Нове обличчя СТБ: канал змінив ефірну графіку 23 Жовтня 2020

На початку року СТБ оголосив про те, що тепер в ефірі буде ще більше любові. Весь цей час телеканал упевнено прямував визначеним курсом, доводячи, що з любов’ю можливо все. 20 жовтня 2020 року особлива дата в історії розвитку бренду СТБ – телеканал представив нову ефірну графіку.

«Бренд СТБ змінюється. Від винятково великих шоу ми прийшли до сімейного, емоційного і соціально активного бренду з кращими серіалами, улюбленими шоу та унікальними реаліті. Сьогодні світ СТБ – це безмежний океан емоцій і любові: енергійний, всепоглинальний, величезний, непередбачуваний. Ми розповідаємо неймовірні історії, які надихають, викликаємо глибокі співпереживання і допомагаємо здійснити мрію. На шляху змін бренду ми стаємо ще ближче до глядача. І в новій візуальній графіці ми апелюємо до почуттів нашої глядачки, роблячи світ бренду СТБ для неї більш емоційним», – коментує маркетинг-директорка СТБ Тетяна Свєтлова.

 

Зміна візуального оформлення ефіру – перший етап глобальних змін у розвитку бренду СТБ. Повний редизайн СТБ відбуватиметься в три етапи: функціональний, іміджевий та інтеграційний.

«Функціональний етап – це впровадження чіткої та структурованої навігаційної системи, яка підтримує зміни, що відбуваються зараз із брендом СТБ, допомагає просувати нові слоти, нові проєкти, нову сітку каналу. Наступний етап – іміджевий, у якому ми будемо розповідати про сам бренд і приділимо значну увагу аудіобрендингу, дизайн каналу буде говорити в буквальному сенсі цього слова. Третім кроком стане впровадження абсолютно нової системи інтеграцій наших партнерів у середовище телеканалу так, щоби кожна інтеграція виглядала красиво, функціонально, чіпляла увагу глядача і максимально працювала на його довірі», – розповідає маркетинг-директорка групи StarLightMedia Олена Мартинова. 

«Нашим головним завданням було розвинути бренд СТБ, приділити більше уваги логотипу, дати йому більше життя в ефірі каналу. У концепті нового дизайну ми граємо в енергію океану. Наше лого, як основна крапля цього безмежного океану любові, розливається і наповнює емоціями. Відтепер воно – головне джерело енергії і тригер хвилі емоцій. Також ми повернулися до вже знайомої глядачеві брендової теплої палітри СТБ, але реалізували її в трендових тонах», – пояснює концепцію нового іміджу СТБ директор Управління дизайном StarLightMedia Олексій Рєпік.

motion design: Вадим Ревін, Андрій Науменко, Матвій Бабак, Олег Домотенко, Олексій Золотухін

off air/digital: Закентій Горобйов, Андрій Курило

sound: Владислав Музиченко

project art direction: Вадим Ревін

art director STB: Андрій Асламов

design director: Михайло Бабак

creative direction: Олексій Рєпік, Вадим Ревін, Олександр Антонов, Закентій Горобйов, Віталій Сак, Олексій Ігнатьєв

producer design bureau: Наталія Бовшик

head of design: Олексій Рєпік

marketing director STB: Тетяна Свєтлова

head of strategic marketing: Олена Мартинова.