Про нас

Група StarLightMedia — найбільша медійна група України.

Шість телеканалів.

СТБ — безумовний лідер за найбажанішою для рекламодавця жіночою аудиторією. Телеканал, який щодня доводить: «Можливо все!».

ICTV — канал з характером. Лідер країни за важкодосяжною чоловічою аудиторією.

Новий канал закликає своїх глядачів: «Давай жити разом». Лідер країни серед молоді.

Музичні канали М1 і М2 — це світова музика і музика з українським паспортом, це розваги і хіт-паради, музична премія і кліпи 24/7 у стереозвучанні.

QTV — улюблений анімаційний канал країни, найбільший кабельний канал, лідер українського ТБ-ринку за хлопчаковою і підлітковою аудиторіями.

StarLightMedia збирає найбільшу частку уваги телеглядачів України. Частка групи у 2016 році склала 28,55% (тут і далі дані піплометричної панелі Nielsen надані за аудиторією 14–49 50тис+, якщо не зазначено іншого, дані належать ІТК, оброблені StarLightMedia). Відрив від найближчого конкурента — 57%, що ще більше ніж в 2015 році — 46%.

В середньому, кожен день нас дивляться 6,5 мільйонів глядачів. За місяць з нами контактує більше 34, 3 мільйонів людей. Кожен день люди проводять близько 55 хвилин з нашими телеканалами.

Також до групи входять три сейлз-хаузи: StarLight Sales (пряма реклама), StarLight Brand Content (спонсорство та продакт плейсмент), StarLight Digital Sales (реклама в онлайні).

Частка телевізійного інвентарю групи  — це третина українського ринку ТБ-реклами. Холдинг здатен задовольнити будь-які потреби рекламодавця з охоплення, частоти і якості контакту.

StarLightMedia має найбільше власне виробництво у Східній Європі, три продакшн-компанії: StarLight Films (знімає телесеріали та музичні кліпи), StarLight Commercial Production (знімає пряму рекламу та створює інтеграції брендів у телепроекти) і Vavёrka Production (спеціалізується на гумористичних ТБ жанрах).

До холдингу входять дві сервісні компанії для забезпечення відеовиробництва — StarLight Rental (оренда знімального обладнання) та StarLight Scenery (розробка, виробництво сцен та знімального реквізиту).

Підрозділ з розвитку онлайн-проектів StarLight Digital займається інтернет-проектами. Окрім телебачення, у StarLightMedia є потужна інтернет-складова: тисячі годин якісного легального онлайн-відео, затребуваного інтернет-глядачем. За останній рік відео групи в інтернеті подивились понад 150 мільйонів разів.

У 2015 році був створений підрозділ StarLight Entertainement, який займатиметься заходами поза телеефіром та онлайном. Перші проекти StarLight Entertainement: «Зимова країна» на ВДНГ та «Вартові мрій».

Сьогодні наша група задає тренди у телебаченні і рекламі, шукає можливості для розвитку і нестандартні рішення. Ми беремо участь у галузевих ініціативах #КіноКраїна, «Чисте небо». Створюємо соціальні проекти національного значення «Добрий знак», «Своє тепло».

Своєю головною установкою ми вважаємо предметне покращення життя навколо себе. У центрі нашої уваги — простий українець. Ми впевнені, що живемо у перспективній країні з розумними і працелюбними людьми. Ми вміємо співчувати і, так само, як і учасники наших проектів, віримо у рішучість, у чесність і в те, що колись обов’язково настане переможна мить, головне — не здаватися.

У групі працює майже 4000 людей із конструктивним і оптимістичним поглядом на життя. Ось лідери наших команд, керівництво групи.

Володимир Бородянський, генеральний директор групи, керівник телеканалу СТБ

BB7A6051

Володимир Бородянський очолив телеканал СТБ у 2004, і, починаючи з цього року, СТБ нарощував аудиторію щороку, з 2% до 9% частки у лютому 2016 року. Володимир Бородянський прийшов у телебачення із фінансової галузі. У 1997 році він закінчив фінансово-економічний факультет Київського національного економічного університету. Працював комерційним директором газети «Московский комсомолец в Украине», керівником відділу управління медіаактивами «Альфа-банку» (відповідав за реалізацію бізнес-проектів «Новий канал», «Наше радіо», «Московский комсомолец в Украине»). З 29 березня 2012 року Володимир Бородянський поєднує керування групою StarLightMedia і телеканалом СТБ.

Олександр Богуцький, директор-президент телеканалу ICTV, член правління інвестиційно-консалтингової групи EastOne

Bohutsky_Olexander_300

Закінчив факультет міжнародних відносин Львівського університету, кандидат юридичних наук. Кар’єру в журналістиці почав у 1991 на посаді редактора першої незалежної української радіостанції «Радіо Незалежність», працював у пресі, на телебаченні. У 1994 очолив прес-центр ЗАТ «Таврійські ігри», був незамінним ведучим однойменного музичного фестивалю. З 2000 року — директор-президент телеканалу ICTV. У листопаді 2009 року Олександр Богуцький очолив групу StarLightMedia, а у березні 2012 року зайняв посаду члена правління інвестиційно-консалтингової групи EastOne, де здійснює реалізацію стратегій з керування бізнес-активами.

Володимир Локотко, генеральний директор Нового каналу

Локотко-Владимир

У Володимира Локотко — дві вищі економічні освіти: Московський державний університет економіки, статистики й інформатики та Московська школа економіки. Окрім цього Володимир Локотко отримав диплом Школи телебачення «Останкино». Володимир відповідав за проведення фінансового аудиту медіаактивів, а також бізнес-планування і фінансове моделювання нових проектів медіахолдингу «Газпром Медиа». А з 2006 до 2012 курирував процеси управління інвестиціями і підвищення операційної ефективності медіаактивів, що перебували під мандатом інвестиційно-консалтингової групи EastOne. З травня 2012 очолює Новий канал.

Сергій Перцев , керівник телеканалів М1 і М2

percev

Сергій Перцев працює на М1 з дня заснування. Пройшов шлях від дизайнера відео графіки та арт-директора до посади генерального продюсера каналів М1 та М2. У 2003 році заснував компанію “А7:TELEVISION”, яка до 2106 року стала однією з провідних продакшн-компаній України. У 2011 та 2012 роках Сергій Перцев отримав премію “Телетріумф” в номінації “ТВ-дизайн” за графічне оформлення телеканалу М1. У 2015 році телеканал М1 започаткував першу музичну премію M1 Music Awards, генеральним продюсером якої є Сергій Перцев

Ілля Семенов, директор QTV

4J0C9853

Ілля Семенов закінчив факультет прикладної математики Московського авіаційного інституту у 1998 році і аспірантуру Фінансового університету при Уряді РФ у 2002 році. На телебаченні з 2001 року. З 2006 по 2008 працював маркетологом-аналітиком на телеканалі СТБ. У 2008 році Ілля Семенов очолив телеканал QTV.

Євген Бондаренко, головний операційний директор

Bondarenko_Eugeny_300

Євген Бондаренко закінчив Російський інститут економіки і фінансів Московського державного університету шляхів сполучення. Отримв два ступені MBA: в Академії адміністрування при Віденському університеті економіки та бізнесу (Австрія) і у Карлсоновській школі бізнесу при Университеті Міннесоти (США). Професійну кар’єру розпочав у 1997 році. Займав керівні посади у сфері економіки і фінансів у різних компаніях у Росії. У 2004-2006 роках був заступником директора з управління ефективністю компанії ТНК-ВР Україна. У 2006 році почав 6-річний шлях в інвестиційно-консалтинговій групі EastOne, де був директором з управління ефективністю, входив до складу правління. В EastOne Євген Бондаренко відповідав за підвищення ефективності бізнесів у портфелі, включаючи розробку стратегій розвитку, довгострокове і річне бізнес-планування, аудит і оптимізацію бізнес-процесів, постановку і оцінку досягнень цілей. З червня 2012 року — головний операційний директор групи StarLightMedia.

Анатолій Максимчук, заступник генерального директора групи
Максимчук_Анатолий_300_300

Анатолій Максимчук закінчив Факультет права Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» у 2002 році. Також навчався в: Українській школі політичних студій (Проект лабораторії законодавчих ініціатив); літньому університеті демократії при Раді Європи (м. Страсбург, Франція); літній школі медіаправа при Інституті медіаправа. З червня 2004 року працює на телеканалі СТБ, спочатку Директором юридичного департаменту,  зараз — Заступником Генерального директора телеканалу і групи. До StarLightMedia працював у холдинговій компанії «ХХІ століття». Є членом громадської ради при Державному комітеті телебачення та радіомовлення; громадської ради при Державному агентстві з питань кіно; Національної асоціації адвокатів України. Один з кураторів проекту #КіноКраїна.

Федір Гречанінов, директор зі стратегічного розвитку StarLightMedia

Grechaninova_Fedor_300

Випускник Київського національного економічного університету. З 1996 до 2003 року працював в «Альфа Капітал Україна» і «Альфа-Банку», де з позиції аналітика виріс до голови корпоративного фінансування. Разом із партнерами заснував інвестиційно-банківську компанію Griffon Capital, яка у 2007 році у результаті реструктуризації та ребрендінгу стала компанією Mosaic Group. У 2011–2012 був головою правління фінансової компанії «Сократ». З 2012-го року — директор зі стратегічного розвитку StarLightMedia.

Тарас Шидлик, фінансовий директор

Shydlyk_Taras_300

У 1999 році закінчив Інститут міжнародних відносин Національного університету ім. Т.Шевченка. Професійну кар’єру почав у банківській сфері. Потім 6 років працював в аудиторській компанії Ernst&Young і 2 роки — в інвестиційно-консалтинговій групі EastOne. До StarLightMedia доєднався у серпні 2008 року, відразу зайнявши позицію фінансового директора.

Андрій Партика, генеральний директор сейлз-хаузів StarLight Sales і StarLight Brand Content

Partyka_Andrey_300

Андрій Тюленєв, управляючий директор сейлз-хаузу StarLight Brand Content

Tulenev_Andrey_300

Досвід у медіа — 20 років. Керував виданнями і маркетинговими підрозділами Українського Медіа Холдингу. У 2005 очолив відділ продажів телеканалу СТБ. У 2008 році брав участь у створенні сейлз-хаузу непрямої реклами StarLight Brand Content, де став спочатку директором продажів, а згодом — управляючим директором.

Світлана Могилевська, директор цифрового сейлз-хаузу StarLight Digital Sales

Mogilevskaya_Svetlana_300

Світлана закінчила Східноукраїнський національний університет ім. В.Даля. На рекламному ринку України працює з 2000 року, а з 2003 набуває досвіду у сфері діджитал-маркетингу. Має досвід роботи як на боці рекламного агентства, так і на боці онлайн-видавця. Була частиною команди порталу Ukr.net, де займалася розвитком партнерської мережі. До роботи у холдингу StarLightMedia два роки керувала відділом роботи з клієнтами українського представництва компанії Mail.ru Group. У StarLightMedia прийшла на початку 2012 року, на позицію директора з маркетингу у відділ інтернет-реклами StarLight Sales, з кінця 2012 року — директор цифрового сейлз-хаузу групи StarLight Digital Sales.

Максим Литвинов, директор StarLight Films

Litvinov_Maxom_300

У 2007 отримав диплом режисера телебачення Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К.Карпенка-Карого. З 2008 по 2012 займав позицію головного режисера телеверсій проектів «Танцюють всі!», «Україна має талант», «Х-фактор» на телеканалі СТБ. З 2012 року — головний режисер і продюсер серіалів «Швидка допомога», «Коли ми вдома». У тому ж році очолив виробничу компанію StarLight Films.

Дмитро Танкович, креативний продюсер Vavёrka Production 

Tankovych_Dmytro_300

Працює на каналі СТБ з 2009 року. Ведучий телевізійних шоу СТБ «Танцюють всі!», «Танці з зірками», «Куб», «Україна має талант», «Кулінарна династія» та інших. Креативний продюсер серіалу «Коли ми вдома». З 2013 року керує виробничою компанією Vavёrka Production.

Катерина Махатадзе, керівник виробничого підрозділу StarLight Commercial Production 

Махатадзе_Катерина16

Любов Сарайкіна, керівник StarLight Rental

Любов Сарайкіна закінчила Міжнародний науково-технічний университет за спеціальністю «правові аспекти управління». У медіабізнесі з 2003 року, починала у Північнодонбаській радіогрупі медіахолдингу «Золотий грамофон Україна» на позиції менеджера з продажів. До StarLightMedia доєдналася у 2007 році, ставши керівником відділу документарного забезпечення продажів комерційного департаменту СТБ. У 2008 році стала ведучим фінансистом, була продюсером проектів власного виробництва («Холостяк», «Феномен», «Танцюють всі!»). З 2013 року — операційний директор StarLight Rental, з кінця 2015 керує підрозділом.

Євген Мушкін, керівник StarLight Entertainement

Mushkin-photo-2

Євген Мушкін закінчив Національну металургійну академію України (Дніпропетровськ) за спеціальністю «менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», Державний університет штата Міссісіпі (США), за спеціальністю «економіка» (програма студенського обміну FSA UG),  Лейпцигську вищу школу менеджменту (Німеччина), за спеціальністю «міжнародний менеджмент», де отримав диплом MBA. Більше 10 років займався організацією та оптимізацією бізнесу у рітейлі. З 2014 року працює у StarLightMedia, з листопада 2015 року керує підрозділом StarLight Entertainement.

Сьогодні ми формуємо суспільні інтереси і задаємо тренди в телебаченні, постійно шукаємо можливості для розвитку і нестандартні рішення. Нам довіряють мільйони людей. І ми знаємо, що несемо відповідальність за цю довіру.