Додаток «Телепортал» отримав свій перший Телетріумф 02 Травня 2018

Додаток «Телепортал», створений StarLight Digital, отримав головну телевізійну нагороду країни «Телетріумф» в номінації «Мобільний додаток для ТБ».

«Телепортал» – це інтерактивний «другий екран» для телеглядачів, що перетворює будь-яке ТВ-шоу в двосторонній діалог. Завдяки додатку глядач може під час перегляду телешоу голосувати за учасників шоу, обговорювати те, що відбувається з іншими глядачами, передбачати результати шоу, брати участь у вікторинах та конкурсах, читати новини і дивитися відео телепроектів. Результати дій телеглядачів в живому режимі виводяться на екрани телевізорів, озвучуються ведучими і, найголовніше, впливають на зміст телешоу. Найяскравішим прикладом взаємодії глядачів з шоу в 2017 році став «Х-фактор», де глядачі в прямому ефірі вирішували, хто з учасників покине шоу. Face-wall з обличчами глядачів, які прямо зараз голосують за учасника, став технологічною подією для українського телеринку (див. Відео)

«Ми тільки вчимося “відволікати” глядачів від шоу на те ж саме шоу і щасливі, що індустрія зрозуміла і підтримала нас, вручивши престижну премію. Ми намагаємося довести, що інтернет – не є небезпечним для традиційного ТБ, а навпаки – це можливість, і наші перші результати – 500 000 користувачів «Телепорталу» у 2017 році – серйозний аргумент на захист цієї ідеї. Сподіваюся, що все більше число каналів і телепроектів почнуть інвестувати свої сценарні можливості в інтерактив, в комунікацію зі своїми глядачами в живому режимі », – говорить Віталій Чирков, креативний директор StarLight Digital.

«Телепортал» корисний і для рекламодавців – вже зараз він надає можливість синхронізації рекламних повідомлень в телеефірі і в мобільному пристрої глядача в реальному часі.

«Унікальність “Телепорталу” в тому, що у рекламодавця є можливість передачі глядачеві повідомлення в момент його контакту з рекламою на ТБ. Це працює і для побудови знання бренду, і для цільових дій, коли передається заклик до дії. Користувачі смартфонів – це активна, молода аудиторія. СTR за ключовими спонсорським форматами в “Телепорталі” досягав 50%, що, крім якості креативу, показує високу мотивацію аудиторії взаємодіяти з спонсорської активністю », – Тарас Миткалік, керівник відділу спецпроектів StarLight Digital.

За словами команди Starlight Digital, у «Телепорталу» амбітні плани на 2018 рік: підключення шоу інших телегруп, інтеграція в додаток всієї  VOD-бібліотеки StarLightMedia та інших правовласників, відкриття Teleportal-shop – магазину товарів, пов’язаних з шоу, де їх можна буде купувати за бали, отримані глядачами за активні дії в додатку, і багато іншого. Вже зараз ведуться роботи по інтеграції великих рекламних і спонсорських проектів в шоу осені 2018.

«Телепортал» був запущений восени 2016 року. Зараз на ньому присутні шоу «Х-фактор», «МастерШеф», «Зважені та щаслівi», «Холостяк», пісенний конкурс «Євробачення», включаючи національні відбори; «Київ вдень та вночі», «СуперИнтуиция», «Топ-модель по-українськи»; «Комік на мільйон», M1 Music Awards, трансляції футбольних матчів від 24tv і радіо LuxFM.
photo Telepotal_Teletriumf