Рекламний ринок обговорив зміни в законі в частині «фінансування піратства» 16 Червня 2017 о 11:39

Вчора, 15 червня 2017, в Hub 4.0 відбулася зустріч рекламного ринку, організована Всеукраїнською рекламною коаліцією (ВРК), Європейською бізнес асоціацією (ЕBA), Агентством США з міжнародного розвитку USAID, Українською антипіратською Асоціацією (УАПА) і Ініціативою «Чисте небо».

Зустріч відкрив Директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник, який нагадав, що будь-який бренд — це теж інтелектуальна власність, основа креативної економіки. Цю думку підтримав Стівен Рінецкі, виконуючий обов’язки директора відділу економічного зростання USAID Україна. Він говорив про критичну важливість захисту інтелектуальної власності для створення сильної економіки. «Інвесторам, які бажають працювати в Україні, потрібно знати, що тут інтелектуальна власність сприймається серйозно, що вона охороняється». Тамас Киралі, директор з інтелектуальної власності Директорату «Торгівля» Європейської Комісії підключився по конференц-зв’язку і докладно розповів про програми ЄС щодо захисту права інтелектуальної власності.

Ключовою стала доповідь адвоката, експерта Інституту масової інформації Андрія Осипова про те, які зміни відбулися в українському законодавстві, і як це може відобразитись на рекламодавцях. Стаття 176 «Порушення авторського права і суміжних прав» Кримінального кодексу України тепер включає до складу злочину не тільки «незаконне відтворення» захищених авторським і суміжними правами творів, а й фінансування цієї діяльності. Андрій Осипов показав проблему розміщення реклами на піратських сайтах з точки зору відповіді на питання «Кому вигідно?»: «Слідчі будуть діяти за принципом “кому це вигідно”, і поліції не обов’язково спочатку шукати самого інтернет-пірата. Рекламодавцю також вигідно отримати аудиторію. Аудиторію, яку пірат вкрав у виробника контенту. Також потрібно пам’ятати, що гроші залишають сліди. Розслідування по “грошовому сліду” — поширена практика правоохоронних органів. А гроші у кого? У рекламодавця».

Андрій Осипов запропонував кілька методів, як рекламодавцям убезпечити себе. Вони включали «розумні методи по перевірці контрагента», «особливі умови договорів», «попередження про дотримання авторських та суміжних прав повіреними (агентствами)», «формування чітких вимог до місця і способу розміщення реклами (blacklist, whitelist веб-сайтів), моніторинг розміщення» і прописування в договорах можливості негайно припинити розміщення, при виникненні загрози фінансування піратів.

Ігор Михайлов з Української антипіратської асоціації показав, як виглядає моніторинг розміщення реклами на піратських сайтах, який робить УАПА: це принтскріни сторінок сайтів, які порушують права інтелектуальної власності, на яких видно розміщену там рекламу, із зазначенням часу, коли було зафіксовано розміщення. Моніторинг доступний публічно за адресою http://apo.kiev.ua/ps.

На питання аудиторії, який же сайт вважати піратським, частково відповіла представник ініціативи «Чисте небо» Катерина Федорова. Вона представила рекламникам новий сервіс http://blacklists.org.ua. Через кілька тижнів на ньому буде публічно доступний список сайтів, до яких є претензії правовласників. Поки в його складенні беруть участь тільки УАПА і «Чисте небо», але Катерина заявила, що перелік правовласників буде розширюватися.

Після виступів відбувся круглий стіл. У ньому брали участь Катерина Зінченко («Київстар»), Тарас Чернічук (IDS), Максим Хоменко (Starcom), Олена Андрієнко (Publicis One), Марія Єфімова (AGAMA), Ольга Воронова (MediaVest), Олександр Турубара (Optimum Media), Сергій Сальников (Інститут Медіа Аудиту), Олексій Лях (NewAge), Вероніка Логвиненко (adPro), Анна Ткаченко (1 + 1 Media), Федір Гречанінов (StarLightMedia). Модерували дискусію Максим Лазебник (ВРК) і Юлія Трибушна (StarLight Digital).

27766113911_8d5ab42792_o

 

 

Як побороти піратство в Україні? 27 Квітня 2017 о 16:07

Режисер Любомир Левицький започаткував проект Дай шанс мрії, який розповідатиме українцям про шкоду піратства.

Левицький створив три ролика, які показуватимуть і в інтернеті, і в кінотеатрах.

Українцям розповідатимуть, де в інтернеті можна легально дивитися фільми та слухати музику. Активісти сподіваються: за два-три роки піратство в Україні зникне.

Навколо проекту згуртувалися й медіагрупи, зокрема, StarLightMedia, та народні депутати, котрі ухвалили антипіратський законопроект.

StarLightMedia підтримує перший в Україні соціальний проект націлений на боротьбу з Інтернет-піратством — #ДАЙШАНСМРІЇ 27 Квітня 2017 о 12:18

У вівторок, 25-го квітня, відбулася презентація соціальноосвітнього проекту #ДАЙШАНСМРІЇ (#GIVECHANCETODREAM), за участі заступника Голови дипломатичної місії США в Україні Джорджа Кента, ключових медіаперсон, урядовців та бізнесспільноти.

Ідея створення проекту #ДАЙШАНСМРІЇ зародилась у кінорежисера Любомира Левицького після того як у черговий раз його фільм, одразу після виходу у прокат, потрапив на піратські ресурси, і таким чином кошти, які б мали піти на створення наступного кінофільму, натомість були втрачені.

За словами пана Левицького, метою проекту є підвищити рівень обізнаності людей, які не усвідомлюють, що нелегальний перегляд фільму в Інтернеті приносить шкоду творцям та унеможливлює створення нових фільмів. Було також відзначено, що проблема порушення авторських прав є критичною не лише для кіноіндустрії, а і для інших галузей, зокрема — музичної індустрії та ІТ.

Ведучими вечора були Любомир Левицький (кінорежисер та автор проекту #ДАЙШАНСМРІЇ), та Крісті Енн Хофланд (директор Американського дому), а серед спікерів: Джордж Кент (заступник Голови дипломатичної місії США в Україні), Надія Васильєва (генеральний директор «Майкрософт Україна»), Грем Грант (керівник відділу боротьби з Інтернет-піратство, Міжнародна федерація фонографічної індустрії), Анатолій Максимчук (представник Ініціативи «Чисте небо»).

Спікери підкреслили важливість захисту прав інтелектуальної власності та поширення обізнаності про наслідки піратства. Так, слід розуміти та пам’ятати, що усі креативні індустрії створюють додаткові робочі місця для водіїв, юристів, художників, перекладачів та інших фахівців. Крім того, коли користувач краде фільм, програму чи музику, таким чином втрачається чиясь робота та мрія. У результаті, гальмується розвиток цілого творчого пласту та унеможливлюється процес створення нових робочих місць у суміжних галузях.

Під час заходу було презентовано три соціальних ролики присвячених боротьбі з відео-, аудіо- та IT- піратством, які поширюватимуться на телебаченні та в Інтернеті. Також, в рамках проекту #ДАЙШАНСМРІЇ передбачається проведення освітньо-просвітницьких заходів, зокрема шляхом поширення презентованих соціальних роликів, відкриття доступу до інформаційного вебресурсу та сторінки проекту у соціальних мережах з ціллю ознайомлення користувачів з легальними ресурсами на яких, серед іншого, можна дивитися кіно та слухати музику.

Проект #ДАЙШАНСМРІЇ став можливим завдяки підтримці Посольства США в Україні, Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Американської торговельної палати, Американського дому, Асоціації музичної індустрії України та Ініціативи «Чисте небо».

Знайти більше інформації, продивитись соціальні ролики та слідкувати за розвитком проекту можна в Інтернеті, офіційній сторінці на Facebook та за хештегами #ДАЙШАНСМРІЇ та #GIVECHANCETODREAM.

 

 

Українська Біржа Благодійності запускає соціальну кампанію про благодійність 03 Квітня 2017 о 12:52

Ідея соціальної кампанії  проста і складна одночасно. На прикладі реальних людей, ми хочемо показати, що добро може робити кожен. Що благодійність — це не складно. Що робити добрі речі — це в першу чергу важливо для кожного особисто. Виховувати в собі кращі риси не пізно ніколи: можна змалечку навчитися цьому на прикладі батьків, а можна самому прийти до благодійності вже у дорослому віці.

Герої ролику — реальні особистості, які можуть нагадувати вам будь-кого із знайомих, вони можуть зустрітися вам на робочій зустрічі чи у компанії друзів. Наші герої такі прості і такі близькі кожному з нас. Це люди, які вже сформували свій вектор добра у житті і рухаються в його напрямку.

Ірина Гуцал, директор Української Біржі Благодійності: «Благодійність — це що? Зважене раціональне рішення чи емоціональний поштовх? Які емоції відчуває людина, що допомагає іншим у скрутних життєвих обставинах? Чому це так важливо для кожного свідомого громадянина? У наших соціальних роликах ми намагалися дати відповідь на ці та інші питання. Довести, що кожна людина — унікальна, а благодійність — безмежна. Ми хочемо, щоб благодійність стала стилем життя кожного справжнього українця. Справжня допомога та, що дарує відчуття співпричетності до дива та впевненості, що ти дійсно підтримав,  здійснив мрію чи врятував життя на ubb.org.ua».

Герої ролика справжні люди, які щоденно долучаються до добрих справ.

Ми віримо, що соціальний ролик допоможе кожному віднайти свій вектор добра і змінить наше суспільство на краще.

Ролик створено Творчою групою SLCP — StarLight Commercial Production

StarLightMedia з 2013 року підтримує Українську Біржу Благодійності (УББ), даючи в ефір сюжети з метою збору коштів для людей, які потребують допомоги. Українська Біржа Благодійності— це перша в Україні незалежна загальнонаціональна соціальна інфраструктура онлайн-благочинності, яка створює, підтримує та розвиває взаємодію між донорами, громадськими організаціями та отримувачами допомоги. За 5 років існування платформи було залучено на благодійність понад 100 мільйонів гривень, реалізовано більше 2 тисяч проектів і врятовано тисячі життів. Діяльність фонду не є комерційною та направлена виключно на благодійні цілі без мети отримання прибутку.

StarLightMedia оголосив результати пітчингу форматів 23 Березня 2017 о 16:46

Медіагрупа StarLightMedia (СТБ, ICTV, Новий канал, М1, М2, QTV) оголошує результати другого, фінального, туру пітчингу форматів телевізійних проектів, серіалів і художніх і телевізійних фільмів, з метою їх виробництва як для каналів групи, так і для подальшої дистрибуції в інших країнах.

У категорії «Серіали» перемогли 8 форматів з 37, які потрапили до другого туру, в категорії «Фільми» – 3 формати з 17, що вийшли до другого туру, а в «ТВ-проектах» 1 з 14.

Не пізніше 31-го березня StarLightMedia зв’яжеться з авторами ідей для обговорення деталей подальшої співпраці за проектами і виплати винагороди, встановленої правилами пітчингу.

Фінальні результати пітчингу форматів від StarLightMedia:

hmcgНагадаємо, що пітчинг форматів від StarLightMedia був оголошений восени 2016 року і проходив в два тури. Заявки за затвердженими формами приймалися восени, а переможці вибиралися в ході відкритого конкурсу. Всього на пітчинг було подано понад 600 заявок.