StarLight Entertainement

Створення зон розваг і сучасних, інноваційних, не схожих на традиційні подій: свят, фестивалів, мультидисциплінарних вистав, концертів, тощо

Підрозділ StarLight Entertainment створює зони розваг: займається театральними виставами, концертами, святами та іншими розважальними подіями.

Створений восени 2015 року.

«Місія нашої медіагрупи — предметно робити світ краще, причому не абстрактно, а тут і зараз. Тому нам потрібні майданчики, команда і бізнес-план для подій-свят», — зазначив директор StarLight Entertainment Євген Мушкін у прес-релізі щодо створення підрозділу.

StarLight Entertainment націлений на створення подій сучасних, інноваційних, не схожих на традиційні театральні вистави або концерти. В них змішуються виразні засоби, спецефекти, інтерактивність та особлива атмосфера.

Першими проектами StarLight Entertainment стали 3Д-шоу «Вартові мрій» (прем’єра відбулася 19 грудня 2015) і «Зимова країна» (старт відбувся 10 грудня 2015). В них задіяно українських постановників, акторів і технічних фахівців.

«Вартові мрій» — зимова казка у жанрі 3Д-шоу.

«Зимова країна» — великий сімейно-розважальний центр, організований з грудня по березень 2015/2016 на центральній частині Національного комплексу «Експоцентр України» (ВДНГ).

Євген Мушкін: «Ми хочемо, щоб у киян та туристів було місце, куди можна піти всією сім’єю і гарантовано отримати позитивний емоційний заряд і враження, відновитись після буднів і захотіти жити та працювати далі». Тема соціального оптимізму, якого бракує сьогоднішньому українському суспільству, вже піднімалась StarLightMedia у рамках ініціативи #КіноКраїна.

За перший сезон «Вартові мрій» стали успішним творчим та бізнес-проектом. У дуже стислі терміни, задіявши виключно українських постановників, акторів, технічних фахівців, всього більше 100 осіб, StarLight Entertainment створили шоу світового рівня. І хоча це був не центр міста і холодна пора року, за три місяці на нього купили квитки понад 70 тисяч людей.  А розважальну зону «Зимова країна» з 10 грудня 2015 до 10 березня 2016 відвідало понад 300 тисяч осіб. Весь час роботи «Зимової країни 2015/2016» StarLightMedia проводив регулярні опитування відвідувачів. Результати показали, що українці оцінюють «Зимову країну» як «європейську» зону сімейних розваг (про це сказали 80% відвідувачів) і ставлять їй 4,5 за 5-бальною шкалою. 88% респондентів оцінили «Зимову країну» на 4 бали і вище. Понад 90% людей сказали, что обов`язково  порекомендують «Зимову країну» своїм рідним і близьким.

«Відгуки відвідувачів, їх враження від наповнення, креативу, розваг, сервісу та інших важливих для якісного дозвілля критеріїв виправдали або перевищили очікування. Це був наш перший крок у новому напрямку, і зупинятися на досягнутому не плануємо. Крім розвитку бізнесу, на наш погляд, проект виконує важливу соціальну функцію. Коли багато дуже різних людей збираються і отримують позитивні емоції разом, це підвищує соціальну зв’язність, зміцнює тканину суспільства, підвищує соціальний оптимізм. А це те, що потрібно робити сьогодні в Україні», — впевнений Євген Мушкін.

В травні 2016 року StarLight Entertainment запустить новий літній проект «Країна розваг», що стане логічним продовженням «Зимової країни». «Країна розваг» — це більше ніж 15 постійних зон для розваг, найбільший в світі парк гойдалок та постійні тематичні заходи.

Гаряча лінія «Країни розваг» 0800508308


Керівник StarLight Entertainment — Євген Мушкін

rozvagy@slm.ua

вул. Шевцова, 1, 03113, Київ, Україна