21 листопада відзначається міжнародний день телебачення 21 november 2018

Телевізійники зі всієї планети святкують Міжнародний день телебачення 21 листопада, щоб нагадати нам, що телебачення – це набагато більше, ніж традиційне лінійне дивлення. В рамках щорічної ініціативи ООН, 30-секундні відеоролики продемонструють мовники по всьому світі – в ефірі та онлайн. Для українського глядача ролик адаптувала медіагрупа StarLightMedia.

Темою 22го міжнародного святкування стала якість контенту. Розуміння якості телевізійного програмування відображається в його неперевершеній здатності розважати, надихати та інформувати глядачів на всіх платформах.

За даними останньої доповіді Європейської аудіовізуальної обсерваторії, тільки у минулому році виробництво телевізійного контенту в ЄС сягнуло 16 400 епізодів і склало більше 11 000 годин контенту.

Якісний контент може спонукати глядачів розширити своє розуміння, вийти за рамки повсякденного життя за допомогою натхненних шоу. Він може розважати і об’єднувати мільйони людей довкола прямих ефірів світових подій. Телебачення інформує глядачів у новинах, висвітлює сучасні соціальні проблеми та навчає завдяки документальним фільмам та дитячому програмуванню.

Явним показником розвитку та якості телебачення є значні суми грошей, що регулярно вкладаються мовниками по всьому світу на створення та розповсюдження шоу. Так за даними, зібраними IHS Markit у 27 країнах і опитуванням членів EGTA минулого року у програми було вкладено близько 140 мільярдів доларів. Серед Європейських країн найбільше інвестицій у телевізійні програми було зроблено у Великобританії (8,6 млрд. євро), Німеччині (8 млрд. євро),  Франції (5,5 млрд. євро) та Італії (4,4 млрд. євро).

Явним показником хорошого здоров’я телебачення є величезна сума грошей, що вкладаються в програми мовниками по всьому світу, як у оригінальному вмісті, так і в процесі придбання шоу. Риси 1, зібрані з IHS Markit на загальну суму 27 країн, і опитування серед членів еги в 21 країні показує, що в минулому році в програми було вкладено близько 140 мільярдів доларів – з Північною Америкою – 61 мільярда доларів, що перевершує будь-які інвестиції, зроблені OTT платформи по всьому світу. Найбільш помітними інвестиціями в телевізійні програми в Європі були Великобританія (8,6 млрд. Євро), Німеччина (8 млрд. Євро), Франція (5,5 млрд. Євро) та Італія (4,4 млрд. Євро).

Більше інформації про міжнародний день телебачення можна знайти на ресурсі: http://www.worldtelevisionday.tv