В Україні розпочинає роботу освітня ініціатива для провайдерів платного ТБ 17 Жовтня 2017

3 листопада 2017 року в рамках конференції для телеком-провайдерів #TIM 2017: Telecom, IT, Media компанія StarLight Digital презентує освітню ініціативу для представників ринку платного телебачення. Вона отримала назву Академія росту.

Цього року StarLight Digital проведе перший модуль Академії росту і, в залежності від відгуку провайдерів після заходу, в 2018 році планує проводити освітні модулі на постійній основі.

До участі в Академії росту запрошуються кабельні, супутникові, IPTV- і ОТТ-компанії, що надають платний доступ до телебачення. Мета – зростання ринку українського платного телебачення за рахунок підвищення прибутку його гравців.

Федір Гречанінов, директор зі стратегічного розвитку StarLightMedia: «Знання – це ресурс для зміцнення бізнесу. Якщо наші партнери, провайдери платного телебачення, стануть сильнішими, то і ми станемо сильнішими. Тому ми інвестуємо в освітню ініціативу Академія росту ».

спикеры сайт

Лекції та практичні заняття для представників платного телебачення України проведуть:

Вадим Горенко, засновник і генеральний директор StartUpStart Incubation Program, бізнес-коуч програм Rising Stars і Elevator компанії Google Ukraine, партнер по Україні, Грузії та Білорусі компанії з професійної оцінки персоналу Profiles International (США).

Євген Пестерніков, керівник компанії HRPuzzle по оцінці персоналу, провідний експерт з оцінки персоналу.

Дмитро Джеджула, керуючий партнер і співзасновник компанії OSDirectBrand. Працював над створенням і розвитком таких брендів як «Голден Телеком», «СвітОнлайн», Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat та інших.

Володимир Савчук, професор програм МВА Міжнародного інституту бізнесу і Києво-Могилянської бізнес-школи, доктор наук, керуючий партнер групи консалтингових компаній «Стратегічний партнер», експерт зі стратегічного, фінансового та інвестиційного менеджменту.

Ельдар Нагорний, засновник Serendipity Marketing School, директор з розвитку бізнесу компанії QArea (США), автор і лектор навчальних програм школи з маркетингових комунікацій. Раніше – COO міжнародного фотобанку стічних фотографій Depositphotos (США).

Щоб взяти участь в першому навчальному дні Академії росту, необхідно пройти попередню реєстрацію на сайті TIM 2017, вказавши в полі промокод ASD03. З умовами участі можна ознайомитися за посиланням. Реєстрація відкрита до 18:00 2 листопада.

SLD_academy