StarLightMedia прискорюється зі Spring Booster 19 Квітня 2019

StarLightMedia запустила внутрішню програму навчання топ-менеджерів — Spring Booster. Це корпоративний міні-MBA, який для 50 співробітників компанії організовує Deloitte Academy.

Мета освітнього проекту — занурити команду керівників в прогресивні і трендові формати розвитку особистості, бізнесу і соціуму, підвищити рівень менеджерських компетенцій, дати набір інструментів і орієнтирів, які дозволять розробити і впровадити стратегічні проекти, необхідні для майбутнього компанії.

Ініціатором Spring Booster став СЕО StarLightMedia Михайло Царьов.

Програма складається з 9 модулів, розроблених спеціально для StarLightMedia з урахуванням специфіки медійної компанії. Вона охоплює такі напрямки, як маркетинг, фінанси, HR, управління змінами, проектний менеджмент, стратегія, digital-бізнес, інноваційний менеджмент і основи побудови стійких і відповідальних компаній. В рамках навчання учасники об’єднуються в команди і працюють над певними темами проектів, які після завершення Spring Booster будуть презентовані колегам.

«Spring Booster — це програма, мета якої також показати формати того, як працювати і мислити інакше. Навчитися цінувати зміни і використовувати можливості, які вони дають. Spring з англійської — «пружина», booster — «прискорення». І ми хочемо дати можливість проявитися потенціалу і прискоритися нашій команді і всьому тому, що відбувається в StarLightMedia та медіасвіті. Ми переконані, що такий формат взаємодії топ-менеджерів сприяє розвитку і зміцненню корпоративних цінностей і культури. Щоб ефект від отриманих знань відчули всі співробітники StarLightMedia, в ході навчання командами будуть розроблені бізнес-плани реальних проектів для впровадження в нашій компанії», — коментує ініціативу СЕО компанії Михайло Царьов.

Освітні модулі проходять раз на три тижні протягом 9 місяців. Їх ведуть найкращі викладачі Deloitte Academy з досвідом роботи на керівних посадах у великих українських і міжнародних компаніях: директор Deloitte Academy Іван Компан, екс-директор зі стратегічного розвитку «Фармак» Діна Немирович, СЕО Red Bull Тетяна Лукинюк, екс-директор з управління проектами та процесами «Альфа-банку» Аліна Піддубна, екс-HRD «Київенерго» Сергій Геренко, консультант зі стратегічного планування та екс-директор Bears Тимур Сарбаєв, екс-Генеральний директор Microsoft в Україні, Молдові та Грузії Надія Васильєва.

“Освітня програма, спеціально розроблена для SLM, демонструє новий сучасний підхід до бізнес-освіти. В основі — концентрація передових управлінських технологій, що пройшли перевірку практикою. Замість абстрактних знань — пошук шляхів реалізації нових бізнес-ідей за сприяння блискучого викладацького складу — колишніх і діючих топ-менеджерів великих компаній. Не сумніваюся, що успішна реалізація програми дозволить команді SLM вийти на якісно новий рівень управління бізнесом, як цього вимагає сучасна медіаіндустрія”, — упевнений директор Deloitte Academy Іван Компан.