ТОП-3 канали країни – канали StarLightMedia вже другий тиждень поспіль 07 Грудня 2020

Традиційне лідерство медіагрупи виходить на новий рівень – вперше серед ТОП-3 українських каналів за теледивленням виключно телеканали StarLightMedia. ICTV за результатами 11 місяців залишається каналом №1. СТБ та Новий канал встановлюють нові рекорди популярності шоу та серіалів власного виробництва та обіймають друге та третє місце відповідно*.

Переможна хода телеканалу ICTV продовжується – 4 місяці поспіль канал утримує безперервне лідерство і займає перше місце за результатами 11 місяців року. Чітке позиціонування і власний Всесвіт героїв дозволили телеканалу розширити цільову аудиторію, долучивши до перегляду і чоловічу, і жіночу аудиторії. Якісні, вже легендарні серіали та фільми, заряд гумору від «Дизель-шоу» та сильна лінійка інформаційно-аналітичних продуктів, об’єктивності яких довіряє вся країна, забезпечують каналу стабільну першість. В останні тижні до традиційних топ-продуктів каналу додалася успішна прем’єра першого українського пригодницького серіалу «Козаки. Абсолютно брехлива історія», що здобув любов глядача і пройшов із середньою долею 10,2%.

СТБ в осінньому сезоні демонструє стрімке зростання. З початку сезону показники телеканалу зросли більше ніж у півтора рази, на 59%. Наразі СТБ вийшов на друге місце по комерційній аудиторії і закріпився на першому місці по цільовій аудиторії жінки 35-44 (міста 50+). «Холостячка» кожної п’ятниці стає лідером слоту і разом з «Вікна-Новини» регулярно входить до ТОП-10 програм тижня. Гарні показники демонструє предпраймова лінійка серіалів – так, наприклад, прем’єрний серіал «Колір пристрасті» останні тижні входить до ТОП-10 продуктів українського телебачення.

Новий канал досягає нових рекордів перегляду власних шоу та кінопоказу. Осінній сезон «Хто зверху» регулярно стає лідером свого слоту і має найвищі показники у своїй історії. «Кохання на виживання», «Діти проти зірок», «Супер ТМПУ» демонструють кращі показники, ніж у минулому сезоні. Закупні фільми каналу – світові бестселери, що постійно входять до списку топ-продуктів за переглядами українців. А вже наступного тижня на глядачів чекає довгоочікувана прем’єра другого сезону серіалу «Перші Ластівки. Залежні», що як і в минулому сезоні, не тільки висвітлить гострі соціальні проблеми, а й надасть допомогу тим, хто з ними зіштовхнувся.

«Ми системно реалізуємо стратегію розвитку каналів StarLightMedia і раді бачити, що вона повністю відповідає запитам наших глядачів. Ці показники – результат неймовірної праці всієї команди StarLightMedia. Ми віримо, що це час нового етапу лідерства медіагрупи, і продовжимо працювати над тим, щоб наш контент все більше знаходив відгук у глядачів і приносив успіх не тільки нам, а й нашим партнерам та рекламодавцям», – Дмитро Троіцький, глава дивізіону Мовлення.

За результатами двох тижнів середня доля дивлення: ICTV – 9,83%, СТБ – 8,94%, Новий канал – 8,38% (48-49 тижні 2020; Аудиторія: 18-54, міста 50К+). 22 з топ 30 продуктів минулого тижня – продукти телеканалів StarLightMedia.

Вже завтра медіагрупа презентує перший фільм, створений спеціально для партнерів StarLightMedia. «StarLightMedia. New Chapter» це фільм про майбутнє, плани медіагрупи StarLightMedia та про вражаючий новий сезон 2021 року.

* Всі рейтинги вказані в тексті за даними досліджень ТОВ «АС Нільсен Юкрейн» та ТОВ «НІЛЬСЕН МЕДІА ЮКРЕЙН». Якщо не вказано інше, то вказані дані за аудиторією 18-54, міста 50+ і, якщо не вказано інше, то вказані дані за останні два тижні.