СТБ і UA: ПЕРШИЙ продовжили співпрацю з проведення Національного відбору на Євробачення ще на три роки 17 october 2018 о 15:44

Телеканали СТБ і UA: ПЕРШИЙ ухвалили рішення про продовження співпраці з проведення Національного відбору на Євробачення та вдруге уклали трирічний меморандум (до 2021 року включно). Робота над Національним відбором-2019 вже розпочалася. Музичним продюсером Національного відбору залишається Руслан Квінта. Ведучий прямих ефірів – Сергій Притула. Суддівський склад буде оголошено найближчим часом.

– Три роки тому, починаючи нашу співпрацю з UA: ПЕРШИЙ, канал СТБ поставив перед собою за мету створити мегаплощадку, на якій кожний професійний виконавець зможе заявити про себе Європі. І нам це вдалося, адже за три роки сцена Національного відбору відкрила широкому загалу чимало нових імен, дала успішний старт багатьом молодим артистам, а сам відбір став головною музичною подією року і привернув увагу успішних продюсерів і меценатів. Це дуже гідний результат, яким ми по праву пишаємося. Тому ми хочемо продовжити нашу співпрацю з UA: ПЕРШИЙ, сконцентрувавшись на виробництві та створюючи те, що СТБ вміє найкраще – подієві масштабні телевізійні проекти, яким є тепер Національний відбір на Євробачення, – коментує керівник телеканалу СТБ Володимир Бородянський.

Нагадаємо, перший трирічний меморандум на спільне проведення Національного відбору на Євробачення СТБ і UA: ПЕРШИЙ підписали у 2015 році.

– Зважаючи на досвід попередніх років, ми раді продовжити нашу співпрацю з СТБ, оскільки впевнені в тому, що Україна буде репрезентована найкращим чином: молоді артисти отримають рейтинговий майданчик, глядачі будуть задоволені якісним шоу, а голосування за представника України відбудеться чесно та відкрито. Як наймолодший європейський Суспільний мовник, що перебуває в стані трансформації та в умовах 50% недофінансування, ми вважаємо, що наша співпраця з комерційним каналом по проекту Євробачення є економічно доцільною: самостійно ми зараз не можемо забезпечити таку високу якість Нацвідбору, як комерційний канал, – коментує голова правління НСТУ Зураб Аласанія.

Згідно з попереднім меморандумом телеканал СТБ брав на себе всі витрати на організацію, проведення і трансляцію прямих ефірів Нацвідбору. Також, з власної ініціативи, СТБ запропонував переможцю Національного відбору ряд додаткових бонусів у вигляді фінансової підтримки під час підготовки і поїздки на конкурс. У 2018-му, вперше за всю історію участі України на Євробаченні, трансляцію основного конкурсу здійснили одразу два телеканали – СТБ і канал Суспільного UA: ПЕРШИЙ.

У новому меморандумі СТБ взяв на себе всі витрати по проведенню телевізійної частини Національного відбору. Телеканал отримує право на трансляцію основного Євробачення шляхом отримання сигналу від UA: ПЕРШИЙ. Сцена Національного відбору, як і раніше, залишається наймасштабнішим музичним майданчиком для українських виконавців.

Виробництвом Національного відбору займається Творче об’єднання Наталії Франчук (телеканал СТБ).

Прямі ефіри Національного відбору-2019 пройдуть 9, 16 і 23 лютого одночасно на телеканалах СТБ і UA: ПЕРШИЙ. В період проведення Нацвідбору в ефірі СТБ традиційно виходитиме спецпроект «Небачене Євробачення» про закулісся наймасштабнішого конкурсу країни.

64-й конкурс «Євробачення» відбудеться 14, 16 і 18 травня в Тель-Авів (Ізраїль).

З правилами участі у Національному відборі можна ознайомитися на сайтах СТБ і UA: ПЕРШИЙ.

Андрій Партика залишив посаду генерального директора сейлз-хаузів StarLight Sales та StarLight Brand Content 17 october 2018 о 12:15

Як і раніше, SLM займатиметься розвитком напрямку спонсорства та інших рекламних інтеграцій, що реалізуються на етапі виробництва контенту. В рамках проекту «Трансформація» SLM було визначено мету у збільшенні прибутків від непрямої реклами до 25% за наступні 5 років.

StarLight Brand Content (рекламне агентство) реалізовуватиме цю мету на чолі з Андрієм Тюлєневим, який раніше, протягом 13 років займав посаду керуючого директора сейлз-хаузу. Окрім того, Тюлєнев –  Член правління Європейської асоціації будинків продажів ТБ та радіо, кандидат MBA Лондонської бізнес школи.

Компанія StarLight Scenery виконає перше замовлення для Cirque du Soleil 09 october 2018 о 12:29

Компанія StarLight Scenery, яка займається виробництвом декорацій і реквізиту для більшості проектів телеканалів групи SLM і не тільки, уклала договір на створення реквізиту для постановки одного з циркових номерів легендарного Cirque du Soleil.

Майже півроку тривали переговори і узгодження, і, нарешті, ми можемо поділитися з вами цією радісною новиною! Адже це визнання з боку провідної світової циркової трупи, артисти якої точно знають, як повинен виглядати і працювати реквізит високого класу. Кожна програма du Soleil – це оригінальне шоу з єдиним сюжетом, цілісний спектакль, в якому номери плавно перетікають з одного в інший, не порушуючи загальну структуру вистави. Чимале значення в становленні номера поряд з карколомними трюками має музика, декорації, костюми, світлові і кольорові рішення.

«Таких фантастичних декорацій ви не зустрінете більше ніде, – розповідає виконавчий директор StarLight Scenery Юлія Прохорова. – На виготовлення однієї тільки маски птаха, яка уособлює старого аристократа в шоу Алегро, пішло близько 120 годин роботи! Тварини в цирку принципово не використовуються, і цей актуальний сьогодні меседж ще більше надихає нас допомогти du Soleil в їхній благородній місії».

«Для нашої компанії і для мене особисто робота з кращим в світі цирком – дуже значуще досягнення. І це справжній професійний виклик. У світі немає більш глобального і серйозного замовника в сфері циркових і театральних шоу, ніж Cirque du Soleil, – розповідає директор StarLight Scenery Філіп Нірод. – Спочатку мова йшла про те, що ми зробимо технічну розробку проекту, знайдемо конструкторські та інженерні рішення. Переконавшись у високому рівні нашої експертизи, замовник захотів, щоб саме ми і виготовили цей реквізит. Згідно з угодою, ми не можемо розголошувати всі подробиці, в тому числі, і в якій виставі буде представлена декорація. Можу сказати тільки, що це спільний проект Cirque du Soleil і компанії Art Of Artistic (Німеччина). За 6 місяців (настільки кропіткою була робота) ми розробили і узгодили з замовником ескізи. Переговори велися як на місці, в Києві, так і по скайпу. Наші варіанти менеджери Cirque du Soleil відправляли на розгляд своїй інженерній групі. Зараз ми працюємо над прототипом проекту. На виробництво піде близько трьох місяців, протягом яких ми кілька разів протестуємо виріб самі і разом з цирковими артистами».

* Cirque du Soleil (фр. «Цирк сонця») – канадська компанія, що працює в сфері розваг, яка визначає свою діяльність як «художнє поєднання циркового мистецтва і вуличних вистав». Була заснована в 1984 році, базується в Монреалі (Канада). Цирк відомий принциповою відмовою від участі тварин в спектаклях і своїми синтетичними виставами, в яких циркова майстерність поєднується з музикою, химерним дизайном і хореографією. Вважається, що Cirque du Soleil вдихнув нове життя в циркове мистецтво.У штаті компанії понад 4000 осіб з 17 країн. Основна частина трупи дає вистави в Лас-Вегасі, гастрольна частина їздить з різними шоу по всьому світу.

Новим ведучим проекту «Один за всіх» стане Михайло Присяжнюк 18 july 2018 о 11:47

Телеканал СТБ розпочинає роботу над дванадцятим сезоном гостросоціального проекту «Один за всіх». Цієї осені, вперше за шість років, в ток-шоу відбудеться зміна ведучого – місце Дмитра Карпачова, який прийняв рішення розвивати власний бізнес, займе юрист Михайло Присяжнюк. Прем’єрні випуски глядачі побачать з 2-го вересня.

OzV(old studiya)

Михайло добре знайомий глядачам СТБ, оскільки понад 6 років він є постійним експертом «Один за всіх». Крім того, з 2012 року він виступав експертом-юристом у багатьох проектах телеканалу: «Вагітна у 16», «Врятуйте нашу сім’ю», «Кохана, ми вбиваємо дітей», «Детектор брехні», «Слідство ведуть екстрасенси», «Все буде добре», «Холостяк. Як вийти заміж», «Давай поговоримо про секс», «За живе!». Телеглядачі давно нарекли Михайла народним адвокатом за готовність допомагати простим людям.

Незважаючи на такий значний послужний список, Михайлу все ж довелося витримати кастинг. Керівник проекту «Один за всіх» Роман Панасенко розповів, що команда проекту розглянула близько 20 кандидатів на місце ведучого.

– Щойно Дмитро Карпачов повідомив про те, що йде, ми почали проводити проби. За три тижні розглянули близько 20 кандидатів, серед яких були добре відомі психологи, телеведучі та адвокати. Спочатку ми шукали проекту абсолютно нове обличчя, розглядали навіть жіноче, але потім подумали: у Михайла колосальний юридичний досві.  Власне, все, що повинен робити ведучий такого гостросоціального проекту, як «Один за всіх», Михайло давно вже робив за кадром: дзвонив у держоргани, викликав до студії правоохоронців, спілкувався зі свідками, разом із потерпілою стороною виїжджав у поліцію, супроводжував підозрюваних до правоохоронних органів, консультував героїв програми і домагався того, щоб всі винні понесли покарання. Його знає, любить і, найголовніше, йому довіряє наш глядач, і це зіграло важливу роль при ухваленні рішення. Михайло буде не просто ведучим, а справжнім народним захисником, – поділився Роман Панасенко.

Михайло Присяжнюк зізнається, що новина про те, що саме його команда вибрала ведучим «Один за всіх», стала хвилюючим моментом.

– «Один за всіх» – це не просто проект. Це реальне життя, а часом і не одне, тому для мене було вкрай важливо, щоб на місце ведучого прийшла людина, яка розуміє специфіку проекту і готова до останнього відстоювати справедливість. Звичайно, я безмежно вдячний команді, що цією людиною буду я, адже з проектом мене пов’язують довгі роки роботи, а Діма – мій давній друг, людина, яку я безмежно поважаю, і вважаю, що ми з ним за шість років зробили величезну кількість корисних справ. І зупинятися не збираємося. Я готовий бути бойовим ведучим і просто зі студії виїжджати у райвідділ, спілкуватися зі свідками, стежити за розглядом справи у суді. На мій погляд, «Один за всіх» – це школа чужих помилок, яка дає практичне розуміння того, як потрібно діяти у ситуації, коли ваші права порушені.

Команда проекту зазначає, що у новому сезоні Михайло Присяжнюк опиниться в епіцентрі всіх історій: разом із журналістами і редакторами проекту новий ведучий виїжджатиме безпосередньо на місце подій і навіть проводитиме журналістське розслідування, щоб максимально боротися з несправедливістю в містах та селах України.

– Впевнені, що глядачі «Один за всіх» приймуть Михайла так само тепло, як колись прийняли Дмитра Карпачова. До зустрічі в ефірі 2 вересня! – підсумував Роман Панасенко.

Директор ТО – Наталя Франчук, керівник проекту – Роман Панасенко, продюсер – Лілія Жирко.

 

 ПРО ВЕДУЧОГО

OZV(new)

Михайло Присяжнюк народився в сім’ї юристів, тому про закон і право знав з раннього дитинства.

Дата народження: 3 серпня 1982 року.

Освіта: юридичний факультет КНУ ім. Т. Шевченка.

Сімейний стан: одружений, з дружиною Валерією виховують двох дітей – Ваню і Машу.

Вільний час приділяє рідним, захоплюється поезією і сам пише вірші.

ПРО ПРОЕКТ

«Один за всіх» – гостросоціальний проект про те, що насправді відбувається у нашій країні. Понад 6 років команда проекту береться за найскладніші і резонансні справи, щоб допомогти українцям домогтися справедливості там, де цього досі не зробили правоохоронні органи і соціальні служби. Всім героям проект допомагає з психологічною реабілітацією, працевлаштуванням, пошуком житла; допомагає знайти зниклих родичів і завжди відстоює права малолітніх дітей.

Тетяна Гнєдаш знімає ще один серіал для СТБ 16 july 2018 о 10:36

Телеканал СТБ і компанія Art Forms production розпочали зйомки нового серіалу «Зоя», прем’єру якого глядачі побачать навесні 2019 року. Головний автор проекту – відома українська сценаристка Тетяна Гнєдаш, продюсер серіалу – Денис Пономаренко. Зйомки 8-серійної стрічки проходять у Києві. Головних героїв грають Андрій Федінчик і Клавдія Дрозд.

Зоя(2)

«Зоя» – це драматична історія про дівчину з дуже заможної сім’ї; про таких кажуть «народилася із золотою ложкою в роті». Не знаючи відмови ні в чому, вона одного разу приймає рішення помститися людині, яку звинувачує в загибелі коханого хлопця. Ставши на стежку війни і помсти, Зоя, сама того не очікуючи, проходить шлях «із князів в грязі», наприкінці якого їй доведеться зрозуміти просту річ: за будь-яку брехню в житті доводиться платити.

Як розповіла Тетяна Гнєдаш, сценарій серіалу був написаний «на одному диханні». А натхненням на створення такого сюжету стала відома кінострічка.

«Всі ідеї зазвичай витають у повітрі. Мене надихнув на написання «Зої» фільм Ельдара Рязанова «Вокзал для двох», в якому головний герой приймає рішення відсидіти за кохану термін у в’язниці. Та не встигає він дістатись до місця позбавлення волі, як жінка, заради якої він відмовився від свободи, зраджує його. Ще в дитинстві мене вразила ця сюжетна складова – природа зради: як легко, часом, люди зраджують рідних і близьких, зраджують самих себе, – розповідає Тетяна Гнєдаш. – Сценарій «Зої» сприйняли добре і, після режисерської розробки і підготовчого періоду, ми без проблем приступили до зйомок. Сподіваюся, результат порадує наших глядачів захоплюючою 8-мисерійною історією».

У серіалі задіяні українські актори Андрій Федінчик, Клавдія Дрозд, Олег Коркушко, Олена Стефанська, Ольга Радчук, Ірина Дорошенко, Павло Москаль, Костянтин Октябрський, Руслан Ніконенко, Сергій Солодов, Ігор Іващенко, Сергій Булин, Світлана Орліченко, Ірина Авдеєнко, Марта Логачова, Олексій Череватенко, Дмитро Туркевич, Роман Соболевський, Олег Загородній, Дмитро Гаврилов та інші.

Режисер-постановник серіалу – Павло Тупик, оператор-постановник – В’ячеслав Раковський, художник-постановник – Марія Чупайленко, художник по костюмах – Марія Нікіфоровська, художник по гриму – Наталя Миколайчук, директор групи – Віталій Василькевич.

Зоя(тарелка)