StarLightMedia показала перший в Україні фільм, створений спеціально для партнерів 10 Грудня 2020 о 11:33

Під час фізичного дистанціювання StarLightMedia знайшла можливості для зближення зі своїми партнерами і створила кіно, у якому підбила підсумки 2020 року та поділилася планами на 2021-й. Прем’єра фільму StarLightMedia. Next Chapter відбулася 8 грудня на YouTube.

Вперше на екранах – ексклюзивна розмова про плани одного з лідерів українського телебачення на наступний рік. Кіно презентує сезон 2021-го від StarLightMedia та розповідає про найгарячіші ТВ-прем’єри, розвиток медіагрупи, тренди та про те, які зміни чекають на український ринок телебачення наступного року.

Медіагрупа як беззаперечний лідер із теледивлення дбає насамперед про безпеку та здоров’я своїх співробітників і партнерів у складний час, тому цього року традиційна зустріч із партнерами, рекламодавцями та ЗМІ зазнала змін. Ми зробили те, що вміємо найкраще – зняли кіно.

«StarLightMedia – інноваційна медіакомпанія, що поєднує креатив та технології заради збереження лідерства у традиційному ТВ-бізнесі та здобуття лідерства серед діджитал-медіа. Наш обов’язок як лідера – це розвиток ринку, який неможливий без партнерства для взаємного економічного зростання. Саме про це йдеться у кінострічці, де ми підіймаємо завісу планів на наступний рік. І звісно, ми чекаємо на особисту зустріч із партнерами у 2021!», – розповів Генеральний директор компанії Михайло Царьов.

 

ТОП-3 канали країни – канали StarLightMedia вже другий тиждень поспіль 07 Грудня 2020 о 16:39

Традиційне лідерство медіагрупи виходить на новий рівень – вперше серед ТОП-3 українських каналів за теледивленням виключно телеканали StarLightMedia. ICTV за результатами 11 місяців залишається каналом №1. СТБ та Новий канал встановлюють нові рекорди популярності шоу та серіалів власного виробництва та обіймають друге та третє місце відповідно*.

Переможна хода телеканалу ICTV продовжується – 4 місяці поспіль канал утримує безперервне лідерство і займає перше місце за результатами 11 місяців року. Чітке позиціонування і власний Всесвіт героїв дозволили телеканалу розширити цільову аудиторію, долучивши до перегляду і чоловічу, і жіночу аудиторії. Якісні, вже легендарні серіали та фільми, заряд гумору від «Дизель-шоу» та сильна лінійка інформаційно-аналітичних продуктів, об’єктивності яких довіряє вся країна, забезпечують каналу стабільну першість. В останні тижні до традиційних топ-продуктів каналу додалася успішна прем’єра першого українського пригодницького серіалу «Козаки. Абсолютно брехлива історія», що здобув любов глядача і пройшов із середньою долею 10,2%.

СТБ в осінньому сезоні демонструє стрімке зростання. З початку сезону показники телеканалу зросли більше ніж у півтора рази, на 59%. Наразі СТБ вийшов на друге місце по комерційній аудиторії і закріпився на першому місці по цільовій аудиторії жінки 35-44 (міста 50+). «Холостячка» кожної п’ятниці стає лідером слоту і разом з «Вікна-Новини» регулярно входить до ТОП-10 програм тижня. Гарні показники демонструє предпраймова лінійка серіалів – так, наприклад, прем’єрний серіал «Колір пристрасті» останні тижні входить до ТОП-10 продуктів українського телебачення.

Новий канал досягає нових рекордів перегляду власних шоу та кінопоказу. Осінній сезон «Хто зверху» регулярно стає лідером свого слоту і має найвищі показники у своїй історії. «Кохання на виживання», «Діти проти зірок», «Супер ТМПУ» демонструють кращі показники, ніж у минулому сезоні. Закупні фільми каналу – світові бестселери, що постійно входять до списку топ-продуктів за переглядами українців. А вже наступного тижня на глядачів чекає довгоочікувана прем’єра другого сезону серіалу «Перші Ластівки. Залежні», що як і в минулому сезоні, не тільки висвітлить гострі соціальні проблеми, а й надасть допомогу тим, хто з ними зіштовхнувся.

«Ми системно реалізуємо стратегію розвитку каналів StarLightMedia і раді бачити, що вона повністю відповідає запитам наших глядачів. Ці показники – результат неймовірної праці всієї команди StarLightMedia. Ми віримо, що це час нового етапу лідерства медіагрупи, і продовжимо працювати над тим, щоб наш контент все більше знаходив відгук у глядачів і приносив успіх не тільки нам, а й нашим партнерам та рекламодавцям», – Дмитро Троіцький, глава дивізіону Мовлення.

За результатами двох тижнів середня доля дивлення: ICTV – 9,83%, СТБ – 8,94%, Новий канал – 8,38% (48-49 тижні 2020; Аудиторія: 18-54, міста 50К+). 22 з топ 30 продуктів минулого тижня – продукти телеканалів StarLightMedia.

Вже завтра медіагрупа презентує перший фільм, створений спеціально для партнерів StarLightMedia. «StarLightMedia. New Chapter» це фільм про майбутнє, плани медіагрупи StarLightMedia та про вражаючий новий сезон 2021 року.

* Всі рейтинги вказані в тексті за даними досліджень ТОВ «АС Нільсен Юкрейн» та ТОВ «НІЛЬСЕН МЕДІА ЮКРЕЙН». Якщо не вказано інше, то вказані дані за аудиторією 18-54, міста 50+ і, якщо не вказано інше, то вказані дані за останні два тижні.

 

StarLightMedia здобула перемогу на премії Partnership For Sustainability Award 27 Листопада 2020 о 17:00

Премія від Глобального договору ООН об’єднала кращі проєкти бізнесу у сфері сталого розвитку з 5 країн. Міжнародне журі визначало переможців за категоріями: «Суспільство», «Планета», «Економічний розвиток», «Мир» та «Подолання COVID-19».

Офіційне оголошення результатів премії та нагородження переможців відбулося 26 листопада. Проєкт StarLightMedia з інтеграції принципів гендерної рівності «Women’s Empowerment Principles в дії» було визнано кращим у категорії «Суспільство». Нагорода відзначає не тільки ефективність та соціальний вплив проєкту, а й партнерські зв’язки, які вдалося встановити бізнесу заради досягнення позитивних суспільних змін. Так протягом цього року StarLightMedia об’єднала зусилля зі всіма профільними інституціями ООН, найбільшими міжнародними та громадськими інституціями, що опікуються темами гендерної рівності та сталого розвитку в Україні.

Оголошувала переможців категорії «Планета» Олена Фроляк, ведуча та головна редакторка інформаційної служби ICTV. Це долучення було особливо важливим, адже Олена власним прикладом демонструє еко-свідомий підхід до життя та залучає до нього суспільство – в ефірі та поза ним.

Соціальна кампанія #СильнаЯ зібрала 4,7 млн переглядів інтерв’ю 30 Жовтня 2020 о 17:00

У рамках промо проєкту «Холостячка» телеканал СТБ у партнерстві з відділом сталого розвитку StarLightMedia запустив соціальну діджитал-кампанію проти стереотипів #СильнаЯ. Її метою було: порушити тему поширених у суспільстві стереотипів щодо жінок і показати їхню суперечливість й абсурдність.

#СильнаЯ – це серія із 14 відеоінтерв’ю з відомими жінками, які можна переглянути на офіційному YouTube та в соціальних мережах телеканалу СТБ. Кампанія проходила в період з 6 по 20 жовтня та досягла неабияких результатів:

  • 4,7 млн переглядів інтерв’ю на всіх діджитал-сторінках телеканалу СТБ;
  • понад 120 згадувань кампанії #СильнаЯ у ЗМІ і, як результат, згадувань реаліті «Холостячка»;
  • більше 1,8 млн переглядів інтерв’ю Софії Стужук – це абсолютний рекорд кампанії #СильнаЯ.

Нове обличчя СТБ: канал змінив ефірну графіку 23 Жовтня 2020 о 16:00

На початку року СТБ оголосив про те, що тепер в ефірі буде ще більше любові. Весь цей час телеканал упевнено прямував визначеним курсом, доводячи, що з любов’ю можливо все. 20 жовтня 2020 року особлива дата в історії розвитку бренду СТБ – телеканал представив нову ефірну графіку.

«Бренд СТБ змінюється. Від винятково великих шоу ми прийшли до сімейного, емоційного і соціально активного бренду з кращими серіалами, улюбленими шоу та унікальними реаліті. Сьогодні світ СТБ – це безмежний океан емоцій і любові: енергійний, всепоглинальний, величезний, непередбачуваний. Ми розповідаємо неймовірні історії, які надихають, викликаємо глибокі співпереживання і допомагаємо здійснити мрію. На шляху змін бренду ми стаємо ще ближче до глядача. І в новій візуальній графіці ми апелюємо до почуттів нашої глядачки, роблячи світ бренду СТБ для неї більш емоційним», – коментує маркетинг-директорка СТБ Тетяна Свєтлова.

 

Зміна візуального оформлення ефіру – перший етап глобальних змін у розвитку бренду СТБ. Повний редизайн СТБ відбуватиметься в три етапи: функціональний, іміджевий та інтеграційний.

«Функціональний етап – це впровадження чіткої та структурованої навігаційної системи, яка підтримує зміни, що відбуваються зараз із брендом СТБ, допомагає просувати нові слоти, нові проєкти, нову сітку каналу. Наступний етап – іміджевий, у якому ми будемо розповідати про сам бренд і приділимо значну увагу аудіобрендингу, дизайн каналу буде говорити в буквальному сенсі цього слова. Третім кроком стане впровадження абсолютно нової системи інтеграцій наших партнерів у середовище телеканалу так, щоби кожна інтеграція виглядала красиво, функціонально, чіпляла увагу глядача і максимально працювала на його довірі», – розповідає маркетинг-директорка групи StarLightMedia Олена Мартинова. 

«Нашим головним завданням було розвинути бренд СТБ, приділити більше уваги логотипу, дати йому більше життя в ефірі каналу. У концепті нового дизайну ми граємо в енергію океану. Наше лого, як основна крапля цього безмежного океану любові, розливається і наповнює емоціями. Відтепер воно – головне джерело енергії і тригер хвилі емоцій. Також ми повернулися до вже знайомої глядачеві брендової теплої палітри СТБ, але реалізували її в трендових тонах», – пояснює концепцію нового іміджу СТБ директор Управління дизайном StarLightMedia Олексій Рєпік.

motion design: Вадим Ревін, Андрій Науменко, Матвій Бабак, Олег Домотенко, Олексій Золотухін

off air/digital: Закентій Горобйов, Андрій Курило

sound: Владислав Музиченко

project art direction: Вадим Ревін

art director STB: Андрій Асламов

design director: Михайло Бабак

creative direction: Олексій Рєпік, Вадим Ревін, Олександр Антонов, Закентій Горобйов, Віталій Сак, Олексій Ігнатьєв

producer design bureau: Наталія Бовшик

head of design: Олексій Рєпік

marketing director STB: Тетяна Свєтлова

head of strategic marketing: Олена Мартинова.