Рекламний ТВ-ринок виріс на 40% за перше півріччя 2016 року 28 Липня 2016

Рекламний ТВ-ринок продовжує своє відновлення, він виріс на 40% за перше півріччя 2016р. По оцінкам StarLight Sales, за підсумками року цей показник складе 30%. Це на 5 пунктів вище попередніх прогнозів.

Попит на ТВ-рекламу на ринку виріс на 5% (в WGRP’s), незважаючи на заборону прямої реклами пива, яка в останньому докризовому 2013 році склала 6,4% попиту (у WGRP’s). Максимальне зростання у першому півріччі 2016р показали такі категорії як косметика та гігієна, e-commerce, побутова хімія, нерухомість та ювелірні вироби. Збільшились бюджети та активність у ключових категоріях: фармацевтики, продовольчих товарів та зв’язку. Відновила свою присутність в ефірі автомобільна категорія.

Зниження активності у категорії алкоголю відбулося через законодавчу заборону прямої реклами пива.

Скорочення категорії фінансів відбулося через банкрутство частини банків у країні.

Зменшилась рекламна активність у категорії безалкогольних напоїв, це відбулось через зміну періоду активності частини клієнтів та їх організаційні проблеми.

Через бурхливе відновлення рекламного ринку, показник заповнюваності рекламних блоків знаходиться на технічному максимумі (90%). За підсумками першого півріччя кількість брендів на ринку збільшилась на 20%, а в червні на 35%. Попит на рекламу в групі StarLightMedia є вищим, ніж по ринку в цілому.

Коментує Андрій Партика, генеральний директор StarLight Sales: — «StarLight Sales за підсумками першого півріччя виросли на 50% і ми продовжуємо показувати вищу за ринок динаміку. Цього року, на прохання рекламодавців, ми відкрили влітку доступ до нерозпроданого ресурсу на умовах акції «Гаряче літо». Активність рекламодавців була настільки високою, що доступ до акційних рейтингів ми закрили достроково.

Зараз ми рекомендуємо рекламодавцям визначитися з рекламною активністю до кінця року, адже після 15 серпня всі нові домовленості будуть здійснюватися за новими цінами. Для збалансування попиту і пропозиції, і для того, щоб наздогнати споживчу інфляцію, ми на нові обсяги реклами підвищуємо ціни на 35% на осінь цього року. У 2017 і 2018 році ми прогнозуємо зростання ринку в середньому по 30%. Ціна осені 2016 року після підвищення на 35% стане нашою пропозицією на 2017 рік».

Ринок телевізійного спонсорства за підсумками першого півріччя показав подвійне зростання у порівнянні з 2015р. Законодавча заборона прямої реклами пива збільшила категорію «пиво в спонсорстві» в 16 разів у першому півріччі. Це дало 20 пунктів зростання спонсорського ринку. На 75% зросли горілка і неалкогольні спонсори, вони дали 30 і 50 пунктів зростання спонсорського ринку відповідно. На 50% відбулось зростання контрактів із продакт-плейсментом, що є темпами вищими, ніж зростання ринку прямої реклами, але нижчими за зростання спонсорського ринку.

hn