Телеканали StarLightMedia – у ТОП-3: ICTV №1, а СТБ – №3 03 Серпня 2021

За підсумками перших семи місяців 2021 року, StarLightMedia, що об’єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2, є безумовним лідером медіаринку із часткою 26,5%1, що в півтора рази вище частки найближчого конкурента (+50%). Кожен з трьох каналів StarLightMedia лідирує за своєю цільовою аудиторією (ICTV – 12,3% Ч 30-50, СТБ – 11,3% Ж 35-44, Новий канал – 8,9% по 25-34).

Дванадцятий місяць поспіль ICTV залишається каналом №1 в країні. Частка телеканалу в липні склала 8,8%, з початку року – 9,4%. Кращі продукти ICTV – «Дизель шоу», серіал «На трьох», «Факти», «Факти тижня» та «Надзвичайні новини». «Дизель шоу» кожну п’ятницю, крім 2 липня, був лідером дня. 4 липня останній перед канікулами випуск «Фактів тижня» зібрав частку 13,5%, що є кращим показником у 2021 році. 15 липня випуск «Антизомбі» пройшов із часткою 11,7% і став рекордним із 15 серпня 2019 року. Документальний фільм «MH17. Роки брехні» 21 липня пройшов із часткою 10,5%. Фільм став кращим документальним праймовим проєктом з 2019 року всього українського телебачення. Хороші показники також у програми «Ранок у великому місті». З проєктом у липні щоденно починали свій день 0,88 млн українців. Загалом у липні проєкт отримав охоплення в 5,3 млн2.

Лідером росту серед великих телеканалів залишається СТБ, який в липні зріс відносно минулого року на 21%. За підсумками семи місяців, телеканал СТБ входить у ТОП-3 телеканалів країни. На СТБ стартували проєкти «Звана вечеря» і «Супербабушка» з частками 11,8% і 11,1% відповідно (по цільовій аудиторії «жінки 35-44»). Проєкт «Вікна-Новини» продовжує давати хороші показники. 2 липня випуск від 17:30 пройшов з часткою 16,2% по 18-54 50+, ставши рекордним з 1 липня 2015 року. Серіал «Сліпа» в п’ятницю змістився в більш конкурентний час, серія в пік-праймі 23 липня зібрала частку 10,3% і зайняла друге місце в ТОП програм дня, поступившись лише «Дизель шоу». У липні серіал «Слід» також дав хороший результати – 8,4% на початку прайму.

Новий канал із середини місяця повернув проєкт «Хто зверху?» у звичний слот 19:00 з результатом 7,4% по аудиторії 18-54 і 9,4% по 25-34. Серіал «Будиночок на щастя» після дворічної перерви повернувся в ефір, збираючи на початку прайму частку 8,1% по аудиторії 18-54 і 9,5% по 25-34.