StarLightMedia потрапила у шорт-лист Promax Global Excellence Awards 2021   22 Жовтня 2021

До шорт-листа престижної міжнародної премії у сфері маркетингу й дизайну Promax Global Excellence Awards потрапили одразу три проєкти  StarLightMedia. 

У номінації KEY ART: BEST LOGO DESIGN за золото позмагається пригодницький серіал телеканалу ICTV «Козаки. Абсолютно брехлива історія». Нагадаємо, що саме цей проєкт вже був відзначений європейським конкурсом Promax Europe Awards – влітку логотип серіалу переміг у номінації PROGRAMME SPECIFIC LOGO. Цього разу за звання кращої розробки логотипу для ТБ-проєкту в світі StarLightMedia буде змагатися роботами National Geographic, Gedeon та іншими світовими телеканалами.

У номінацію  NEWS:BEST PROGRAM OPEN/TITLES потрапила програма «Антизомбі» телеканалу ICTV. Це програма, в який проводиться детальний аналіз тенденційної інформації про Україну в закордонних, переважно російських ЗМІ. Тут наші суперники будуть CNN, Channel8, RT.

За перемогу також позмагається телеканал СТБ зі своїм редизайном. Він потрапив до номінації BEST BRAND IMAGE – REBRAND OR REFRESH. СТБ будуть протистояти ребрендінги таких світових каналів, як VOACOMCBS, GLOBO, Субота та інші.

«Відмінний результат спільної роботи дизайн бюро, маркетингових команд, продюсерів проєктів і лідерів каналів», – прокоментувала Олена Мартинова, маркетинг-директорка StarLightMedia.

Promax Global Excellence Awards – найпрестижніший світовий конкурс у сфері маркетингу, дизайну та промоушену. Подібні нагороди раніше отримали HBO, BBC, Netflix, National Geographic та інші канали зі світовим ім’ям.