Про нас

Група StarLightMedia — найбільша медійна група України.

Шість телеканалів.

СТБ — безумовний лідер за найбажанішою для рекламодавця жіночою аудиторією. Телеканал, який щодня доводить: «Можливо все!».

ICTV — канал з характером. Лідер країни за важкодосяжною чоловічою аудиторією.

Новий канал закликає своїх глядачів: «Давай жити разом». Лідер країни серед молоді.

Музичні канали М1 і М2 — це світова музика і музика з українським паспортом, це розваги і хіт-паради, музична премія і кліпи 24/7 у стереозвучанні.

QTV — улюблений анімаційний канал країни, найбільший кабельний канал, лідер українського ТБ-ринку за хлопчаковою і підлітковою аудиторіями.

StarLightMedia збирає найбільшу частку уваги телеглядачів України. Частка групи у 2016 році склала 28,55% (тут і далі дані піплометричної панелі Nielsen надані за аудиторією 14–49 50тис+, якщо не зазначено іншого, дані належать ІТК, оброблені StarLightMedia). Відрив від найближчого конкурента — 57%, що ще більше ніж в 2015 році — 46%.

В середньому, кожен день нас дивляться 6,5 мільйонів глядачів. За місяць з нами контактує більше 34, 3 мільйонів людей. Кожен день люди проводять близько 55 хвилин з нашими телеканалами.

Також до групи входять три сейлз-хаузи: StarLight Sales (пряма реклама), StarLight Brand Content (спонсорство та продакт плейсмент), StarLight Digital Sales (реклама в онлайні).

Частка телевізійного інвентарю групи  — це третина українського ринку ТБ-реклами. Холдинг здатен задовольнити будь-які потреби рекламодавця з охоплення, частоти і якості контакту.

StarLightMedia має найбільше власне виробництво у Східній Європі, три продакшн-компанії: StarLight Films (знімає телесеріали та музичні кліпи), StarLight Commercial Production (знімає пряму рекламу та створює інтеграції брендів у телепроекти) і Vavёrka Production (спеціалізується на гумористичних ТБ жанрах).

До холдингу входять дві сервісні компанії для забезпечення відеовиробництва — StarLight Rental (оренда знімального обладнання) та StarLight Scenery (розробка, виробництво сцен та знімального реквізиту).

Підрозділ з розвитку онлайн-проектів StarLight Digital займається інтернет-проектами. Окрім телебачення, у StarLightMedia є потужна інтернет-складова: тисячі годин якісного легального онлайн-відео, затребуваного інтернет-глядачем. За останній рік відео групи в інтернеті подивились понад 150 мільйонів разів.

У 2015 році був створений підрозділ StarLight Entertainment, який займатиметься заходами поза телеефіром та онлайном. Перші проекти StarLight Entertainment: «Зимова країна» на ВДНГ та «Вартові мрій».

Сьогодні наша група задає тренди у телебаченні і рекламі, шукає можливості для розвитку і нестандартні рішення. Ми беремо участь у галузевих ініціативах #КіноКраїна, «Чисте небо». Створюємо соціальні проекти національного значення «Добрий знак», «Своє тепло».

Своєю головною установкою ми вважаємо предметне покращення життя навколо себе. У центрі нашої уваги — простий українець. Ми впевнені, що живемо у перспективній країні з розумними і працелюбними людьми. Ми вміємо співчувати і, так само, як і учасники наших проектів, віримо у рішучість, у чесність і в те, що колись обов’язково настане переможна мить, головне — не здаватися.

У групі працює майже 4000 людей із конструктивним і оптимістичним поглядом на життя. Ось лідери наших команд, керівництво групи.

Володимир Бородянський, генеральний директор групи, керівник телеканалу СТБ

BB7A6051

Володимир Бородянський очолив телеканал СТБ у 2004, і, починаючи з цього року, СТБ нарощував аудиторію щороку, з 2% до 9% частки у лютому 2016 року. Володимир Бородянський прийшов у телебачення із фінансової галузі. У 1997 році він закінчив фінансово-економічний факультет Київського національного економічного університету. Працював комерційним директором газети «Московский комсомолец в Украине», керівником відділу управління медіаактивами «Альфа-банку» (відповідав за реалізацію бізнес-проектів «Новий канал», «Наше радіо», «Московский комсомолец в Украине»). З 29 березня 2012 року Володимир Бородянський поєднує керування групою StarLightMedia і телеканалом СТБ.

Олександр Богуцький, директор-президент телеканалу ICTV, член правління інвестиційно-консалтингової групи EastOne

Bohutsky_Olexander_300

Закінчив факультет міжнародних відносин Львівського університету, кандидат юридичних наук. Кар’єру в журналістиці почав у 1991 на посаді редактора першої незалежної української радіостанції «Радіо Незалежність», працював у пресі, на телебаченні. У 1994 очолив прес-центр ЗАТ «Таврійські ігри», був незамінним ведучим однойменного музичного фестивалю. З 2000 року — директор-президент телеканалу ICTV. У листопаді 2009 року Олександр Богуцький очолив групу StarLightMedia, а у березні 2012 року зайняв посаду члена правління інвестиційно-консалтингової групи EastOne, де здійснює реалізацію стратегій з керування бізнес-активами.

Володимир Локотко, генеральний директор Нового каналу

Локотко-Владимир

У Володимира Локотко — дві вищі економічні освіти: Московський державний університет економіки, статистики й інформатики та Московська школа економіки. Окрім цього Володимир Локотко отримав диплом Школи телебачення «Останкино». Володимир відповідав за проведення фінансового аудиту медіаактивів, а також бізнес-планування і фінансове моделювання нових проектів медіахолдингу «Газпром Медиа». А з 2006 до 2012 курирував процеси управління інвестиціями і підвищення операційної ефективності медіаактивів, що перебували під мандатом інвестиційно-консалтингової групи EastOne. З травня 2012 очолює Новий канал.

Сергій Перцев , керівник телеканалів М1 і М2

percev

Сергій Перцев працює на М1 з дня заснування. Пройшов шлях від дизайнера відео графіки та арт-директора до посади генерального продюсера каналів М1 та М2. У 2003 році заснував компанію “А7:TELEVISION”, яка до 2106 року стала однією з провідних продакшн-компаній України. У 2011 та 2012 роках Сергій Перцев отримав премію “Телетріумф” в номінації “ТВ-дизайн” за графічне оформлення телеканалу М1. У 2015 році телеканал М1 започаткував першу музичну премію M1 Music Awards, генеральним продюсером якої є Сергій Перцев

Ілля Семенов, директор QTV

4J0C9853

Ілля Семенов закінчив факультет прикладної математики Московського авіаційного інституту у 1998 році і аспірантуру Фінансового університету при Уряді РФ у 2002 році. На телебаченні з 2001 року. З 2006 по 2008 працював маркетологом-аналітиком на телеканалі СТБ. У 2008 році Ілля Семенов очолив телеканал QTV.

Євген Бондаренко, головний операційний директор

Bondarenko_Eugeny_300

Євген Бондаренко закінчив Російський інститут економіки і фінансів Московського державного університету шляхів сполучення. Отримв два ступені MBA: в Академії адміністрування при Віденському університеті економіки та бізнесу (Австрія) і у Карлсоновській школі бізнесу при Университеті Міннесоти (США). Професійну кар’єру розпочав у 1997 році. Займав керівні посади у сфері економіки і фінансів у різних компаніях у Росії. У 2004-2006 роках був заступником директора з управління ефективністю компанії ТНК-ВР Україна. У 2006 році почав 6-річний шлях в інвестиційно-консалтинговій групі EastOne, де був директором з управління ефективністю, входив до складу правління. В EastOne Євген Бондаренко відповідав за підвищення ефективності бізнесів у портфелі, включаючи розробку стратегій розвитку, довгострокове і річне бізнес-планування, аудит і оптимізацію бізнес-процесів, постановку і оцінку досягнень цілей. З червня 2012 року — головний операційний директор групи StarLightMedia.

Анатолій Максимчук, заступник генерального директора групи
Максимчук_Анатолий_300_300

Анатолій Максимчук закінчив Факультет права Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» у 2002 році. Також навчався в: Українській школі політичних студій (Проект лабораторії законодавчих ініціатив); літньому університеті демократії при Раді Європи (м. Страсбург, Франція); літній школі медіаправа при Інституті медіаправа. З червня 2004 року працює на телеканалі СТБ, спочатку Директором юридичного департаменту,  зараз — Заступником Генерального директора телеканалу і групи. До StarLightMedia працював у холдинговій компанії «ХХІ століття». Є членом громадської ради при Державному комітеті телебачення та радіомовлення; громадської ради при Державному агентстві з питань кіно; Національної асоціації адвокатів України. Один з кураторів проекту #КіноКраїна.

Федір Гречанінов, директор зі стратегічного розвитку StarLightMedia

Grechaninova_Fedor_300

Випускник Київського національного економічного університету. З 1996 до 2003 року працював в «Альфа Капітал Україна» і «Альфа-Банку», де з позиції аналітика виріс до голови корпоративного фінансування. Разом із партнерами заснував інвестиційно-банківську компанію Griffon Capital, яка у 2007 році у результаті реструктуризації та ребрендінгу стала компанією Mosaic Group. У 2011–2012 був головою правління фінансової компанії «Сократ». З 2012-го року — директор зі стратегічного розвитку StarLightMedia.

Тарас Шидлик, фінансовий директор

Shydlyk_Taras_300

У 1999 році закінчив Інститут міжнародних відносин Національного університету ім. Т.Шевченка. Професійну кар’єру почав у банківській сфері. Потім 6 років працював в аудиторській компанії Ernst&Young і 2 роки — в інвестиційно-консалтинговій групі EastOne. До StarLightMedia доєднався у серпні 2008 року, відразу зайнявши позицію фінансового директора.

Андрій Партика, генеральний директор сейлз-хаузів StarLight Sales і StarLight Brand Content

Partyka_Andrey_300

Андрій Тюленєв, управляючий директор сейлз-хаузу StarLight Brand Content

Tulenev_Andrey_300

Досвід у медіа — 20 років. Керував виданнями і маркетинговими підрозділами Українського Медіа Холдингу. У 2005 очолив відділ продажів телеканалу СТБ. У 2008 році брав участь у створенні сейлз-хаузу непрямої реклами StarLight Brand Content, де став спочатку директором продажів, а згодом — управляючим директором.

Світлана Могилевська, директор цифрового сейлз-хаузу StarLight Digital Sales

Mogilevskaya_Svetlana_300

Світлана закінчила Східноукраїнський національний університет ім. В.Даля. На рекламному ринку України працює з 2000 року, а з 2003 набуває досвіду у сфері діджитал-маркетингу. Має досвід роботи як на боці рекламного агентства, так і на боці онлайн-видавця. Була частиною команди порталу Ukr.net, де займалася розвитком партнерської мережі. До роботи у холдингу StarLightMedia два роки керувала відділом роботи з клієнтами українського представництва компанії Mail.ru Group. У StarLightMedia прийшла на початку 2012 року, на позицію директора з маркетингу у відділ інтернет-реклами StarLight Sales, з кінця 2012 року — директор цифрового сейлз-хаузу групи StarLight Digital Sales.

Максим Литвинов, директор StarLight Films

Litvinov_Maxom_300

У 2007 отримав диплом режисера телебачення Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К.Карпенка-Карого. З 2008 по 2012 займав позицію головного режисера телеверсій проектів «Танцюють всі!», «Україна має талант», «Х-фактор» на телеканалі СТБ. З 2012 року — головний режисер і продюсер серіалів «Швидка допомога», «Коли ми вдома». У тому ж році очолив виробничу компанію StarLight Films.

Дмитро Танкович, креативний продюсер Vavёrka Production 

Tankovych_Dmytro_300

Працює на каналі СТБ з 2009 року. Ведучий телевізійних шоу СТБ «Танцюють всі!», «Танці з зірками», «Куб», «Україна має талант», «Кулінарна династія» та інших. Креативний продюсер серіалу «Коли ми вдома». З 2013 року керує виробничою компанією Vavёrka Production.

Катерина Махатадзе, керівник виробничого підрозділу StarLight Commercial Production 

Махатадзе_Катерина16

Любов Сарайкіна, керівник StarLight Rental

Любов Сарайкіна закінчила Міжнародний науково-технічний университет за спеціальністю «правові аспекти управління». У медіабізнесі з 2003 року, починала у Північнодонбаській радіогрупі медіахолдингу «Золотий грамофон Україна» на позиції менеджера з продажів. До StarLightMedia доєдналася у 2007 році, ставши керівником відділу документарного забезпечення продажів комерційного департаменту СТБ. У 2008 році стала ведучим фінансистом, була продюсером проектів власного виробництва («Холостяк», «Феномен», «Танцюють всі!»). З 2013 року — операційний директор StarLight Rental, з кінця 2015 керує підрозділом.

Наталія Гончар, керівник StarLight Entertainment

10153135_640936389308743_967071680_n

У 1995 році Наталія Гончар безпосередньо була причетна до створення першого на пострадянському просторі агентства по підписці та кур’єрським послугам «Періодика». У ЗАТ «Видавництво Бліц-Інформ» пройшла шлях від менеджера до заступника директора з продажу та роботі з філіями, де в її підпорядкуванні був штат за 1000 працівників. Пізніше очолила збут рейтингової на той момент газети в Україні – «МК в Україні», і відкрити аутсорсингове агентство «Арена», що спеціалізувалося на збуті друкованих ЗМІ, в «портфелі» якого налічувалося понад 50-ти видань. Наталя вдало спробувала свої сили в створенні популярного інтернет-порталу, кількох інтернет-магазинів, і невеликої мережі магазинів торгівлі нішевих продуктів. З березня 2017 очолює StarLight Entertainment.

Сьогодні ми формуємо суспільні інтереси і задаємо тренди в телебаченні, постійно шукаємо можливості для розвитку і нестандартні рішення. Нам довіряють мільйони людей. І ми знаємо, що несемо відповідальність за цю довіру.