Соціальна кампанія #СильнаЯ зібрала 4,7 млн переглядів інтерв’ю 30 Жовтня 2020

У рамках промо проєкту «Холостячка» телеканал СТБ у партнерстві з відділом сталого розвитку StarLightMedia запустив соціальну діджитал-кампанію проти стереотипів #СильнаЯ. Її метою було: порушити тему поширених у суспільстві стереотипів щодо жінок і показати їхню суперечливість й абсурдність.

#СильнаЯ – це серія із 14 відеоінтерв’ю з відомими жінками, які можна переглянути на офіційному YouTube та в соціальних мережах телеканалу СТБ. Кампанія проходила в період з 6 по 20 жовтня та досягла неабияких результатів:

  • 4,7 млн переглядів інтерв’ю на всіх діджитал-сторінках телеканалу СТБ;
  • понад 120 згадувань кампанії #СильнаЯ у ЗМІ і, як результат, згадувань реаліті «Холостячка»;
  • більше 1,8 млн переглядів інтерв’ю Софії Стужук – це абсолютний рекорд кампанії #СильнаЯ.