У «Дизель шоу» – рекордна частка за всю історію показу 16 листопадаа 2017 о 11:01

ictv_news_post_2_600x-600x400

У п’ятницю 10 листопада програма «Дизель Шоу» на ICTV показала рекордні за рік цифри — частка 18,5% по аудиторії 18-54, 50+. Ще краще в цей вечір дивилися другий випуск шоу — частка 22,6%. Це рекорд за всю історію показу «Дизель Шоу».

З початку 2017 року «Дизель Шоу» на ICTV дивилися понад 29 млн. чоловік. Щоп’ятниці програму дивляться в середньому 5,4 млн. глядачів.

У 2017 році «Дизель Шоу» — краще гумористичне шоу серед програм цього жанру на українському телебаченні.

За час показу «Дизель Шоу» показало колосальне зростання — частка за комерційною аудиторією зросла на 60%, а по жіночій аудиторії — більше, ніж в два рази. Неодноразово шоу ставало лідером серед топ-програм за добу і приносило каналу лідерство в слоті показу.

СТБ покаже нове реаліті «Наречена для тата» 30 Жовтня 2017 о 12:59

У 2018-му році в ефірі телеканалу СТБ з’явиться нове романтичне реаліті «Наречена для тата». Зйомки вже стартували; працює над ним Творче об’єднання Анни Калини, яке створює головний проект весни «Холостяк».

«Наречена для тата» – це перша адаптація популярного в Америці шоу «Single Dad Seeking» компанії Discovery Media Ventures, яке допомагає самотнім татусям знайти нове кохання і маму для своїх дітей, а жінкам, які зневірилися зустріти другу половинку, знайти довгоочікувану сім’ю.

«Проблема пошуку другої половинки, коли у тебе на руках залишаються діти, знайома багатьом нашим глядачам не з чуток. За статистикою, зі 100 неповних сімей з дітьми 3 це сім’ї з самотніми татами. Це як раз ті самі надійні, турботливі, уважні чоловіки, які цінують родинне тепло, і яких так бракує українським жінкам. Але, на жаль, більшості з них просто не вистачає часу на пошуки другої половинки. У той самий час десь живе самотня дівчина або жінка, яка мріє, щоб у будинку, нарешті, зазвучав дитячий сміх. До речі, жінок, які бажають познайомитися з чоловіком з дітьми, відгукнулося дуже багато. Ми постараємося допомогти цим людям зустрітися, щоб стати щасливими», – розповідає Директор ТО Анна Калина.

У реаліті візьмуть участь п’ять самотніх тат з різних міст України. У кожного з них свої причини того, чому вони залишилися самі з дітьми. Як зазначає Анна Калина, ретельний підбір героїв – особливість української адаптації проекту. Визначати пари будуть досвідчені психологи за допомогою спеціальної програми сумісності. Вони підберуть партнерів, враховуючи уявлення чоловіків про ідеальну дружину та побажання дівчат про те, яким вони бачать потенційного супутника життя. У відсотковому співвідношенні їхня сумісність складе не менше 70.

kkkkkk

Після формування пар героїні переїжджають до чоловіків. Протягом місяця вони пристосовуються до нового життя, ходять на побачення, разом займаються побутом, ділять домашні обов’язки, знаходять компроміси, і весь цей час придивляються один до одного, щоб після закінчення терміну вирішити – чи варто їм залишатися разом.

 «Татусі у нас дуже різні і за віком, і за способом життя. Але у кожного є чіткі правила і принципи. У розвитку стосунків між нашими героями завжди є незмінний аспект дитина або одразу кілька дітей. Разом з татом вона теж придивляється до тієї, яку, можливо, захоче прийняти і назвати мамою. Її думка, звісно, враховується. Це тягне за собою безліч різних життєвих ситуацій як драматичних, так і комічних. На героїв чекає перший місяць спільного життя, перша зустріч з батьками, перше знайомство з дітьми, перші рішення побутових питань хто буде мити посуд, готувати їжу, ходити до магазину, платити за покупки тощо. Наш проект про взаємини, про любов, про романтику і про побут одночасно. Ми хотіли б, щоб для пар він став початком довгих, міцних і щасливих стосунків», – відкриває секрети Анна Калина.

Перший сезон оригінальної версії Single Dad Seeking стартував на розважальному телеканалі TLC (Америка) 8 травня 2016-го року і складався з 7-ми випусків. В ефірі СТБ прем’єра реаліті «Наречена для тата» запланована на 30 січня 2018-го року.

Директор ТО – Анна Калина.

Керівник проекту – Оксана Турченко.

Продюсер – Ірина Стахмич.

Головний режисер – Сергій Вергазов.

Головний сценарист – Ганна Демидова.

СТБ отримав 6 нагород у конкурсі Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 27 Жовтня 2017 о 13:12

25 жовтня щорічний Національний конкурс дизайну Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 вшосте оголосив переможців. Телеканал СТБ отримав відразу шість нагород: за найкраще лого телепрограми, промо-кампанію і візуальну айдентику.

Двома престижними нагородами The Very Best of відзначені лого кулінарної програми «Все буде смачно» (категорія TV Program-Logo) і промо-кампанія медичного реаліті ««Я соромлюсь свого тіла» (категорія TV Program / Film Promo-Campaign).

«Завдання, яке стояло перед нами по промо-кампанії «Я соромлюсь свого тіла» – наочно проілюструвати, що лікарі проекту здійснюють унікальні операції і рятують людей. Ми перебрали кілька ідей, серед них були навіть набагато жорсткіші та провокативніші, ніж ця. Але у підсумку вирішили передати нашу ідею у максимально метафорично формі. Поширену фразу «його зібрали буквально по шматочках» ми і показали буквально – лікарі проводять операцію і збирають людину з пазлів», – розповідає керівник відділу спеціальних подій Олег Клюєв.

Чотири нагороди Best of дісталися за айді каналу 2017 року (TV Channel Visual Identity), візуальну айдентику відразу двох проектів «Все буде смачно» і «Холостяк»  (TV Program Visual Identity) і промо-кампанію шоу «Зважені та щасливі. Чоловіки проти жінок »(TV Program / Film Promo-Campaign).

«Особливістю шостого сезону реаліті «Зважені та щасливі» було змагання чоловічої і жіночої команд, яких тренують чоловік і жінка – Слава та Марина Узелкови. Таке подвійне змагання статей (між учасниками й Узелковими) хотілося зобразити максимально яскраво. Наша метафора: тренер, який допомагає нашим героям скинути зайву вагу – це скульптор, який бере скульптуру товстуна і відсікає від неї все зайве. А у результаті виходять ідеальні чоловіки та жінки», – додає Олег Клюєв.

«Спочатку у логотипі «Все буде смачно!» був тільки шрифт. Перед командою СТБ стояло завдання створити впізнавану форму та знайти унікальний символ. Після обговорення безлічі варіантів зупинилися на каструльці, як головного об’єкту будь-якої кухні. У рамках інтернатури Світлана Лазарєва зробила візуалізацію концепту інтеграції у лого того чи іншого інгредієнта – з цього і народилася ідея, яку ми використовували в оформленні нового сезону проекту. Після «бабли» з логотипом робив майже весь відділ дизайну, але найбільше їх зробила Тетяна Гостєва-Говорова, а анімацію до них – Олександр Рязанов. На даний момент у нас понад 100 різних «баблів» з різними інгредієнтами на всі випадки життя. Від пива до морозива», – відкриває секрети створення кулінарної айдентики керівник відділу дизайну телеканалу СТБ Дмитро Литвиненко.

Нагадаємо, щорічний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 проходив у рамках тижня креативності Ukrainian Creative Week.

DesignAwards_VBS_logo

ICTV став переможцем європейської премії в області промо 25 Жовтня 2017 о 14:55

24 жовтня канал ICTV отримав 4 нагороди престижної міжнародної премії Eyes & Ears Awards, за яку боролися кращі телеканали Європи. Роботи ICTV отримали три золотих і одну бронзову нагороди.

Уже кілька років поспіль телеканал ICTV завойовує престижні світові нагороди в галузі дизайну. 24 жовтня пройшла церемонія нагородження премії Eyes & Ears Awards. Промо ICTV було представлено в фіналі в чотирьох номінаціях і в кожній з них отримало високі нагороди!

ictv_news_post_600x_--600x400

Гучний проморолик «Дизель Боги» став кращим у категорії «Best on air programme spot: Comedy». Раніше він вже займав престижну нагороду PROMAXBDA GLOBAL EXCELLENCE AWARDS, а також був фіналістом європейського конкурсу PROMAXBDA EUROPE AWARDS.

Робота «Triple movie» взяла золото в номінації «Best on air programme campaign: Acquired fictional productions».

У номінації «Best promotion-related musical composition» виграв золото ролик «Трансформери», обійшовши роботу гіганта Disney Channel.

І номінацію «Best promotion campaign for special programming» зайняла робота «Oskars 18+», взявши бронзу.

В Україні розпочинає роботу освітня ініціатива для провайдерів платного ТБ 17 Жовтня 2017 о 16:49

3 листопада 2017 року в рамках конференції для телеком-провайдерів #TIM 2017: Telecom, IT, Media компанія StarLight Digital презентує освітню ініціативу для представників ринку платного телебачення. Вона отримала назву Академія росту.

Цього року StarLight Digital проведе перший модуль Академії росту і, в залежності від відгуку провайдерів після заходу, в 2018 році планує проводити освітні модулі на постійній основі.

До участі в Академії росту запрошуються кабельні, супутникові, IPTV- і ОТТ-компанії, що надають платний доступ до телебачення. Мета – зростання ринку українського платного телебачення за рахунок підвищення прибутку його гравців.

Федір Гречанінов, директор зі стратегічного розвитку StarLightMedia: «Знання – це ресурс для зміцнення бізнесу. Якщо наші партнери, провайдери платного телебачення, стануть сильнішими, то і ми станемо сильнішими. Тому ми інвестуємо в освітню ініціативу Академія росту ».

спикеры сайт

Лекції та практичні заняття для представників платного телебачення України проведуть:

Вадим Горенко, засновник і генеральний директор StartUpStart Incubation Program, бізнес-коуч програм Rising Stars і Elevator компанії Google Ukraine, партнер по Україні, Грузії та Білорусі компанії з професійної оцінки персоналу Profiles International (США).

Євген Пестерніков, керівник компанії HRPuzzle по оцінці персоналу, провідний експерт з оцінки персоналу.

Дмитро Джеджула, керуючий партнер і співзасновник компанії OSDirectBrand. Працював над створенням і розвитком таких брендів як «Голден Телеком», «СвітОнлайн», Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat та інших.

Володимир Савчук, професор програм МВА Міжнародного інституту бізнесу і Києво-Могилянської бізнес-школи, доктор наук, керуючий партнер групи консалтингових компаній «Стратегічний партнер», експерт зі стратегічного, фінансового та інвестиційного менеджменту.

Ельдар Нагорний, засновник Serendipity Marketing School, директор з розвитку бізнесу компанії QArea (США), автор і лектор навчальних програм школи з маркетингових комунікацій. Раніше – COO міжнародного фотобанку стічних фотографій Depositphotos (США).

Щоб взяти участь в першому навчальному дні Академії росту, необхідно пройти попередню реєстрацію на сайті TIM 2017, вказавши в полі промокод ASD03. З умовами участі можна ознайомитися за посиланням. Реєстрація відкрита до 18:00 2 листопада.

SLD_academy