Кодекс етики Групи StarLightMedia

Група StarLightMedia (далі – «СЛМ») – це універсальний медіахолдинг та один із ключових гравців медіаринку України. Ми – лідери телеперегляду. Щодня нас дивляться мільйони глядачів. Ми маємо найбільше власне виробництво у Східній Європі та власні сервісні компанії, розвиваємо онлайн-проєкти та організовуємо заходи поза ефіром.

Враховуючи масштаби СЛМ та специфіку нашої діяльності, ми усвідомлюємо свою відповідальність перед українським суспільством та бізнес-середовищем, у якому працюємо. Саме тому ми дотримуємося високих етичних принципів у процесі ведення бізнесу. Адже довгостроковий успіх компанії залежить не тільки від фінансових результатів, а й від методів, якими вони досягаються.

Ми вважаємо, що етичне ведення бізнесу – це запорука стабільного і безперервного розвитку СЛМ та її репутації. Тому, з урахуванням кращих світових практик, ми розробили власний Кодекс етики (далі – «Кодекс»).

Мета цього Кодексу – розвиток корпоративної культури всередині СЛМ шляхом формування зрозумілих та прозорих правил поведінки для працівників, а також підвищення прозорості бізнесу.

У Кодексі зібрано принципи, цінності та правила повсякденної діяльності СЛМ. Ми віримо, що їх дотримання зміцнить довіру клієнтів, партнерів, працівників та суспільства до СЛМ і допоможе нам уникнути порушень.

Пам’ятайте, що не існує правильних способів робити неправильні речі!

 

Читати Кодекс