Соціальна відповідальність

StarLightMedia реалізує декілька проектів корпоративної соціальної відповідальності: «Гордість країни», підтримка Української Біржі Благодійності, проект з енергозбереження «Своє тепло», знак якості і безпеки продуктів «Добрий знак». Група постійно допомагає українським бійцям, задіяним в АТО, та вимушеним переселенцям, а також підтримує культурні заходи в країні.

Українська Біржа Благодійності

StarLightMedia з 2013 року підтримує Українську Біржу Благодійності (УББ), даючи в ефір сюжети з метою збору коштів для людей, які потребують допомоги. Українська Біржа Благодійності— це перша в Україні незалежна загальнонаціональна соціальна інфраструктура онлайн-благочинності, яка створює, підтримує та розвиває взаємодію між донорами, громадськими організаціями та отримувачами допомоги. На сайті ubb.org.ua кожна людина, кожна компанія чи організація може знайти та легко підтримати благочинний проект за власним вибором. УББ ретельно контролює те, щоб усі гроші, віддані на благочинність, були витрачені тільки за прямим призначенням. Станом на квітень 2016 року Українська Біржа Благодійності зібрала понад 66 мільйонів гривень.

Ірина Стороженко, «Вікна Новини» СТБ: «СТБ з 2013 року підтримує Українську Біржу Благодійності як найпрозоріший майданчик збору коштів в Україні. Наше головне прагнення — це зробити благодійність стилем життя українців. Оскільки ми не можемо розповісти про біль кожного, ми хочемо донести, що  він не десь там, а поряд — в сусідньому будинку, сусідній квартирі, у вікні напроти. І для дива, можливо, згодом не потрібен буде сюжет на телебаченні. Люди навчаться допомагати одне одному, об’єднавшись, без закликів на всю країну. На сайті ubb.org.ua кожна людина, кожна компанія чи організація може знайти та легко підтримати будь-який благодійний проект за власним вибором. УББ ретельно контролює те, щоб усі пожертви витрачались за прямим призначенням».

87c016a39a279e48366b9cff14f8beed1e88ab99_sm-1

Ірина Гуцал, УББ: «Співпраця з програмою “Вікна Новини” на СТБ — це величезний внесок в розвиток масової благодійності та допомога у зборі коштів на найтерміновіші благодійні проекти. Завдяки постійній рубриці “Благодійність в один Клік”, ми розповідаємо про гострі соціальні проблеми і біди і даємо багатьом інструмент сучасної допомоги, адже Українська Біржа Благодійності — приклад того, як навіть одна гривня (з цієї суми починається пожертвування на сайті) може врятувати життя людини. Ми цінуємо причетність глядачів СТБ до життя героїв сюжетів. Не раз після виходу сюжету ми моментально бачили зростання пожертвувань, відразу включалися сотні людей. Ми з трепетом і хвилюванням спостерігаємо, як сума допомоги дитині, яка потребує трансплантації кісткового мозку за кордоном, а це може бути 3 і більше мільйона гривень, швидко збирається після сюжету. І кожен допомагає тим, скільки може, і 5, і 10 гривень. Але коли число донорів обчислюється тисячами, то сума збору виходить значна. Дякую за довіру. Забезпечуючи прозорість і підзвітність, веб-платформа УББ дозволяє благодійникам бути впевненими, що їхні пожертвування отримають безпосередньо ті, хто потребує допомоги, а ще ubb.org.ua дає можливість відстежувати історію людей, яким допомогли».

Свято дітям, які лишилися без батьківської опіки

Запустивши у грудні 2015 року наймасштабнішу в Україні розважальну зону «Зимова країна» і унікальне 3D-шоу «Вартові мрій» StarLightMedia забезпечила спеціальні благодійні відвідини їх для дітей-сиріт та дітей з обмеженими можливостями. Понад 3000 малюків з незахищених верств населення відвідали «Гуляндію» і «Резиденцію Діда Мороза», побачили «Музей крижаних скульптур» та з`їхали с крижаної гірки, покаталися на ковзанах і побачили прекрасну казку, в якій добро перемагає зло, і завжди перемагатиме, тому що так — правильно.

8

«Своє тепло»
ZUR_logo_PREVIEW
5 вересня 2014 року ми запустили соціальний проект з енергозбереження «Своє тепло». Ми взялися пояснити мільйонам українців таку складну та важливу для країни тему, як енергоефективність, мотивувати утеплити помешкання, встановити лічильники. В ефірі каналів StarLightMedia вийшла серія з 7-ми соціальних роликів. Загалом ролики були показані 5033 рази, 80% українців побачили їх більше 3-х разів (дані піплометричної панелі Nielsen належать ІТК; моніторинг — Комунікаційний Альянс. Дані оброблені StarLightMedia та розраховані для цільової аудиторії 4+ 50тис.+). Окрім телеефіру, були задіяні інтернет-можливості групи: 3,4 млн показів реклами проекту в інтернеті. У телеефір групи вийшло 58 сюжетів, що показують українські та європейські приклади енергоефективності.

Також група залучила до проекту своїх телезірок. Медійні обличчя говорили про те, що вони самі економлять тепло та газ. На домені своетепло.укр був запущений сайт проекту. На ньому є прості інструкції, як кожен українець, незалежно від доходів, може стати більш енергоефективним.

За даними «Нафтогаз-Україна» за перший період проекту, з вересня 2014 по травень 2015, споживання газу населенням України зменшилось на 15%, з 12,9 млрд кубометрів до 10,9 млрд кубометрів (сумарне споживання безпосередньо та через теплокомуненерго, без АР Крим), і було встановлено приблизно 6,8 тисяч побутових лічильників газу.

«Добрий знак»

Незалежна система перевірки якості і безпеки продуктів «Добрий знак» була заснована телеканалом СТБ у 2014 році та базується на найжорсткіших вимогах до продукту на відповідність щодо українських та європейських вимог. Перший етап перевірки системи «Добрий знак» охоплює всі аспекти виробництва, що впливають на якість і безпеку: починаючи від сировини з якої виробляється продукт, закінчуючи компетентністю персоналу. Другий етап — контроль безпеки продукту, який включає перевірку на всі потенційно небезпечні компоненти. Ані СТБ, ані проект «Добрий знак» особисто не перевіряють продукти. Це роблять професійні, акредитовані, лабораторії Німеччини, Австрії, Чехії, Польщі та багатьох інших країн. І саме ці лабораторії дають оцінку. Завершальний етап — це перевірка чесності виробника, показником якої є відповідність маркування справжньому складу продукту. Даним знаком — «Добрий знак» — вже відмічені торгові марки: молочна продукція «Біла лінія», рослинно-вершкові суміші «Тульчинка», закваски GOOD FOOD, мінеральна вода «Карпатська Джерельна», морозиво «Рудь» та «Ласунка», насіння  «SEMKI». Рослинно-вершкові суміші ТМ «Тульчинка» другий рік поспіль успішно проходять ретельну перевірку в європейських лабораторіях і отримують визнання національної системи контролю якості і безпеки продуктів «Добрий знак».

Місія «Доброго знаку» — допомогти виокремити з-поміж інших компаній ті, які піклуються про якість та безпеку своєї продукції. Адже не всі покупці читають склад продукту і розбираються в ньому. «Добрий Знак» допомагає покупцеві зробити вибір серед схожих продуктів. Адже тільки пройшовши перевірку по найжорсткішим європейським і українським нормам, виробник може поставити на упаковку «Добрий знак».

В серпні цього року спалахнув резонансний скандал. При перевірці дитячої молочної продукції у деяких зразках було знайдено антибіотики. «Добрий Знак» прийняв рішення самостійно, за свій рахунок, перевірити бренди з категорій «дитяче молоко» і «дитячі йогурти» (раніше ці торгівельні марки не піддавалися перевірці «Доброго знаку») . Результати лабораторної перевірки показали, що всі досліджені продукти не містять антибіотиків (продукти були перевірені на наявність 58 антибіотиків, в тому числі тих, які не нормуються в Україні).

Тульчинка_2016

АТО

Група постійно підтримує українських бійців, задіяних в АТО, і допомагає вимушеним переселенцям. Наприклад, у 2014 році телеканал М1 став організатором благочинного концерту для поранених у Київському центральному госпіталі та організував свято для дітей-переселенців. Це просто один із десятка прикладів. Ми створюємо та транслюємо новинні сюжети, спрямовані на допомогу в АТО, та соціальні ролики на підтримку миру в країні. Наприклад, у квітні 2014 в ефірі каналів StarLightMediа вийшов ролик «Рівняння на маму!» — для збору коштів для української армії через мобільну лінію 565. За три місяці в ефірі на рахунок Міністерства оборони України через лінію 565 надійшло 32’862 млн гривень. Вклад StarLightMedia в цю суму можна оцінити у 89,2% (така частка переглядів ролика на каналах групи), тобто у 29’313 млн гривень. Всього соціальних роликів на тему збройного конфлікту у Східній Україні було показано більше десятка.

«Гордість країни»

1

StarLightMedia виступає партнером проекту Фонду Віктора Пінчука «Гордість країни», в якому відзначаються звичайні люди, життя та вчинки яких стали прикладом мужності, сміливості, самовіддачі та доброти. Премія «Гордість країни» вручається в 11 номінаціях: «Дитяча мужність», «Лікар року», «Особисте досягнення», «Почуття обов’язку», «Рекорд року», «Видатний приклад відваги», «Рідкісний талант», «Сила духу», «Усім світом», «Народний герой», «Сімейна історія».

25 грудня 2003 року на Новому каналі пройшла перша телетрансляція церемонії нагородження переможців премії «Гордість країни». «Гордість країни» — про тих, чиї Вчинки зазвичай непомітні у щоденній рутині, але про них повинна дізнатися вся країна, тому що завдяки цим людям ми відчуваємо гордість за те, що живемо в Україні. Ми хочемо, щоб вчинки, які можуть слугувати прикладом для всіх, отримали широке визнання в українському суспільстві.

Культурні події

StarLightMedia регулярно підтримує великі культурні події, які відбуваються в країні, надаючи їм промо на ресурсах групи, телеефіру та онлайну. У 2015 році ми виступили медіапартнерами мультидисциплінарного фестивалю сучасного мистецтва «ГОГОЛЬфест» та київського міжнародного фестивалю «Молодість».

В цілому, в StarLighMedia діє політика заохочення соціальних ініціатив знизу. Ми прагнемо того, щоб українське суспільство виросло до тієї стадії розвитку, коли багато людей свідомо прийматимуть участь у благочинності та волонтерстві, роблячи світ навколо себе кращим.