ICTV

«Канал з характером» із найсильнішим в країні інформаційно-аналітичним телемовленням

ICTV — перший в Україні недержавний загальнонаціональний телеканал, який розпочав свою історію 15 червня 1992 року. Взявши курс на закородонні серіали, ICTV першим почав дублювати художній контент живою українською мовою (саме завдяки ICTV україномовний «Альф» й досі є одним із найулюбленіших серіалів українців). ICTV відрізняється ефірною графікою, яка входить до складу кращих світових взірців теледизайну, про що свідчать неодноразові нагороди на PromaxBDA. Завдяки тому, що наповнення телеканалу є дуже видовищним, ICTV мовить у широкому (16:9) форматі.

Гасло ICTV — «Канал з характером».

Сьогодні ICTV володіє однією з найбільших недержавних мереж ефірного мовлення в Україні. Обсяг мовлення — 24 години на добу. Основу аудиторії ICTV складають глядачі від 18 до 60 років, ядро аудиторії – активні, ділові, цілеспрямовані люди у віці 25-55 років.

На ICTV — найсильніше в країні інформаційно-аналітичне телемовлення. На каналі виходять новинна програма «Факти»
Kollaj_FAKTIі підсумковий публіцистичний проект «Факти тижня з Оксаною Соколовою». У січні 2017 року програма вийшла в оновленому форматі. Ключова відмінність нової версії – більша ставка на експертні позиції, пошук невідомих версій відомих подій, емоційну та яскраву подачу найцікавіших фактів тижня. Проект розвиває свій фірмовий динамічний стиль, уміння говорити просто про складне, відкрито про приховане.

Kollaj_Sokolova

Сайт fakty.ictv.ua є одним із найдинамічніших новинних ресурсів України. Протягом 2014-2015 років сайт міцно закріпився в ТОП-15 новинних порталів за даними Gemius.  Також затребуваним є мобільний додаток «Фактів».

«Надзвичайні новини» Костянтина Стогнія надають глядачам актуальну інформацію, адже «попереджений — означає озброєний».

Kollaj_NN

Ток-шоу «Свобода слова» стала першим масштабним політичним проектом на вітчизняному телебаченні, а невдовзі стала і залишається головним політичним дискусійним майданчиком країни.

Kollaj_Krapyak
Канал ICTV запустив потужну соціально-публіцистичну лінійку проектів резонансних репортажів і журналістських розслідувань, які відразу стали популярними і отримали високі рейтинги: «Громадянська оборона», «Секретний фронт», «Інсайдер», «Антизомбі». Програми висвітлюють гострі проблеми країни: корупцію, свавілля чиновників, безпорадність звичайного громадянина в банківській, медичній та інших сферах нашого повсякденного життя.
Kollaj_GO_Insayder_Antizombi_SFСправжнім проривом для національного медійного простору стало створення каналом ICTV циклу оригінальних документальних фільмів. У спецпроектах «Революція гідності», «Правий сектор. Радикальний синдром», «(Не)прихована війна», «Україна-2041», «Братерство Червоного Хреста», «Спецназ. Повернутися живими» та «Добровольці» було показано різні боки непростих для України 2014 та 2015 років.
Kollaj_Revoluciya_Bratstvo_tdУ 2015 в ефірі ICTV вийшла інформаційно-розважальна програма «Ранок у Великому Місті». Ведучі з іронією та оптимізмом розповідають, з чим прокидається у цей день країна, і що важливого відбулося за минулу ніч.
Kollaj_UTROТрадиційно сильними на ICTV є кіно- та серіальний покази. 2015 рік канал назвав «осінню великих прем’єр» — глядача чекало 8 нових серіалів українського виробництва.

Серіал-екшн «Пес», знятий в партнерстві з Pro TV, глядачі полюбили відразу. Прем’єра зібрала рекордні показники для українського кіноконтенту — частку 15,57%, рейтинг 4,77% за аудиторією 18-54 50 тис. +, таким чином завоювавши абсолютну першість у слоті за добу і очоливши ТОП телепродуктів в день прем’єри. За сюжетом фільму колись найкращий сищик в місті Макс втратив все — роботу, дружину, колег. Але знайшов справжнього друга і напарника — пса. Навесні 2017 року в ефір вийшов другий сезон легендарного серіалу, а на осінь телеканал готує для поціновувачів «Пса» третю частину фільму.

Kollaj_Pes

Другий сезон серіалу «Нюхач» виробництва Film.UA ще до прем’єри встиг вразити американських критиків: «Нюхач-2» зайняв третє місце на US International Film & Video Festival. А також отримав нагороду «Сертифікат за творчу досконалість» (Certificate for creative excellence) у категорії «Міні-серіал». «Нюхач» — історія чоловіка, який має дивний дар — понадчутливий нюх. Завдяки цьому Нюхач розкриває заплутані злочини. По його допомогу звертаються, коли традиційні методи розслідувань виявляються безсилими. Восени 2017 року на глядачів ICTV чекають прем’єрні серії третього сезону «Нюхача».
Kollaj_Nuxach«Відділ 44», знятий у партнерстві з Pro TV — про правоохоронців, для яких головною зброєю стають не гонитви та бійки, а розум та аналіз. Їх принцип — «Спочатку подумай». Криміналісти, аналітики та експерти, здатні творити дива завдяки аналізу ДНК та ІТ-технологіями — для такої команди немає безнадійних злочинів. В ефірі ICTV уже вийшло три сезони серіалу.

«Володимирська, 15» — серіал про те, як після трагічних подій на Майдані майор Дикий стає на чолі оперативної групи чотирьох професіоналів-одинаків, котрі розплутують складні та небезпечні справи, аби відновити довіру громадян до міліції.

Kollaj_Volodimirskaya15

Психологічний детективний серіал «Ніконов і Ко» розповідає історію слідчого-генія з обмеженими можливостями (він пересувається на інвалідному візку) і поганим характером. Проте у слідчого є низка переваг: аналітичні здібності екстра-класу, парадоксальна логіка та юний помічник — кумедний, але милий курсант академії МВС.

Kollaj_NikonovKo

Також ICTV активно розробляє гумористичний контент. З 2015 року в ефірі телеканалу стабільно виходять концерти однієї з кращих гумористичних команд «Дизель Студіо», скетчком «На трьох», а також найоптимістичніша рубрика ранкового шоу — п’ятничні «Новини, що наближують вихідні» — «Дизель Ранок».

Жарти «дизелів» вже давно підкорили серця телеглядачів, а актори проекту Єгор Крутоголов, Вікторія Булітко, Євген Сморигін, Яна Глущенко, Євген Гашенко, Марина Поплавська, Олександр Бережок і Олег Іваниця завоювали звання «богів гарного настрою». За останні півроку рейтинг і частка «Дизель Шоу» зросли в середньому на 40% за комерційною аудиторією каналу (18-54 50+). Разом з рейтингами ріс і середній час перегляду. Особливим успіхом програми є те, що глядач вибрав «Дизель Шоу» в новорічні свята, незважаючи на жорстку конкуренцію з іншими гумористичними проектами. Спеціальний святковий концерт «дизелів» в новорічну ніч подивилося близько 12,5 млн телеглядачів, а на Різдво – понад 8 млн українців. У свою чергу, комедійна стрічка рубрика «Дизель Ранок» досягла середньої частки 9% (вересень-грудень 2016), а перша серія третього сезону «На трьох» в січні 2017-го вийшла з рекордними показниками за весь період трансляції скетчкому (рейтинг 4,1%).

У 2017 році ICTV успішно започаткував лінійку тревел-шоу. Програма «Особливості національної роботи» – це екзотичність, гумор і, звичайно, працьовитість. Нове тревел-шоу розповідає про найбільш небезпечні та екзотичні роботи південно-східної Азії у виконанні талановитих коміків серіалу «Пацики» – Русика та Андрюхи. А проект «Відпустка за обміном» повідує про пригоди тих, хто вирішив відпочити від звичного життя і ненадовго приміряти на себе інше. Суть програми полягає в тому, що українська сім’я вирушає у відпустку за кордон. Насправді їде вона аж ніяк не на курорт. Просто на три дні міняється будинками з сім’єю з іншої країни і весь цей час живе за її звичаями – розважається у її манері, занурюється в її побут, дотримується традицій, харчується стравами місцевої кухні і виконує завдання господарів.

Kollaj_ONR

Частка ICTV серед ядра аудиторії телеканалу — чоловіки віком 25-45 років —  за 2016 рік склала 11,2% (дані піплометричної панелі Nielsen, належать ІТК, оброблені StarLightMedia, для аудиторії населених пунктів 50 тис+).


Директор-президент ICTV — Олександр Богуцький

ictv.ua

Сайт інформаційної програми «Факти» — fakty.ictv.ua

+380 44 288 19 19 («Факти»)
+380 44 323 23 83 («Надзвичайні новини»)

Служба зі зв`язків з громадськістю — pr@ictv.ua

Контактна особа для запитів ЗМІ — Тетяна Веремчук

01033, вул. Паньківська, 11, Київ, Україна

Форма зворотнього зв’язку телеканала