StarLight Entertainment задоволений першим сезоном «Зимової країни» та «Вартових мрій» 30 Березня 2016

StarLight Entertainment закрив перший сезон двох своїх проектів 2015-2016 року: масштабної зони сімейних розваг «Зимова країна» та 3D-шоу «Вартові Мрій».

«Ми зробили те, що здавалося неможливим», — говорить директор StarLight Entertainment Євген Мушкин. «Сумне і занедбане місце “на відшибі” перетворилося в центр якісного дозвілля для величезної кількості людей».

У дуже стислі терміни, задіявши виключно українських постановників, акторів, технічних фахівців, всього більше 100 осіб, StarLight Entertainment створили шоу світового рівня. І хоча це був не центр міста і холодна пора року, за три місяці на нього купили квитки понад 70 тисяч людей.

«Те, заради чого створювалася наша компанія, у нас вийшло: ми змінили уявлення українців про те, як можна проводити вільний час, створили нову традицію масових розваг. Всіх, звісно, цікавлять фінансові результати сезону, бо це перший проект у новій категорії в Україні. “Вартові Мрій” окупилися вже в цьому сезоні. А повернення інвестицій в “Зимову країну” ми плануємо через два роки. Цього року багато було вкладено у будівництво атракціонів, ремонт павільйонів і закупівлю реквізиту: гірлянд, ковзанів, торгових будиночків, декорацій і багато іншого.», — говорить директор StarLight Entertainment Євген Мушкин.

Декорації для «Зимової країни» побудував ще один підрозділ холдингу – StarLight Scenery. На свята наживо виступали українські виконавці: Сергій Притула та його «Вар’яти», ТНМК, «Антитіла», Олег Скрипка, ТІК, Руслана, «Пара Нормальних», «Скай», учасники «Х-Фактору», Оля Полякова, Дзідзьо.

Всього розважальну зону «Зимова країна» з 10 грудня 2015 до 10 березня 2016 відвідало понад 300 тисяч осіб.

Серед них було понад трьох тисяч дітей з незахищених верств населення: сиріт, дітей з обмеженими можливостями, вимушених переселенців. Вони побували на зимовому святі безкоштовно. Також близько 3500 дітей безкоштовно подивилися казку «Вартові мрій». Ці спеціальні відвідування StarLight Entertainment організовувала щодня.

Весь час роботи «Зимової країни 2015/2016» StarLightMedia проводив регулярні опитування відвідувачів[i]. Результати показали, що українці оцінюють «Зимову країну» як «європейську» зону сімейних розваг (про це сказали 80% відвідувачів) і ставлять їй 4,5 за 5-бальною шкалою. 88% респондентів оцінили «Зимову країну» на 4 бали і вище. Понад 90% людей сказали, что обов`язково  порекомендують «Зимову країну» своїм рідним і близьким.

«Відгуки відвідувачів, їх враження від наповнення, креативу, розваг, сервісу та інших важливих для якісного дозвілля критеріїв виправдали або перевищили очікування. Це був наш перший крок у новому напрямку, і зупинятися на досягнутому не плануємо. Крім розвитку бізнесу, на наш погляд, проект виконує важливу соціальну функцію. Коли багато дуже різних людей збираються і отримують позитивні емоції разом, це підвищує соціальну зв’язність, зміцнює тканину суспільства, підвищує соціальний оптимізм. А це те, що потрібно робити сьогодні в Україні», — впевнений Євген Мушкін.

Зараз StarLight Entertainment готує літній проект, який буде реалізований в тому ж Національному комплексі «Експоцентр України» (ВДНГ).

StarLight Entertainment заснований восени 2015 року. Його завдання — створення якісного дозвілля: вистав, концертів, свят та інших розважальних подій. Причому подій сучасних, інноваційних, що відрізняються від традиційних театральних вистав, музичних концертів та майданчиків розваг. У них поєднуються різні виражальні засоби, спецефекти, інтерактивність і особлива атмосфера.

StarLight Entertainment став 16-м підрозділом групи StarLightMedia, найбільшої медіагрупи країни. До групи входять шість телеканалів: СТБ, Новий, ICTV, M1, M2 і QTV, три сейлз-хауси, три виробничі компанії, дві сервісні компанії з оренди техніки та створення декорацій, а також напрямок онлайн-проектів. Цю структуру StarLightMedia втілила в 2013 році. Всі підрозділи об’єднані ідеєю створення якісного, емоційного контенту. Керівник StarLightMedia — Володимир Бородянський.

[i] Всього було проведено 6 хвиль в період з 19 грудня 2015 до 13 березня 2016 року. Кожна хвиля складалась із двох видів опитувань: опитування за місцем проведення Зимової країни тут і зараз на території ВДНГ та телефонні постопитування з метою збору більш детальних відгуків та оцінок про Зимову країну. Загалом в опитувані брав участь один представник від групки відвідувачів. Ми опитували не просто одного відвідувача, а збирали інформацію про всю групку відвідувачів, які прийшли з нашим респондентом. Тому за кожним інтерв’ю стоїть не одна людина, а вся компанія людей, з якою вона прийшла. Загалом за місцем проведення було охоплено 5052 групи відвідувачів, у яких прийшло 16167 людей. У телефонних постопитуваннях з них було опитано додатково 3485 представників групок, які дозволили отримати додаткову інформацію про 10455 відвідувачів. За весь період було задано 215 тисяч запитань. Дослідження проводилося підрозділом StarLight Marketing.

3

ZK_VDNH_Map_v05-04_vbc

c94ff49281b5879fe67ae51d23a22c5e