Українська Біржа Благодійності запускає соціальну кампанію про благодійність 03 Квітня 2017

Ідея соціальної кампанії  проста і складна одночасно. На прикладі реальних людей, ми хочемо показати, що добро може робити кожен. Що благодійність — це не складно. Що робити добрі речі — це в першу чергу важливо для кожного особисто. Виховувати в собі кращі риси не пізно ніколи: можна змалечку навчитися цьому на прикладі батьків, а можна самому прийти до благодійності вже у дорослому віці.

Герої ролику — реальні особистості, які можуть нагадувати вам будь-кого із знайомих, вони можуть зустрітися вам на робочій зустрічі чи у компанії друзів. Наші герої такі прості і такі близькі кожному з нас. Це люди, які вже сформували свій вектор добра у житті і рухаються в його напрямку.

Ірина Гуцал, директор Української Біржі Благодійності: «Благодійність — це що? Зважене раціональне рішення чи емоціональний поштовх? Які емоції відчуває людина, що допомагає іншим у скрутних життєвих обставинах? Чому це так важливо для кожного свідомого громадянина? У наших соціальних роликах ми намагалися дати відповідь на ці та інші питання. Довести, що кожна людина — унікальна, а благодійність — безмежна. Ми хочемо, щоб благодійність стала стилем життя кожного справжнього українця. Справжня допомога та, що дарує відчуття співпричетності до дива та впевненості, що ти дійсно підтримав,  здійснив мрію чи врятував життя на ubb.org.ua».

Герої ролика справжні люди, які щоденно долучаються до добрих справ.

Ми віримо, що соціальний ролик допоможе кожному віднайти свій вектор добра і змінить наше суспільство на краще.

Ролик створено Творчою групою SLCP — StarLight Commercial Production

StarLightMedia з 2013 року підтримує Українську Біржу Благодійності (УББ), даючи в ефір сюжети з метою збору коштів для людей, які потребують допомоги. Українська Біржа Благодійності— це перша в Україні незалежна загальнонаціональна соціальна інфраструктура онлайн-благочинності, яка створює, підтримує та розвиває взаємодію між донорами, громадськими організаціями та отримувачами допомоги. За 5 років існування платформи було залучено на благодійність понад 100 мільйонів гривень, реалізовано більше 2 тисяч проектів і врятовано тисячі життів. Діяльність фонду не є комерційною та направлена виключно на благодійні цілі без мети отримання прибутку.