Лінії довіри Групи StarLight Media

Вітаємо Вас на сторінці Лінії довіри Групи StarLight Media.

Група та її працівники у своїй повсякденній діяльності керуються принципами доброчесності та стандартами ділової поведінки, що викладені в нашому корпоративному Кодексі етики (Далі – «Кодекс»). Ми віримо, що дотримання цих принципів є запорукою довгострокового успіху Групи і формування прозорого, конкурентного та ефективного бізнес-середовища в Україні.

Саме тому, для нас важливо завжди тримати руку на пульсі подій, що відбуваються всередині Групи, а також вчасно виявляти і реагувати на випадки порушень Кодексу.

Лінія довіри є одним із основних інструментів, який дозволяє нам оперативно дізнаватись про будь-які інциденти, що можуть негативно вплинути на нашу репутацію, фінансові результати та внутрішні процеси. Інформація, яка надходить до нас через цей канал комунікації, допомагає нам вдосконалюватись і ставати ефективнішими в процесах взаємодії із працівниками, контрагентами, діловими партнерами, державними органами та зовнішнім світом. Ми всіляко підтримуємо ініціативу будь-якої особи щодо повідомлення про виявлені нею порушення Кодексу та гарантуємо їй конфіденційність  – доступ до інформації, надісланої Вами на Лінію довіри, має лише обмежене коло осіб, які безпосередньо відповідають за проведення внутрішнього розслідування. Група вживає всіх заходів для запобігання переслідуванню осіб, які заявили про порушення, шляхом звернення на Лінію довіри або у будь-який інший спосіб.

В той же час, Лінію довіри забороняється використовувати для надання свідомо неправдивої інформації. Особи, які використають цей інструмент з метою наклепу, можуть бути притягнуті до відповідальності, відповідно до чинного законодавства та внутрішніх нормативних документів Групи.

Повідомлення про інцидент можна надіслати двома способами:

•        Заповнивши спеціальну форму на цій сторінці.

•        Надіславши повідомлення на електронну адресу: [email protected]

За Вашим бажанням заява про порушення може бути заповнена на умовах анонімності. Абсолютно усі належним чином оформлені заяви будуть розглянуті у відповідності до існуючих в Групі процедур.


ЯК ПРАВИЛЬНО ЗАПОВНИТИ ФОРМУ ЗАЯВИ ПРО ІНЦИДЕНТ?

•        Заповніть усі обов’язкові поля, що позначені зірочкою «*»

•        За бажанням, залиште свої контактні дані для зворотного зв’язку

•        Натисніть кнопку «Відправити» після заповнення форми

Зверніть увагу на те, що Лінія довіри призначена лише для повідомлення про інциденти, що стосуються порушень Кодексу.

Також просимо зауважити, що до розгляду будуть прийняті лише ті повідомлення, які містять конкретні факти, які можна перевірити.

 

Повідомити про порушення