Нова рекламна кампанія «Доброго знака» носить просвітницький характер 02 Червня 2016

У травні 2016 в ефір телеканалів групи StarLightMedia — СТБ, Новий канал, ICTV, QTV вийшла серія інформаційних роликів національної системи контролю якості «Добрий знак». Вона отримала назву «Без шкідливих продуктів». Задумка в тому, щоб розповісти споживачеві, на які шкідливі елементи перевіряється та чи інша категорія продуктів.

Креативний директор проектів телеканалу СТБ «Все буде добре», «Все буде смачно» і «Добрий знак» Дмитро Кицай: «Основна мета категорійних роликів — інформування покупців про те, що значить відмітка “Добрий знак” на продукті. Ролики розповідають про критерії перевірки конкретного продукту, на якому стоїть “Добрий знак”. Ми повідомляємо покупця, що, дивіться, в цій категорії вже є продукти з “Добрим знаком”, ми їх перевірили в акредитованих європейських лабораторіях на відсутність шкідливих компонентів».

Наприклад, молоко перевірялося в лабораторії по 27 показникам якості та безпеки, це в цілому більше 200 компонентів, мінеральна вода — пройшла перевірку за 35 показниками (більше 700 компонентів), а морозиво — по 19 показникам, що в цілому більше 230 компонентів.

«У категорійних роликах ми спеціально називаємо не всі, а тільки найбільш шкідливі компоненти з точки зору звичайного покупця. Так, ми повідомляємо, що молоко з «Добрим знаком» пройшло перевірку на відсутність гормонів: діетілстільбестрола, естрадіолу-17β і антибіотиків тетрациклінової групи ».

Ролики кампанії «Без шкідливих речовин» зроблені в категоріях «молоко», «морозиво», «мінеральна вода», «йогурт».

Друга мета проекту — додатково на полицях магазинів виділити продукти, які успішно пройшли незалежну перевірку в європейських лабораторіях. Адже місія проекту — заохочувати вітчизняних виробників, які створюють якісний і безпечний продукт. Причому, заохочувати матеріально, впливаючи на зростання продажів.

«Хочу нагадати, що поки “Добрий знак” присутній на упаковці продукту, ми поділяємо з виробником відповідальність за якість і безпеку цього продукту, а значить, самі повинні бути впевнені в продукті. Саме тому ми проводимо контрольні перевірки виробництва і продуктів, на упаковці яких ви бачите “Добрий знак”. Також у нас працює “гаряча лінія”», — робить висновок Дмитро Кицай.

Зараз продукція з «Добрий знаком» представлена у восьми категоріях: молочна продукція, кисло-молочна продукція, рослинно-вершкові суміші, закваски бактеріальні сухі, морозиво, снеки, мінеральна вода, дріжджі.

До цього «Добрий знак» проводив більш емоційні рекламні кампанії з обличчями каналу СТБ. За результатами телевізійної кампанії в 2015 році 35,2 млн. Українців бачило ролик «Доброго знака» три і більше разів * (охоплення 86% на частоті 3+, 7709 wGRP за період з 10.12.2014 до 31.12.2015). Згідно з опитуванням ** 61% українців знає про існування «Доброго знака» і про те, що наявність «Доброго знака» на упаковці говорить про високу якість продукту, безпеки, чесності виробника і європейську перевірку (в порядку убування частоти згадки характеристики).