Соціальна відповідальність

StarLightMedia реалізує декілька проектів корпоративної соціальної відповідальності: «Гордість країни», підтримка Української Біржі Благодійності, проект з енергозбереження «Своє тепло», знак якості і безпеки продуктів «Добрий знак». Група постійно допомагає українським бійцям, задіяним в АТО, та вимушеним переселенцям, а також підтримує культурні заходи в країні.

Українська Біржа Благодійності

StarLightMedia з 2013 року підтримує Українську Біржу Благодійності (УББ), даючи в ефір сюжети з метою збору коштів для людей, які потребують допомоги.

Українська Біржа Благодійності (ubb.org.ua)  – краудфандинговий майданчик, ефективний та сучасний інструмент для залучення коштів на різноманітні благодійні та соціальні проекти, що дозволяє благодійникам та набувачам допомоги контролювати їх цільове використання. Мета УББ – створення  ефективного механізму реалізації благодійності в Україні, гарантування потенційним донорам безпечного та легкого способу перерахунку благодійних пожертв в т.ч.  завдяки сертифікованій та безпечній системі онлайн-платежів, підвищення рівня прозорості та публічності через звітування про використання залучених коштів та створення можливості доступу будь-якій зацікавленій стороні до детальної фінансової та аналітичної звітності про використання переданих благодійних коштів, привернення уваги громадян, політиків, представників ЗМІ до благодійної діяльності та ознайомлення з кращими світовими практиками та впровадження їхніх принципів в Україні, підвищення рівня довіри та ефективності роботи благодійних організацій та формування культури масової благодійності в Україні.

Українська Біржа Благодійності залучила на благодійність за 6 років: понад 115 000 000 грн! Підтримала понад  2 800 благодійних проектів та ініціатив на суми від 2 000 грн до 4,5 млн. грн. Долучила понад 100 відомих людей до адресних благодійних кампаній.

Ірина Стороженко, «Вікна Новини» СТБ: «СТБ з 2013 року підтримує Українську Біржу Благодійності як найпрозоріший майданчик збору коштів в Україні. Наше головне прагнення — це зробити благодійність стилем життя українців. Оскільки ми не можемо розповісти про біль кожного, ми хочемо донести, що  він не десь там, а поряд — в сусідньому будинку, сусідній квартирі, у вікні напроти. І для дива, можливо, згодом не потрібен буде сюжет на телебаченні. Люди навчаться допомагати одне одному, об’єднавшись, без закликів на всю країну. На сайті ubb.org.ua кожна людина, кожна компанія чи організація може знайти та легко підтримати будь-який благодійний проект за власним вибором. УББ ретельно контролює те, щоб усі пожертви витрачались за прямим призначенням».

87c016a39a279e48366b9cff14f8beed1e88ab99_sm-1

Ірина Гуцал, УББ: «Співпраця з програмою “Вікна Новини” на СТБ — це величезний внесок в розвиток масової благодійності та допомога у зборі коштів на найтерміновіші благодійні проекти. Завдяки постійній рубриці “Благодійність в один Клік”, ми розповідаємо про гострі соціальні проблеми і біди і даємо багатьом інструмент сучасної допомоги, адже Українська Біржа Благодійності — приклад того, як навіть одна гривня (з цієї суми починається пожертвування на сайті) може врятувати життя людини. Ми цінуємо причетність глядачів СТБ до життя героїв сюжетів. Не раз після виходу сюжету ми моментально бачили зростання пожертвувань, відразу включалися сотні людей. Ми з трепетом і хвилюванням спостерігаємо, як сума допомоги дитині, яка потребує трансплантації кісткового мозку за кордоном, а це може бути 3 і більше мільйона гривень, швидко збирається після сюжету. І кожен допомагає тим, скільки може, і 5, і 10 гривень. Але коли число донорів обчислюється тисячами, то сума збору виходить значна. Дякую за довіру. Забезпечуючи прозорість і підзвітність, веб-платформа УББ дозволяє благодійникам бути впевненими, що їхні пожертвування отримають безпосередньо ті, хто потребує допомоги, а ще ubb.org.ua дає можливість відстежувати історію людей, яким допомогли».

В 2017 році УББ запустило соціальну кампанію про благодійність. Герої ролика справжні люди, які щоденно долучаються до добрих справ. Ролик створено Творчою групою SLCP — StarLight Commercial Production.

Свято дітям, які лишилися без батьківської опіки

Запустивши у грудні 2015 року наймасштабнішу в Україні розважальну зону «Зимова країна» і унікальне 3D-шоу «Вартові мрій» StarLightMedia забезпечила спеціальні благодійні відвідини їх для дітей-сиріт та дітей з обмеженими можливостями. Понад 3000 малюків з незахищених верств населення відвідали «Гуляндію» і «Резиденцію Діда Мороза», побачили «Музей крижаних скульптур» та з`їхали с крижаної гірки, покаталися на ковзанах і побачили прекрасну казку, в якій добро перемагає зло, і завжди перемагатиме, тому що так — правильно.

В 2016 році Starlight Еntertainment  пішли ще далі: організували справжні групові походи, новорічні заходи для дітей позбавлених батьківського тепла та турботи. Ми розробили справжню систему лояльності, завдяки якій, кожен соціально незахищений українець зможе потрапити до найбільшого Контактного зоопарку “Animal Park”, погойдатись у «Парку Гойдалок» від «Три Ведмеді» в «Країні Розваг» на ВДНГ, або насолодитися нашими унікальними шоу. Добро та турбота – в пріоритеті для нас.

18199100_792975607533918_1372771360214987160_n

«Своє тепло»
ZUR_logo_PREVIEW
5 вересня 2014 року ми запустили соціальний проект з енергозбереження «Своє тепло». Ми взялися пояснити мільйонам українців таку складну та важливу для країни тему, як енергоефективність, мотивувати утеплити помешкання, встановити лічильники. В ефірі каналів StarLightMedia вийшла серія з 7-ми соціальних роликів. Загалом ролики були показані 5033 рази, 80% українців побачили їх більше 3-х разів (дані піплометричної панелі Nielsen належать ІТК; моніторинг — Комунікаційний Альянс. Дані оброблені StarLightMedia та розраховані для цільової аудиторії 4+ 50тис.+). Окрім телеефіру, були задіяні інтернет-можливості групи: 3,4 млн показів реклами проекту в інтернеті. У телеефір групи вийшло 58 сюжетів, що показують українські та європейські приклади енергоефективності.

Також група залучила до проекту своїх телезірок. Медійні обличчя говорили про те, що вони самі економлять тепло та газ. На домені своетепло.укр був запущений сайт проекту. На ньому є прості інструкції, як кожен українець, незалежно від доходів, може стати більш енергоефективним.

За даними «Нафтогаз-Україна» за перший період проекту, з вересня 2014 по травень 2015, споживання газу населенням України зменшилось на 15%, з 12,9 млрд кубометрів до 10,9 млрд кубометрів (сумарне споживання безпосередньо та через теплокомуненерго, без АР Крим), і було встановлено приблизно 6,8 тисяч побутових лічильників газу.

«Добрий знак»

Незалежна система перевірки якості і безпеки продуктів «Добрий знак» була заснована телеканалом СТБ у 2014 році та базується на найжорсткіших вимогах до продукту на відповідність щодо українських та європейських вимог. Перший етап перевірки системи «Добрий знак» охоплює всі аспекти виробництва, що впливають на якість і безпеку: починаючи від сировини з якої виробляється продукт, закінчуючи компетентністю персоналу. Другий етап — контроль безпеки продукту, який включає перевірку на всі потенційно небезпечні компоненти. Ані СТБ, ані проект «Добрий знак» особисто не перевіряють продукти. Це роблять професійні, акредитовані, лабораторії Німеччини, Австрії, Чехії, Польщі та багатьох інших країн. І саме ці лабораторії дають оцінку. Завершальний етап — це перевірка чесності виробника, показником якої є відповідність маркування справжньому складу продукту. Даним знаком — «Добрий знак» — вже відмічені торгові марки: молочна продукція «Біла лінія», рослинно-вершкові суміші «Тульчинка», закваски GOOD FOOD, мінеральна вода «Карпатська Джерельна», морозиво «Рудь» та «Ласунка», насіння  «SEMKI». Рослинно-вершкові суміші ТМ «Тульчинка» другий рік поспіль успішно проходять ретельну перевірку в європейських лабораторіях і отримують визнання національної системи контролю якості і безпеки продуктів «Добрий знак».

Місія «Доброго знаку» — допомогти виокремити з-поміж інших компаній ті, які піклуються про якість та безпеку своєї продукції. Адже не всі покупці читають склад продукту і розбираються в ньому. «Добрий Знак» допомагає покупцеві зробити вибір серед схожих продуктів. Адже тільки пройшовши перевірку по найжорсткішим європейським і українським нормам, виробник може поставити на упаковку «Добрий знак».

В серпні цього року спалахнув резонансний скандал. При перевірці дитячої молочної продукції у деяких зразках було знайдено антибіотики. «Добрий Знак» прийняв рішення самостійно, за свій рахунок, перевірити бренди з категорій «дитяче молоко» і «дитячі йогурти» (раніше ці торгівельні марки не піддавалися перевірці «Доброго знаку») . Результати лабораторної перевірки показали, що всі досліджені продукти не містять антибіотиків (продукти були перевірені на наявність 58 антибіотиків, в тому числі тих, які не нормуються в Україні).

18765993_816755915156582_4671520201047206574_n

АТО

Група постійно підтримує українських бійців, задіяних в АТО, і допомагає вимушеним переселенцям. Наприклад, у 2014 році телеканал М1 став організатором благочинного концерту для поранених у Київському центральному госпіталі та організував свято для дітей-переселенців. Це просто один із десятка прикладів. Ми створюємо та транслюємо новинні сюжети, спрямовані на допомогу в АТО, та соціальні ролики на підтримку миру в країні. Наприклад, у квітні 2014 в ефірі каналів StarLightMediа вийшов ролик «Рівняння на маму!» — для збору коштів для української армії через мобільну лінію 565. За три місяці в ефірі на рахунок Міністерства оборони України через лінію 565 надійшло 32’862 млн гривень. Вклад StarLightMedia в цю суму можна оцінити у 89,2% (така частка переглядів ролика на каналах групи), тобто у 29’313 млн гривень. Всього соціальних роликів на тему збройного конфлікту у Східній Україні було показано більше десятка.

«Гордість країни»

1

StarLightMedia виступає партнером проекту Фонду Віктора Пінчука «Гордість країни», в якому відзначаються звичайні люди, життя та вчинки яких стали прикладом мужності, сміливості, самовіддачі та доброти. Премія «Гордість країни» вручається в 11 номінаціях: «Дитяча мужність», «Лікар року», «Особисте досягнення», «Почуття обов’язку», «Рекорд року», «Видатний приклад відваги», «Рідкісний талант», «Сила духу», «Усім світом», «Народний герой», «Сімейна історія».

25 грудня 2003 року на Новому каналі пройшла перша телетрансляція церемонії нагородження переможців премії «Гордість країни». «Гордість країни» — про тих, чиї Вчинки зазвичай непомітні у щоденній рутині, але про них повинна дізнатися вся країна, тому що завдяки цим людям ми відчуваємо гордість за те, що живемо в Україні. Ми хочемо, щоб вчинки, які можуть слугувати прикладом для всіх, отримали широке визнання в українському суспільстві.

Ти серед своїх

Кампанія «Ти серед своїх» розроблена ЮНІСЕФ спільно з медіа-групою StarLightMedia та кінокомпанією FILM.UA Group за підтримки Міністерства з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб і Агентства ООН у справах біженців (UNHCR). В рамках проекту проходили дослідження громадської думки, було створено серію роликів соціальної реклами, документальний фільм, онлайн-кампанії та digital-платформи на сайті телеканалу СТБ razom.stb.ua, де збирається інформація про допомогу, на яку можуть розраховувати сім’ї, змушені покинути свої будинки.

Важливою складовою проекту став конкурс коротких оповідань «Крихітні історії». Кожен бажаючий міг поділитися на сайті razom.stb.ua в розділі «Кріхітні історії» або в соціальних мережах, використовуючи хештег # тісередсвоїх, своєю історією про те, як в дитинстві долав труднощі і від цього ставав сильнішим, навіть якщо усвідомив це, коли вже став дорослим. Ці історії можуть стати прикладом для дитини і змінити її життя. Кращі розповіді, на думку журі увійшли в книгу «Кріхітні історії», а багато  з надісланих були представлені на виставці «Як тебе звати?», яка в грудні пройшла в київському Мистецькому Арсеналі, в рамках проекту «Ти серед своїх». Для розробки ілюстрацій до книги була залучена Анна Сарвіра, яка увійшла в ТОП-75 кращих ілюстраторів світу.

356A0386

Культурні події

StarLightMedia регулярно підтримує великі культурні події, які відбуваються в країні, надаючи їм промо на ресурсах групи, телеефіру та онлайну. У 2015 році ми виступили медіапартнерами мультидисциплінарного фестивалю сучасного мистецтва «ГОГОЛЬфест» та київського міжнародного фестивалю «Молодість».

В цілому, в StarLighMedia діє політика заохочення соціальних ініціатив знизу. Ми прагнемо того, щоб українське суспільство виросло до тієї стадії розвитку, коли багато людей свідомо прийматимуть участь у благочинності та волонтерстві, роблячи світ навколо себе кращим.


Соціальні проекти телеканалу ICTV

Благодійний концерт ICTV для бійців АТО

25 березня 2015 року телеканал ICTV влаштував благодійний концерт на підтримку бійців АТО. У заході взяли участь ведучі та співробітники каналу, серед гостей були бійці, які саме проходили лікування в госпіталі. Під час концерту було зібрано понад 10 тисяч гривень, які витратили на покупку автівки для 92 бригади.

Спільний проект ICTV і Данської Ради у справах біженців

Канал ICTV спільно з Данською Групою з розмінування, підрозділом Данської Ради у справах біженців, запустили мультимедійний соціальний проект, покликаний знизити рівень жертв від мін та вибухонебезпечних залишків війни на Донбасі та посприяти зміні поведінки на безпечну серед українців, які вимушені проживати на території конфлікту.

Ведуча ICTV Ахава Тесленко отримала медаль за волонтерську діяльність

Під час Першого весняного балу ведучу ICTV Ахаву Тесленко нагородили медаллю «За жертовність і любов до України». Ахава отримала нагороду за свою волонтерську діяльність від Філарета Української православної церкви.

Проект Фонду «АНТИСНІД» і Ахави Тесленко «Кілометри добра»

Рубрика, спрямована на просування активного способу життя і культури подорожей, буде також об’єднувати відомих людей України для підтримки мобільних клінік, які щомісяця долають тисячі кілометрів українських доріг, щоб доставити якісну медичну допомогу ВІЛ-позитивним дітям, котрі живуть в маленьких містах. Ведуча рубрики – Анна Ахава.

Команда ICTV уже другий рік поспіль бере участь в благодійному проекті «Пробіг під каштанами»

Другий рік поспіль ICTV стає генеральним інформаційним партнером благодійного «Пробігу під каштанами», який щорічно відбувається в Києві. Вже 25 років «Пробіг під каштанами» об’єднує людей, які хочуть допомогти дітям з вродженим вадами серця.

18739668_1307388969310484_5344801691767693606_n

Продюсер проектів «Гражданская оборона» і «Антизомби» Оксана Дихніч отримала нагороду РНБО

2 вересня Рада національної безпеки і оборони України вручила на урочистій церемонії нагороди українським ЗМІ за протидію інформаційній агресії Російської Федерації. Секретар РНБО Олександр Турчинов відзначив кілька телеканалів і одну радіостанцію, які, не чекаючи державної підтримки, кожен день розвінчують міфи російського медіапростору і ведуть активну боротьбу проти брехливої пропаганди північного сусіда.


Телеканал СТБ спільно з Міністерством оборони України оголосили Національний відбір учасників проекту Ігри Нескорених (Invictus Games) – міжнародних спортивних змагань військовослужбовців і ветеранів, які зазнали травм під час бойових дій, та організовує українську частину змагань. На переконання організаторів, Ігри Нескорених мають подолати існуючі в суспільстві стереотипи сприйняття військовослужбовців, ветеранів та звичайних людей з інвалідністю. У вересні 2017 року глядачі телеканалу СТБ зможуть побачити як формувалася наша збірна, які історії подолання стоять за нашими героями та, власне, саму міжнародну церемонію Ігор Нескорених, які цього року відбудуться в канадському місті Торонто.

23 квітня за підтримки СТБ відбувся благодійний концерт, на якому прозвучали імена воїнів, які вперше представлять нашу країну на міжнародних змаганнях для поранених бійців в Канаді!

СТБ інформаційний партнер та спонсор національних Ігор Нескорених.

Картинки по запросу Игры Несокрушимых

Телеканал СТБ два роки поспіль фінансує виступ переможців національного відбору на Європаченні. Так поїздка переможниці національного відбору Джамали в Стокгольм обійшлася телеканалу в суму близько 1,5 млн гривень. Сюди увійшли витрати на постановку номера Джамали (креативний продюсер СТБ Костянтин Томільченко і режисер СТБ Максим Литвинов), розробку і пошиття двох сценічних костюмів (керівник відділу стилю СТБ Дмитро Курята), а також повний 2-тижневий супровід, включаючи візи, переліт та проживання в Стокгольмі співачки та її команди в складі 10 осіб.


Телеканали М1 і М2 є партнерами благодійного фонду “Благомай”, підтримуючи проекти, спрямовані на допомогу дітям з дитячих будинків, в тому числі, в зоні АТО, а також переселенцям.