СТБ озвучив свої витрати на «Євробачення 2016» 18 Травня 2016

Телеканал СТБ озвучив цифру, в яку йому обійшлося проведення національного відбору і участь Джамали в конкурсі «Євробачення 2016».

Так, витрати на організацію якісного національного відбору представника від України склали 12 млн 500 тис грн. Саме стільки коштували масштабний всеукраїнський кастинг, прослуховування та відбір учасників музичним продюсером і членом журі Костянтином Меладзе, а також організація і проведення трьох прямих ефірів (два півфінали і фінал).

Поїздка переможниці національного відбору Джамали в Стокгольм обійшлася телеканалу в суму близько 1,5 млн гривень. Сюди увійшли витрати на постановку номера Джамали (креативний продюсер СТБ Костянтин Томільченко і режисер СТБ Максим Литвинов), розробку і пошиття двох сценічних костюмів (керівник відділу стилю СТБ Дмитро Курята), а також повний 2-тижневий супровід, включаючи візи, переліт та проживання в Стокгольмі співачки та її команди в складі 10 осіб.

«Ще восени 2015 року, обговорюючи спільний проект UA.Першій і СТБ по проведення національного відбору на “Євробачення 2016”, ми розуміли, що більшу частину витрат СТБ доведеться взяти на себе. Але ми свідомо зробили цей крок, тому що він був виправданий тією грандіозною метою, яку ми перед собою ставили — перемога представника від України в Стокгольмі. Представника, якого українці оберуть відкрито і всі разом. Саме тому про свої зобов’язання телеканал оголосив вже на старті національного відбору, коли ім’я переможця ще не було визначено, — коментує Володимир Бородянський, генеральний директор телеканалу СТБ. — Сьогодні те, що здавалося мрією, стало реальністю завдяки надзусиллям команди справжніх і небайдужих професіоналів, помноженим на величезний талант Джамали. Ця, така важлива для всіх нас перемога, доводить просту істину: “Можливо все!”».

6i7AWTsdpYM