В Україні з`явився онлайн-сервіс для рекламодавців зі списком піратських ресурсів 07 Липня 2017

Українська Антипіратська Асоціація (УАПА) та Ініціатива «Чисте небо» створили сервіс blacklists.org.ua, щоб допомоги компаніям щомісяця отримувати актуальну інформацію по ресурсам, які порушують права інтелектуальної власності.

Завдяки сервісу http://blacklists.org.ua рекламодавці матимуть змогу щомісяця отримувати на електронну пошту актуальну інформацію по ресурсам, які є порушниками прав інтелектуальної власності, та убезпечити свою компанію від репутаційних, фінансових та інших ризиків.

Моніторинг розміщення реклами на піратських ресурсах, який робить УАПА — це принтскрини сторінок сайтів-порушників з розміщеною на них рекламою різних брендів з фіксацією часу. Інформація оновлюється раз на місяць.

«Сервіс для рекламодавців — великий крок на шляху до цивілізованої взаємодії гравців ринку різного спрямування бізнесу. Правовласники готові надавати інформацію щодо ресурсів, які порушують їх права інтелектуальної власності. Рекламодавцям, в свою чергу, варто звертати увагу на таку інформацію з перших вуст і стояти на сторожі своїх брендів і репутації», — говорить представник Ініціативи «Чисте небо» Катерина Федорова.

Організатори сервісу планують розширювати перелік правовласників, які беруть участь у складанні списку.

Нагадаємо, нещодавно на законодавчому рівні в Україні відбулися зміни, які мають вплив на кожну компанію, що розміщує рекламу в онлайн-просторі. На сьогоднішній день стаття 176 «Порушення авторського права та суміжних прав» Кримінального кодексу України включає у склад злочину не тільки «незаконне відтворення» захищених авторським і суміжними правами творів, але й фінансування цієї діяльності. Як сказав на презентації законодавчих нововведень рекламному ринку адвокат, експерт ІМІ, Андрій Осипов: «Треба пам`ятати, що гроші залишають сліди. Розслідування за «фінансовим слідом» — розповсюджена практика правоохоронних органів. А гроші у кого? У рекламодавця. Тому, поліції не обов`язково з початку шукати самого інтернет-пірата.»

Раніше у компаній не було гострої потреби володіти інформацією про порядність ресурсів, на яких розміщувалась їх реклама, а основним критерієм було охоплення. Сьогодні світ змінюється і необхідно підлаштовуватись під нововведення на законодавчому рівні, а також під тренди соціально-відповідального ведення бізнесу.

«Ми вважаємо, що новий сервіс, який пропонується для рекламодавців — це важливий крок, спрямований проти Інтернет піратства, проти незаконного використання чужих творів для заробітку на рекламі відомих брендів. Сподіваємось, що ця ініціатива буде підтримана в суспільстві, до неї приєднаються інші правовласники і сервіс стане корисним та дієвим інструментом в роботі рекламного бізнесу», — говорить голова УАПА Володимир Ілінг.

Українська Антипіратська Асоціація (УАПА) — громадська організація основною метою якої є задоволення законних соціальних, економічних, творчих та інших спільних інтересів своїх членів, сприяння забезпеченню захисту авторського права і суміжних прав членів Асоціації та створенню умов щодо посилення в Україні охорони прав на інтелектуальну власність, а саме: аудіовізуальних та інших творів.

Иніціатива «Чисте небо» створена у 2013 році з метою розвитку в юанеті легального аудіо-візуального продукту і боротьби з сайтами, які розповсюджують у мережі контент з порушенням права інтелектуальної власності. Її засновниками стали чотири найбільші медіа групи України — 1+1 Медіа, StarLightMedia, Медіа Група Україна та Inter Media Group.

27766113911_8d5ab42792_o-768x512