Кодекс етики Групи StarLight Media

Група Старлайт Медіа (далі – «СЛМ») – це універсальний медіа-холдинг та один із ключових гравців ринку України. Ми – лідери телеперегляду. Нас кожен день дивляться мільйони глядачів. Ми маємо найбільше власне виробництво у Східній Європі та власні сервісні компанії, розвиваємо онлайн-проекти та організовуємо заходи поза ефіром.

Враховуючи масштаби СЛМ та специфіку нашої діяльності, ми усвідомлюємо свою відповідальність перед українським суспільством та бізнес-середовищем в якому працюємо, саме тому ми дотримуємось високих етичних принципів в процесі ведення бізнесу. Адже довгостроковий успіх компанії залежить не тільки від фінансових результатів, а й від методів, якими вони досягаються.

Ми вважаємо, що етичне ведення бізнесу – це запорука стабільного і безперервного розвитку СЛМ та її репутації. Тому, з урахуванням кращих світових практик, ми розробили власний Кодекс етики (далі – «Кодекс»).

Мета цього Кодексу – розвиток корпоративної культури всередині СЛМ, шляхом формування зрозумілих та прозорих правил поведінки для працівників, а також підвищення прозорості бізнесу.

У Кодексі зібрано принципи, цінності та правила повсякденної діяльності СЛМ. Ми віримо, що їх дотримання зміцнить довіру клієнтів, партнерів, працівників та суспільства до СЛМ і допоможе нам уникнути порушень чинного законодавства.

Пам’ятайте, що не існує правильних способів робити неправильні речі!


FAQ

Accordion Sample Description1
Accordion Sample Description2
Accordion Sample Description3
Accordion Sample Description4
Accordion Sample Description5