StarLightMedia – безумовний лідер українського телеринку із часткою 26,1% 01 Вересня 2021

За підсумками восьми місяців 2021 року, StarLightMedia, що об’єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2, є безумовним лідером телеринку із часткою 26,1%, що майже у півтора рази вище частки найближчого конкурента (+46%). За своїми цільовими аудиторіями лідирують ICTV і Новий канал.

ICTV за підсумками перших восьми місяців залишається каналом №1 в країні із часткою 9,3%. Кращі продукти ICTV – «Дизель шоу», проєкт «На трьох», «Факти», «Надзвичайні новини», «Секретний фронт». Щоп’ятниці «Дизель шоу» був лідером дня. Проєкт «Секретний фронт» 11 серпня пройшов із часткою 10,3%, що стало рекордом з 28 жовтня 2020 року, а через тиждень програма зібрала 10,4%. 22 серпня відбулась прем’єра українського фільму «Толока. Життя одного будинку» з часткою 8,6%. А 30 серпня в ефірі з’явився новий проект «Прихована небезпека», який дав частку 7,9%. Хороші показники також у програми «Ранок у великому місті». З проєктом у липні щоденно починали свій день 0,86 млн українців. Охоплення проєкту в серпні – 5 млн.

Лідером зростання серед великих телеканалів залишається СТБ, який за підсумками восьми місяців 2021 року показав зростання на 25%. СТБ входить у ТОП-3 телеканалів країни.

На СТБ успішно йдуть проєкти «Звана вечеря» і «Супербабуся» з частками 9,6% і 12,5% відповідно (жіноча аудиторія 35-44). 18 серпня проєкт «Супербабуся» пройшов з часткою 11,1% (18-54 50+), що стало рекордом сезону. Проєкт «Вікна-Новини» встановили рекорд середньомісячної частки з квітня 2021 року, зібравши в серпні 11,7%. На початку прайму серіали «Слід» та «Сліпа» збирають 8,3% і 9,5% відповідно. З хорошими показниками в кінці серпня стартували проєкти «Мастер Шеф-11» (9,0%), «Таємниці ДНК» (9,5%) та «Один за всіх» (7,9%).

У серпні на Новому каналі проєкт «Орел і Решка» пройшов із часткою 7,0%, що стало рекордом з квітня 2021 року. «Хто зверху?» йде в звичному слоті 19:00 з результатом 6,9% в аудиторії 18-54 і 7,5% серед 25-34, а 24 серпня стартував новий сезон проєкту з часткою 7,9% (18-54) і 8,9% (25-34). Серіал «Будиночок на щастя-2» збирав на початку прайму частку 7,0%, а 24 серпня вийшов спеціальний прем’єрний випуск «Будиночок на щастя. Бурбон часу» з показником 6,7%.

За підсумками восьми місяців ICTV і Новий канал лідирують за цільовою аудиторією (ICTV – 12,1% по чоловічій аудиторії 30-50, Новий канал – 8,8% по 25-34), СТБ зайняв друге місце.