Телеканали StarLightMedia – у ТОП-3: ICTV №1, а СТБ – №3 03 Серпня 2021 о 19:00

За підсумками перших семи місяців 2021 року, StarLightMedia, що об’єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2, є безумовним лідером медіаринку із часткою 26,5%1, що в півтора рази вище частки найближчого конкурента (+50%). Кожен з трьох каналів StarLightMedia лідирує за своєю цільовою аудиторією (ICTV – 12,3% Ч 30-50, СТБ – 11,3% Ж 35-44, Новий канал – 8,9% по 25-34).

Дванадцятий місяць поспіль ICTV залишається каналом №1 в країні. Частка телеканалу в липні склала 8,8%, з початку року – 9,4%. Кращі продукти ICTV – «Дизель шоу», серіал «На трьох», «Факти», «Факти тижня» та «Надзвичайні новини». «Дизель шоу» кожну п’ятницю, крім 2 липня, був лідером дня. 4 липня останній перед канікулами випуск «Фактів тижня» зібрав частку 13,5%, що є кращим показником у 2021 році. 15 липня випуск «Антизомбі» пройшов із часткою 11,7% і став рекордним із 15 серпня 2019 року. Документальний фільм «MH17. Роки брехні» 21 липня пройшов із часткою 10,5%. Фільм став кращим документальним праймовим проєктом з 2019 року всього українського телебачення. Хороші показники також у програми «Ранок у великому місті». З проєктом у липні щоденно починали свій день 0,88 млн українців. Загалом у липні проєкт отримав охоплення в 5,3 млн2.

Лідером росту серед великих телеканалів залишається СТБ, який в липні зріс відносно минулого року на 21%. За підсумками семи місяців, телеканал СТБ входить у ТОП-3 телеканалів країни. На СТБ стартували проєкти «Звана вечеря» і «Супербабушка» з частками 11,8% і 11,1% відповідно (по цільовій аудиторії «жінки 35-44»). Проєкт «Вікна-Новини» продовжує давати хороші показники. 2 липня випуск від 17:30 пройшов з часткою 16,2% по 18-54 50+, ставши рекордним з 1 липня 2015 року. Серіал «Сліпа» в п’ятницю змістився в більш конкурентний час, серія в пік-праймі 23 липня зібрала частку 10,3% і зайняла друге місце в ТОП програм дня, поступившись лише «Дизель шоу». У липні серіал «Слід» також дав хороший результати – 8,4% на початку прайму.

Новий канал із середини місяця повернув проєкт «Хто зверху?» у звичний слот 19:00 з результатом 7,4% по аудиторії 18-54 і 9,4% по 25-34. Серіал «Будиночок на щастя» після дворічної перерви повернувся в ефір, збираючи на початку прайму частку 8,1% по аудиторії 18-54 і 9,5% по 25-34.

Фільм ICTV «МН-17. Роки брехні» став найкращим документальним спецпроектом у праймі 22 Липня 2021 о 18:00

Фільм власного виробництва ICTV «МН-17. Роки брехні», показ якого відбувся в середу, 21 липня, став лідером праймового слоту. Він продемонстрував шалену частку – 10,3%* (аудиторія 18-54 р., міста 50 тис.+). Таким чином «МН-17. Роки брехні» став найкращим праймовим документальним проектом телеканалу з 2019 року.

Всього фільм подивилося більше 2,8 млн глядачів (4+, вся Україна).

У відеороботі автори Департаменту спецпроектів телеканалу ICTV викривають брехню, яку поширює кремлівська пропаганда навколо катастрофи малайзійського боїнга у липні 2014-го. Тоді загинуло 298 людей, серед яких 80 дітей.

«Ми живемо в епоху, яка переповнена дезінформацією, пропагандою і фейками. У наших проектах ми досліджуємо, зіставляємо і складаємо пазли інформації та даємо можливість глядачам побачити реальну картину того, що відбувається», – каже автор і продюсер проекту Михайло Павлов.

Високі рейтинги фільму свідчать про зацікавленість глядачів у пошуку правди про трагічний рейс МН-17. Її намагається віднайти і суд, який був розпочатий торік і триває досі.

Документальний спецпроект підготовлений департаментом спецпроектів  StarLight Новини на замовлення ICTV.

 

*Дані дослідження телеаудиторії належать Індустріальному телевізійному комітету (ІТК), надані каналом ICTV за показниками rat%, shr%. Аудиторія: 18-54 (50+); 14-49 (50+); Universe; М 18-54 (50+). Детальніше по показниках та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.

Ведучим шоу «Україна має талант» став Григорій Решетнік 21 Липня 2021 о 13:10

До 30-річчя незалежності України телеканал СТБ і група StarLightMedia готують особливий подарунок для всієї країни – новий сезон легендарного проєкту «Україна має талант». Прем’єра шоу відбудеться в осінньому телесезоні, а вже зараз команда проєкту готується до третього етапу всеукраїнського кастингу #ямаюталант – зйомок телевізійних кастингів.

Ведучим грандіозного шоу став Григорій Решетник.

«Нам було важливо, щоб ведучий такого особливого для нас проєкту поділяв цінності каналу. Адже «Україна має талант» – це величезний виклик і єдине талант-шоу, у якому є надідея, яка об’єднує країну, дає віру в майбутнє завдяки неймовірно талановитим людям, які в ній живуть і вірять у свою мрію. Гріша Решетнік – неймовірно професійний ведучий, який вміє підтримувати й надихати учасників проєкту. Багато років глядачі його люблять за щирість, душевність і знають, що йому можна довірити свої найпотаємніші мрії. І зовсім скоро ми назвемо імена наших зіркових суддів, які для українців також є прикладом величезного таланту й реалізованої мрії», – коментує керуюча директорка СТБ Людмила Семчук.

«Я дуже радий, що в ефір мого рідного телеканалу СТБ повертається легендарне шоу «Україна має талант». Це важлива телеподія, і я вітаю з цим усіх українців. А для мене особисто це велика честь і відповідальність перед командою проєкту і всією Україною. У нашій країні безліч талановитих і унікальних людей. Кожен із них мріє, щоб його неймовірні здібності побачили й оцінили. «Україна має талант» допоможе їм розповісти про себе на всю країну й навіть на весь світ. Цього року шоу стане ще більш масштабним, і глядачі знову переконаються, що з СТБ «можливо все»! До зустрічі в ефірі цієї осені», – поділився емоціями Григорій Решетнік.

Нагадаємо, це буде особливий, інноваційний сезон «Україна має талант». На сцену шоу вийдуть найталановитіші українці, які не бояться мріяти і йдуть до своєї мети. Глядачі побачать неймовірні таланти в різних жанрах, унікальні номери з використанням новітніх технологій, легендарні повернення улюблених героїв і нові імена. І разом із зірковим журі оберуть найкращий талант України.

Стежте за новинами про новий сезон на офіційних сторінках «Україна має талант»:

сайт

інстаграм

фейсбук

youtube-канал

StarLightMedia приєдналась до програми колективної імунізації МОЗ 09 Липня 2021 о 20:00

У рамках комплексної програми з підтримки здоров’я співробітників компанія StarLightMedia забезпечила умови для вакцинації колективу від COVID-19. Вакцинацію здійснює бригада Олександрівської клінічної лікарні м. Києва. Імунізація відбувається завдяки програмі колективної вакцинації Міністерства охорони здоров’я. 

Імунізація співробітників Групи стартувала на початку липня. Щеплення проводиться мобільними бригадами з вакцинації на локаціях медіагрупи. Співробітники компанії отримають обидві дози вакцини. 

«Сьогодні вакцинації співробітників від COVID-19 –  у фокусі уваги StarLightMedia, бо наші люди – найдорожче, що в нас є. Коли з’явилася можливість, ми, як відповідальний роботодавець, одразу подали заявку до МОЗ на участь в імунізації працівників. Тішить, що StarLightMedia – серед українських компаній, що розпочали колективну вакцинацію. Наші колеги продемонстрували особисту відповідальність. Одразу після внутрішньої корпоративної розсилки про старт імунізації на щеплення записалися близько 80% співробітників медіагрупи. Сподіваюся, що наша участь у програмі МОЗ допоможе досягти колективного імунітету й повного подолання вірусу в країні», – прокоментувала Членкиня правління StarLightMedia Тетяна Стрекаль.

Інформація про вакцинацію кожного щепленого співробітника StarLightMedia буде внесена до електронної системи охорони здоров’я та доступна сімейному лікарю. Після завершення курсу імунізації співробітники компанії за потреби зможуть отримати міжнародне свідоцтво про вакцинацію встановленого зразка, звернувшись до свого сімейного лікаря.

StarLightMedia закликає українців бути відповідальними та приєднатися до вакцинації проти коронавірусу.

Камінг-аут MÉLOVIN покажуть у повній версії Atlas Weekend і у великому репортажі «Вікна-Новина» 06 Липня 2021 о 13:35

Медіагруппа StarLightMedia рада вітати камінг-аут співака MÉLOVIN, котрий він зробив під час фестивалю Atlas Weekend. Сподіваємось, що це стане початком суспільного діалогу про захист прав та можливостей ЛГБТ+ спільноти в Україні. В новому телевізійному сезоні М1 готує проєкт, ведучим якого стане MÉLOVIN.

Музичний телеканал М1, який вів пряму трансляцію з фестивалю, не був проінформований менеджментом MÉLOVIN про плани співака щодо камінг-ауту на сцені Atlas Weekend. Представники музиканта надали телеканалу інформацію тільки про піротехнічне шоу. Прикро, що команді каналу не повідомили про запланований момент і трансляція продовжилась за традиційними принципами ефіру – активність переключень, зміна локацій та учасників заради більшої динамічності та яскравості кадру.

Позиція StarLightMedia незмінна – ніхто не може бути дискримінованим за ознаками гендеру, віку, стану фізичного чи ментального здоров’я, релігійних переконань чи сексуальної орієнтації.

Повну версію виступу MÉLOVIN буде сьогодні, 6 липня,  викладено на офіційній сторінці М1 в YouTube. Крім того, 6 липня на телеканалі СТБ у програмі «Вікна-Новини» о 22:00 вийде великий сюжет про камінг-аут. Від вечора ми використовуємо для висвітлення і наші діджитал ресурси.