Освітній центр

Як лідер ринку, StarLightMedia робить багато для розвитку галузі. В тому числі, навчальних ініціатив.

STM_073
20 вересня 2013 року StarLightMedia організувала для рекламодавців групи лекцію «Роль телебачення у маркетингу 21 сторіччя», яку прочитав у Києві британський дослідник та медіамислитель Девід Бреннан. Він розповів про те, як рекламодавцю ефективно використовувати телебачення в еру мультиекранності.

16 жовтня 2013 року група провела галузеву конференцію про ТБ-рекламу. У ній взяли участь більше 500 учасників та 21 спікер, доклади яких були розбиті на 7 секцій з маркетингових ситуацій.

Сейлз-хауз StarLight Sales на постійній основі реалізує «ТБ-школу для рекламодавців». Проект передбачає проведення навчальних семінарів для маркетологів компаній, які раніше не рекламувалися на телебаченні. «Ми свідомо пішли від формату «великих залів» для того, щоб наш новий рекламодавець міг за 2-3 години отримати інформацію, яка потрібна саме йому», — розповідає StarLight Sales.

DSC_0222
Крім цього, сейлз-хаузи StarLight Sales та StarLight Brand Content декілька разів на рік проводять конференції для рекламодавців та партнерів на теми, які на той час турбують ринок.

У 2014 році StarLightMedia реалізувала розважально-навчальний проект «ТБ Доступно» для тих, хто тільки починає занурення у телебачення. У легкій та доступній формі ми ділимося знаннями про ТБ; що відбувається сьогодні в цьому медіа, як найбільш ефективно використовувати телевізор для зростання продажів.

TV_Forum_StarLightMedia_16_10_2013_1
StarLightMedia є постійним партнером галузевих заходів для маркетологів, зокрема Форуму маркетингових директорів, Київського міжнародного фестивалю реклами (КМФР), конкурсу ефективності рекламних кампаній Effie Awards. Спеціалісти групи входять до складу журі цього престижного міжнародного конкурсу. Декілька років поспіль цифровий сейлз-хауз StarLight Digital Sales вручає спеціальний приз КМФР за кращу інтеграцію телебачення та інтернету.

Спеціалісти StarLightMedia регулярно діляться досвідом на маркетингових та ділових конференціях, а також читають лекції в рамках різноманітних навчальних програм.

Тих, хто вирішив пов’язати свою професійну діяльність з ТБ, навчають сценарної, режисерської, операторської та журналістської майстерності у Медіа Академії TалантLive СТБ. Лекції, практика, майстер-класи від провідних професіоналів телебачення — все це дозволяє слухачам Академії стати фахівцями міжнародного рівня.

TL_Logo Obshhaya-fotografiya_zhurnalisty-rezhissery