Новий канал

Лідер за молодіжною аудиторією

Гасло Нового каналу — «Давай жити разом!». Це — веселий, оригінальний розважальний канал, привабливий для молодої аудиторії 14-35 років. Канал сміливих ідей і соціально відповідальних ініціатив.

Днем народження Нового каналу вважається 15 липня 1998 року. У цей день глядачі столиці побачили перший прямий ефір каналу — «Студію». Вже наступного року Новий канал став національним.

У 1999 році в ефірі Нового з’явилася програма «Підйом», що йшла 15 років. У 2007 саме на Новому каналі відкрилася українська «Фабрика зірок», котра виходила 4 сезони, до 2011.

У 2011 власна розробка Нового каналу — «Ревізор» — здійснила революцію на українському телебаченні. Головна задача «Ревізору» — об’єктивна оцінка якості обслуговування. Ціль програми — не відлякати клієнтів, не виставити напоказ брудну білизну, а допомогти господарям побачити слабкі місця в їхній роботі, а споживачам — дізнатися свої права і навчитися їх відстоювати. Україна — частина Європи. Щоб відповідати стандартам європейської якості, кожен з нас має мінятися.

З роками проект розвивається, «Ревізор» збільшує хронометраж випусків, проводить зарубіжні ревізії і випускає мобільний додаток. Потім з’являються «Ревізор без купюр» — спецпроект про залаштункове життя «Ревізора» з ведучим Олександром Педаном; «Страсті за Ревізором» з ведучим Сергієм Притулой; «РевіЗІРКА» — іронічний гумористичний шарж на «Ревізора». Формат «Ревізора» — власна розробка Нового каналу — проданий на російське телебачення і у 2014 році під назвою «Ревізорро» вийшов на телеканалі «Пятница!». В 2016 році формат було продано в Азербайджан.

«Ревізор» – це вже давно не тільки перевірки ресторанів і готелів. Проект розвивається і розширюється. «Ревізор» перевіряв супермаркети, ринки, дороги, пляжі і навіть яхту. У 2017 році, експерт з розвитку супермаркетів «Страстей за Ревізором» Наталія Кудряшова стала ведучою власного проекту. І разом з командою відправляється в різні куточки України, щоб перевірити, наскільки чесні по відношенню до споживачів супермаркети, магазини, ринки, ярмарки і будь-які інші місця торгівлі.

rev-mag_660

Новий проект «Ревізор: Магазини» буде підходити до перевірки супермаркетів, магазинів, ринків і навіть ярмарків більш системно. Перевіряти не один маркет в місті, а кілька торгових локацій, даючи глядачеві відповідь, де безпечно купувати продукти, а де отоварюватися не варто. Претендентів на нагороду чекає ретельна перевірка за п’ятьма критеріями: маркування, некондиційний товар, температурний режим, чистота і персонал. Команда проекту огляне і покаже глядачам виробничий цех, якщо такий є, складські приміщення і торговий зал. Прем’єра шоу відбудеться 10 квітня, о 19:00.

А ще у «Ревізора» є окремі акаунти в соцмережах. У нього близько 200 тис. підписників в Facebook і Instagram. Керівник проекту «Ревізор» Вікторія Бурдукова і його шеф-редактор Ганна Жижа ось уже п’ять років сидять і під час показу «Ревізора» і «Страстей по Ревізора» відповідають підписникам.

kto_sverhu_1280-720

Відверте і веселе шоу про стосунки чоловіків і жінок «Хто зверху?» (ідея компанії Talpa) стартувало на Новому каналі 3 роки тому. Учасники гри — публічні особи — проходять випробування на ерудицію, логіку, знання життя і командну наснагу. Все це для того, щоб довести переваги своєї статі: чоловічої, під головуванням Сергія Притули, або жіночої, з капітаном Катериною Варнавою. Ведучий проекту – Олександр Педан.

superintuicia_660

15 незнайомців з самими незвичайними професіями і захопленнями. Двоє зоряних гравців, яким належить розсекретити всіх містерів «Х» на ігровому майданчику. І він – дотепний і чарівний ведучий ігрового шоу Сергій Притула! Битва статей – жіноча інтуїція проти чоловічої логіки – триває в ігровому шоу «СуперИнтуиция» (формат Identity).

Третій сезон підготував глядачам безліч цікавих і несподіваних сюрпризів. Більша кількість незнайомців (15 замість колишніх 13), оновлений джокер і «зоряна категорія», під якою буде ховатися людина, яка має відношення до одного з гравців. При цьому учасник цієї людини в обличчя не знає! Всі виграні гроші, за згодою зіркових учасників, передаються на благодійність, на допомогу дітям. Наприклад, частина виграшів минулого сезону «СуперИнтуиция» пішли на ремонт дитячих будинків.

У 2014 році Новий канал почав знімати реаліті-шоу «Супермодель по-українськи» (формат Supermodello), в якому красиві дівчата, відібрані на кастингу, проходять школу виживання у модельному бізнесі. 14 тижнів моделі знаходяться під прицілом фото- і відеокамер, конкуруючи між собою. Ведучою шоу стала всесвітньовідома топ-модель українського походження Алла Костромічева.

«Топ-модель по-українськи» – так тепер називається проект Нового каналу, який ще в минулому телесезоні називався «Супермодель по-українськи». Новий сезон реаліті про моделей вирішили зробити з учасниками обох статей. Для такої концепції більше підходить формат «Next Top model», в якому незалежно від гендерних відмінностей, учасники змагаються на рівних, і в кінці залишається один переможець. У формату «Next Top Model» понад 20 адаптацій і більше 20 сезонів в США, де програма досі популярна. Зміниться і склад експертів. Оскільки оцінювати тепер доведеться не тільки дівчат, але й хлопців, в проекті з’явиться фахівець по чоловічій моді, а ведуча Алла Костромічева вперше буде проводити кастинг разом з експертами.

serdca3_700-600[1]

Ще один форматний проект каналу — романтичне дейтинг-шоу «Серця трьох» (формат Girlfri3nds), в якому три абсолютно різні дівчини намагаються знайти своє кохання з сотні претендентів на їхнє серце. Героіні перших трьох сезонів романтичного реаліті «Серця трьох» знайшли свою любов на проекті. А деякі навіть здійснили заповітне бажання – вийти заміж.

У 2017 році Новий канал в четвертий раз бере на себе романтичну і відповідальну місію: подарувати світу кілька щасливих пар. І новий сезон перевершить за напруженням пристрастей всі попередні. Шукати свою долю серед сотні хлопців цього разу будуть ексцентрична брюнетка – студентка факультету журналістики, молода мама з провінції і блондинка в погонах – майбутній офіцер Збройних сил України.

TAgor_1280-720

Кожен випуск проекту «Таємний агент» – це окремий фільм-розслідування, який зсередини покаже глядачеві секрети заводів і фабрик, барів і ресторанів, супермаркетів, дитячих таборів, ринків. Вперше глядач отримає можливість своїми очима заглянути за прилавок продавця, дізнається зсередини про виробництво товарів і надання послуг. Проект покаже всі таємниці, адже журналісти проекту влаштуються працювати в перераховані вище місця і з’ясують, як же йдуть справи в тій чи іншій сфері. Крім виробництв, «агенти» доберуться до, наприклад, оздоровчого табору або дитячого садка. Журналісти дізнаються, чи у безпеці буде ваша дитина, яку ви відправляєте на відпочинок, чим вона займається, що їсть і хто з нею поруч. Очолить команду «таємних агентів» Катя Павлюченко. Об’єкт перевірки буде вибиратися, виходячи з відгуків, а часом і відвертих скарг споживачів. І, що не менш важливо, завдяки спеціальній пересувній лабораторії глядачі навчаться в домашніх умовах розпізнавати, обманює їх виробник чи ні.

Все побачене в «Таємному аненті» власники бізнесу і споживачі обговорять на пост-шоу, вести яке буде Андрій Шабанов та Ірина Хоменко. Андрій захищає позицію бізнесу, Ірина представляє сторону споживача. Між ними в студії завжди батл: у кожного свої аргументи, відео-факти, документи, результати експертиз і досліджень на підтримку своєї позиції.

abzac_660

«Абзац!» – унікальний проект журналістських розслідувань, аналогів якому в Україні немає. Це перша програма, яка подає важливу, потрібну інформацію в стилі інтертеймент. Журналісти ведуть глядача за собою, як блогери, показуючи кожен етап  розслідування. А щоб розібратися, в чому суть проблеми, влаштовують провокації і експерименти.

У кожному випуску «Абзацу!» – кілька розслідувань. Крім новинної аналітики в весняному сезоні продовжиться цикл історій «Заробітчани». У них кореспонденти на собі відчувають реалії життя українців, які виїхали на заробітки за кордон. До зйомок сюжетів будуть залучати найяскравіших учасників реаліті-шоу на Новому каналі. Плюс, в рамках «Абзацу!» Виходить рубрика «Дешево і сердито» з беззмінною ведучею Катею Павлюченко. Катя знає все про економію, недорогі аналоги дорогих продуктів, косметики. Все це, звичайно ж, журналісти перевірять на собі.

polovinki2_660

«Половинки» – це унікальний проект, в якому знаходять пари для «особливих» людей. Суспільство не хоче вписувати таких людей в загальноприйняті норми і тим самим позбавляє їх можливості знайти свою половинку, щоб її любили. «Половинки» виправлять це, знайдуть для кожного героя дійсно споріднену душу і влаштують побачення мрії, яке може назавжди змінити їх долю. Проект подарував шанс влаштувати особисте життя 48 героям! Більшість з них вийшли з проекту якщо не з «половинками», то з хорошими друзями і, головне, з упевненістю, що вони гідні любові і щастя.

У 2014 році у прокат вийшла перша молодіжна комедія українського виробництва «Самотній за контрактом», спільного виробництва Нового каналу і FILM.UA Group.

KDN3_6602

«Київ вдень і вночі» – серіаліті, формат, який реалізовується в Україні вперше. Він об’єднує в собі драматургію серіалу і життєві історії. Якщо простіше – це серіал, який розгортається в реальному часі з реальними людьми. Герої – не актори, а звичайні молоді люди, що опиняються в заданих сценарієм ситуаціях і проявляють в них свої природні, непідробні емоції. Є ситуація. А що станеться далі, нікому не відомо. Все залежить від настрою і сприйняття героїв. Серіаліті «Київ днем і вночі», в якому шість молодих людей з різних куточків України з різним досвідом і життєвими позиціями вирішуються переїхати в столицю, підкорює глядача з 2016 року. На шляху до мрії герої стикаються зі зрадами, приниженням і підставами на роботі, безгрошів’ям, ризиком втратити дах над головою, проблемами із законом. І не варто забувати про спокуси великого міста – афери, легкі гроші, відносини без зобов’язань, тусовки.

4 квітня 2017 року – прем’єра 3 сезону «Київ днем і вночі», головною інтригою якого стане протистояння Оксани та Каріни. Львів’янка навчилася давати відсіч стервозній блондинці. І тепер між ними рівна боротьба і спільна мета – вижити противницю зі столиці. Дівчата пустять в хід все – інтриги, компромат, таємниці з минулого і сьогодення.

Важливо й те, що за форматом у «Києва вдень і вночі» 60% історій відбувається на екрані, а 40% – в інтернеті: життя героїв триває в соцмережах – у «ВКонтакте» і Instagram. Там створені окремі акаунти Kiev: day and night. А ще, глядачі можуть зустрітися з героями улюбленого серіаліті в реальному житті! Так, перед прем’єрою 3 сезону, в Києві відбулася велика фан зустріч.

pazanki2_660

У 2016 році відбулася прем’єра школи справжніх леді «Від пацанки до панянки» (формат
From Ladette To Lady). У 2017 грандіозне перевиховання продовжилося. Марина Кінах, Тетяна Терсенова-Заводовська та Ірина Зільберман знову зайнялися пацанками, щоб за кілька тижнів перетворити їх в леді. Завдання наставниць, до речі, ускладниться – кількість вихованок збільшиться з 9 до 12.

varyaty_1280-720

«Вар’яти» – це телеверсія першого україномовного гумор-шоу. Саме так називає своє дітище Сергій Притула. На сьогодні це єдиний проект, учасники якого жартують виключно українською мовою і при цьому успішно гастролюють не тільки по всій Україні, а й за її межами. В арсеналі «Вар’ятів» гумористичні сценки, монологи, пісні і все те, що здатне викликати у публіки здоровий сміх, що переходить в гомеричний регіт. Чого в їхньому арсеналі немає, так це жартів «нижче поясу», ненормативної лексики і гумору на політичну тематику.

kohannya_1280-720

«Кохання на виживання» – неймовірний проект власного виробництва Нового каналу, який допомагає закоханим зрозуміти, чи дійсно вони готові до такого серйозного кроку як шлюб. Пари, які не побояться ризикнути і вирішать перевірити свої почуття, поринуть у світ надзвичайних пригод, екстремальних конкурсів і підступних інтриг. Їх чекає п’ять випробувань, пройти які під силу тільки людям, що дійсно кохають одне одного. За кожне пройдене випробування пара отримує ключ. Чим більше ключів, тим більше шансів виграти 100 тисяч гривень. За новими враженнями і головним призом українські пари відправляться в Таїланд. Вести пари крізь цунамі випробувань буде Даніель Салем, одесит з ліванськими коренями, ведучий  і ресторатор.

gipnoz_660

Новий канал адаптував французький формат «Stars sous hypnose» в нове українське розважальне шоу «Зірки під гіпнозом», яке показує публічних персон в незвичайному ракурсі. Герої шоу добровільно погоджуються піддатися експерименту. Однак що станеться з ними під час гіпнотичного сеансу, ким стануть або куди перемістяться – вони не знають! Проте всі випробування, які очікують публічних персон, добрі й веселі. Тому зоряний імідж не постраждає!

Новий канал втілює і позаефірні проекти, наприклад, авторський онлайн-проект «#ВідеоГід Найкраща країна Україна», створений для тих, хто хоче дізнатися про свою країну більше, ніж розповідають туристичні гіди.

До 25-ї річниці незалежності України Новий канал підготував ID-ролики з особами телеканалу в найвідоміших місцях нашої країни «День Незалежності країни давай зустрічаті разом», – саме з таким посилом Новий канал звернувся до своїх глядачів. Керівником проекту є директор департаменту PR та промо Нового каналу Ольга Балабан. Ідея показати світанок нашої країни належить режисерові Валерії Коваленко.

 

Сьогодні Новий канал — це канал гарного настрою, оптимізму і активної життєвої позиції, канал молодих людей, сміливих ідей і соціально-відповідальних ініціатив.


Керівник Нового каналу — Володимир Локотко

Для запитів журналістів — Ольга Балабан, +38 (067) 690 38 63, obalaban@novy.tv

novy.tv

+38 (044) 501 99 28

01054, Тургенєвська 25, Київ, Україна