В Україні з`явився онлайн-сервіс для рекламодавців зі списком піратських ресурсів 07 Липня 2017 о 15:00

Українська Антипіратська Асоціація (УАПА) та Ініціатива «Чисте небо» створили сервіс blacklists.org.ua, щоб допомоги компаніям щомісяця отримувати актуальну інформацію по ресурсам, які порушують права інтелектуальної власності.

Завдяки сервісу http://blacklists.org.ua рекламодавці матимуть змогу щомісяця отримувати на електронну пошту актуальну інформацію по ресурсам, які є порушниками прав інтелектуальної власності, та убезпечити свою компанію від репутаційних, фінансових та інших ризиків.

Моніторинг розміщення реклами на піратських ресурсах, який робить УАПА — це принтскрини сторінок сайтів-порушників з розміщеною на них рекламою різних брендів з фіксацією часу. Інформація оновлюється раз на місяць.

«Сервіс для рекламодавців — великий крок на шляху до цивілізованої взаємодії гравців ринку різного спрямування бізнесу. Правовласники готові надавати інформацію щодо ресурсів, які порушують їх права інтелектуальної власності. Рекламодавцям, в свою чергу, варто звертати увагу на таку інформацію з перших вуст і стояти на сторожі своїх брендів і репутації», — говорить представник Ініціативи «Чисте небо» Катерина Федорова.

Організатори сервісу планують розширювати перелік правовласників, які беруть участь у складанні списку.

Нагадаємо, нещодавно на законодавчому рівні в Україні відбулися зміни, які мають вплив на кожну компанію, що розміщує рекламу в онлайн-просторі. На сьогоднішній день стаття 176 «Порушення авторського права та суміжних прав» Кримінального кодексу України включає у склад злочину не тільки «незаконне відтворення» захищених авторським і суміжними правами творів, але й фінансування цієї діяльності. Як сказав на презентації законодавчих нововведень рекламному ринку адвокат, експерт ІМІ, Андрій Осипов: «Треба пам`ятати, що гроші залишають сліди. Розслідування за «фінансовим слідом» — розповсюджена практика правоохоронних органів. А гроші у кого? У рекламодавця. Тому, поліції не обов`язково з початку шукати самого інтернет-пірата.»

Раніше у компаній не було гострої потреби володіти інформацією про порядність ресурсів, на яких розміщувалась їх реклама, а основним критерієм було охоплення. Сьогодні світ змінюється і необхідно підлаштовуватись під нововведення на законодавчому рівні, а також під тренди соціально-відповідального ведення бізнесу.

«Ми вважаємо, що новий сервіс, який пропонується для рекламодавців — це важливий крок, спрямований проти Інтернет піратства, проти незаконного використання чужих творів для заробітку на рекламі відомих брендів. Сподіваємось, що ця ініціатива буде підтримана в суспільстві, до неї приєднаються інші правовласники і сервіс стане корисним та дієвим інструментом в роботі рекламного бізнесу», — говорить голова УАПА Володимир Ілінг.

Українська Антипіратська Асоціація (УАПА) — громадська організація основною метою якої є задоволення законних соціальних, економічних, творчих та інших спільних інтересів своїх членів, сприяння забезпеченню захисту авторського права і суміжних прав членів Асоціації та створенню умов щодо посилення в Україні охорони прав на інтелектуальну власність, а саме: аудіовізуальних та інших творів.

Иніціатива «Чисте небо» створена у 2013 році з метою розвитку в юанеті легального аудіо-візуального продукту і боротьби з сайтами, які розповсюджують у мережі контент з порушенням права інтелектуальної власності. Її засновниками стали чотири найбільші медіа групи України — 1+1 Медіа, StarLightMedia, Медіа Група Україна та Inter Media Group.

27766113911_8d5ab42792_o-768x512

КАНАЛ ICTV ДОСЯГ МАКСИМАЛЬНОЇ ЧАСТКИ ЗА 4 РОКИ 07 Липня 2017 о 14:43

Глядач проводить з каналом ICTV все більше часу: у 2017 році – максимальна тривалість перегляду каналу з 2003 року.

У першому півріччі 2017 року ICTV стабільно потрапляє в трійку лідерів. Частка аудиторії ICTV росла швидше, ніж у інших топ-каналів України – на 25% (18-54, 50 тис.+). Частка по дню і прайму* – максимальна за останні 4 роки, 9% і 9,5% відповідно. Крім того, канал встановив рекорд за активною чоловічою аудиторією за всю історію вимірювань – частка 13%, чоловіки 25-45, 50 тис.+. Всі інформаційні лінійки каналу зросли – «Факти» +20%, «Надзвичайні новини» +30%, «Ранок у Великому Місті» +34% за 18-54, 50 тис.+.

* Прайм – часовий проміжок 18-24.

Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані є фінальними станом на 5 липня.

123132

19665611_1346052948777419_56917831049159455_n

Рекламний ринок обговорив зміни в законі в частині «фінансування піратства» 16 Червня 2017 о 11:39

Вчора, 15 червня 2017, в Hub 4.0 відбулася зустріч рекламного ринку, організована Всеукраїнською рекламною коаліцією (ВРК), Європейською бізнес асоціацією (ЕBA), Агентством США з міжнародного розвитку USAID, Українською антипіратською Асоціацією (УАПА) і Ініціативою «Чисте небо».

Зустріч відкрив Директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник, який нагадав, що будь-який бренд — це теж інтелектуальна власність, основа креативної економіки. Цю думку підтримав Стівен Рінецкі, виконуючий обов’язки директора відділу економічного зростання USAID Україна. Він говорив про критичну важливість захисту інтелектуальної власності для створення сильної економіки. «Інвесторам, які бажають працювати в Україні, потрібно знати, що тут інтелектуальна власність сприймається серйозно, що вона охороняється». Тамас Киралі, директор з інтелектуальної власності Директорату «Торгівля» Європейської Комісії підключився по конференц-зв’язку і докладно розповів про програми ЄС щодо захисту права інтелектуальної власності.

Ключовою стала доповідь адвоката, експерта Інституту масової інформації Андрія Осипова про те, які зміни відбулися в українському законодавстві, і як це може відобразитись на рекламодавцях. Стаття 176 «Порушення авторського права і суміжних прав» Кримінального кодексу України тепер включає до складу злочину не тільки «незаконне відтворення» захищених авторським і суміжними правами творів, а й фінансування цієї діяльності. Андрій Осипов показав проблему розміщення реклами на піратських сайтах з точки зору відповіді на питання «Кому вигідно?»: «Слідчі будуть діяти за принципом “кому це вигідно”, і поліції не обов’язково спочатку шукати самого інтернет-пірата. Рекламодавцю також вигідно отримати аудиторію. Аудиторію, яку пірат вкрав у виробника контенту. Також потрібно пам’ятати, що гроші залишають сліди. Розслідування по “грошовому сліду” — поширена практика правоохоронних органів. А гроші у кого? У рекламодавця».

Андрій Осипов запропонував кілька методів, як рекламодавцям убезпечити себе. Вони включали «розумні методи по перевірці контрагента», «особливі умови договорів», «попередження про дотримання авторських та суміжних прав повіреними (агентствами)», «формування чітких вимог до місця і способу розміщення реклами (blacklist, whitelist веб-сайтів), моніторинг розміщення» і прописування в договорах можливості негайно припинити розміщення, при виникненні загрози фінансування піратів.

Ігор Михайлов з Української антипіратської асоціації показав, як виглядає моніторинг розміщення реклами на піратських сайтах, який робить УАПА: це принтскріни сторінок сайтів, які порушують права інтелектуальної власності, на яких видно розміщену там рекламу, із зазначенням часу, коли було зафіксовано розміщення. Моніторинг доступний публічно за адресою http://apo.kiev.ua/ps.

На питання аудиторії, який же сайт вважати піратським, частково відповіла представник ініціативи «Чисте небо» Катерина Федорова. Вона представила рекламникам новий сервіс http://blacklists.org.ua. Через кілька тижнів на ньому буде публічно доступний список сайтів, до яких є претензії правовласників. Поки в його складенні беруть участь тільки УАПА і «Чисте небо», але Катерина заявила, що перелік правовласників буде розширюватися.

Після виступів відбувся круглий стіл. У ньому брали участь Катерина Зінченко («Київстар»), Тарас Чернічук (IDS), Максим Хоменко (Starcom), Олена Андрієнко (Publicis One), Марія Єфімова (AGAMA), Ольга Воронова (MediaVest), Олександр Турубара (Optimum Media), Сергій Сальников (Інститут Медіа Аудиту), Олексій Лях (NewAge), Вероніка Логвиненко (adPro), Анна Ткаченко (1 + 1 Media), Федір Гречанінов (StarLightMedia). Модерували дискусію Максим Лазебник (ВРК) і Юлія Трибушна (StarLight Digital).

27766113911_8d5ab42792_o

 

 

Як побороти піратство в Україні? 27 Квітня 2017 о 16:07

Режисер Любомир Левицький започаткував проект Дай шанс мрії, який розповідатиме українцям про шкоду піратства.

Левицький створив три ролика, які показуватимуть і в інтернеті, і в кінотеатрах.

Українцям розповідатимуть, де в інтернеті можна легально дивитися фільми та слухати музику. Активісти сподіваються: за два-три роки піратство в Україні зникне.

Навколо проекту згуртувалися й медіагрупи, зокрема, StarLightMedia, та народні депутати, котрі ухвалили антипіратський законопроект.

StarLightMedia підтримує перший в Україні соціальний проект націлений на боротьбу з Інтернет-піратством — #ДАЙШАНСМРІЇ 27 Квітня 2017 о 12:18

У вівторок, 25-го квітня, відбулася презентація соціальноосвітнього проекту #ДАЙШАНСМРІЇ (#GIVECHANCETODREAM), за участі заступника Голови дипломатичної місії США в Україні Джорджа Кента, ключових медіаперсон, урядовців та бізнесспільноти.

Ідея створення проекту #ДАЙШАНСМРІЇ зародилась у кінорежисера Любомира Левицького після того як у черговий раз його фільм, одразу після виходу у прокат, потрапив на піратські ресурси, і таким чином кошти, які б мали піти на створення наступного кінофільму, натомість були втрачені.

За словами пана Левицького, метою проекту є підвищити рівень обізнаності людей, які не усвідомлюють, що нелегальний перегляд фільму в Інтернеті приносить шкоду творцям та унеможливлює створення нових фільмів. Було також відзначено, що проблема порушення авторських прав є критичною не лише для кіноіндустрії, а і для інших галузей, зокрема — музичної індустрії та ІТ.

Ведучими вечора були Любомир Левицький (кінорежисер та автор проекту #ДАЙШАНСМРІЇ), та Крісті Енн Хофланд (директор Американського дому), а серед спікерів: Джордж Кент (заступник Голови дипломатичної місії США в Україні), Надія Васильєва (генеральний директор «Майкрософт Україна»), Грем Грант (керівник відділу боротьби з Інтернет-піратство, Міжнародна федерація фонографічної індустрії), Анатолій Максимчук (представник Ініціативи «Чисте небо»).

Спікери підкреслили важливість захисту прав інтелектуальної власності та поширення обізнаності про наслідки піратства. Так, слід розуміти та пам’ятати, що усі креативні індустрії створюють додаткові робочі місця для водіїв, юристів, художників, перекладачів та інших фахівців. Крім того, коли користувач краде фільм, програму чи музику, таким чином втрачається чиясь робота та мрія. У результаті, гальмується розвиток цілого творчого пласту та унеможливлюється процес створення нових робочих місць у суміжних галузях.

Під час заходу було презентовано три соціальних ролики присвячених боротьбі з відео-, аудіо- та IT- піратством, які поширюватимуться на телебаченні та в Інтернеті. Також, в рамках проекту #ДАЙШАНСМРІЇ передбачається проведення освітньо-просвітницьких заходів, зокрема шляхом поширення презентованих соціальних роликів, відкриття доступу до інформаційного вебресурсу та сторінки проекту у соціальних мережах з ціллю ознайомлення користувачів з легальними ресурсами на яких, серед іншого, можна дивитися кіно та слухати музику.

Проект #ДАЙШАНСМРІЇ став можливим завдяки підтримці Посольства США в Україні, Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Американської торговельної палати, Американського дому, Асоціації музичної індустрії України та Ініціативи «Чисте небо».

Знайти більше інформації, продивитись соціальні ролики та слідкувати за розвитком проекту можна в Інтернеті, офіційній сторінці на Facebook та за хештегами #ДАЙШАНСМРІЇ та #GIVECHANCETODREAM.