StarLightMedia увійшла в ТОП-30 кращих роботодавців України 30 Вересня 2021

Медіагрупа StarLightMedia увійшла до рейтингу ТОП-роботодавців України «ТОП-100. Рейтинги найбільших». При оцінці роботодавців брався до уваги комплекс заходів, спрямованих на підтримку та розвиток команд.

Експерти та автори рейтингу відзначили: трансформацію корпоративної культури Групи, програму підтримки батьківства «Зірочки», формування команди змін Spring Team, програму корпоративного MBA Spring Booster, нову освітню інноваційну програму i.NOVATE, Wellbeing-стратегію StarLightMedia та боротьбу з Covid-19.

Корпоративна програма підтримки батьківства «Зірочки» має широкий спектр послуг: від безкоштовних курсів з підготовки до пологів і пільг на лабораторні дослідження для майбутніх мам до організації домашнього робочого місця з повним технічним забезпеченням для батьків. Цією програмою також можуть скористатися татусі.

Spring Booster це програма корпоративного MBA, реалізована в партнерстві з Deloitte Academy. Керівники з команди лідерів змін протягом року навчаються і розробляють проєкти для розвитку StarLightMedia.

I.Novate проєкт розвитку екосистеми інновацій StarLightMedia, мета якого посилення інноваційності компанії. В межах проєкту реалізується програма навчання та акселерації. Програму розробив департамент з удосконалення бізнесу та Human Capital StarLightMedia разом з UNIT.City та експертами Кремнієвої долини.

«StarLightMedia – креативна компанія, лідерство якої забезпечують наші таланти. Завдяки їм ми можемо створювати видатні продукти, знаходити кращі рішення і створювати нові ринки, форми, формати. Ми прагнемо до створення середовища, в якому кожен лідер відчуває свою цінність, значимість свого голосу і ідей, відсутність бар’єрів для самовираження і розвитку. На це спирається наша корпоративна культура, і ця відзнака – показовий зворотний зв’язок, що бренд роботодавця StarLightMedia гідно сприймається на ринку. Упевнений, що попереду в нас багато інших  перемог! Разом можливо все!», – прокоментував CEO StarLightMedia Олександр Богуцький.

Експерти й редколегія при оцінюванні компаній звертали увагу на: розвиток різноманітності та інклюзії, лояльність співробітників до бренду роботодавця, систему кар’єрного зростання і підходи до розвитку персоналу, ціннісну пропозицію компанії, її репутацію на ринку праці.