21 листопада відзначається міжнародний день телебачення 21 листопадаа 2018 о 09:00

Телевізійники зі всієї планети святкують Міжнародний день телебачення 21 листопада, щоб нагадати нам, що телебачення – це набагато більше, ніж традиційне лінійне дивлення. В рамках щорічної ініціативи ООН, 30-секундні відеоролики продемонструють мовники по всьому світі – в ефірі та онлайн. Для українського глядача ролик адаптувала медіагрупа StarLightMedia.

Темою 22го міжнародного святкування стала якість контенту. Розуміння якості телевізійного програмування відображається в його неперевершеній здатності розважати, надихати та інформувати глядачів на всіх платформах.

За даними останньої доповіді Європейської аудіовізуальної обсерваторії, тільки у минулому році виробництво телевізійного контенту в ЄС сягнуло 16 400 епізодів і склало більше 11 000 годин контенту.

Якісний контент може спонукати глядачів розширити своє розуміння, вийти за рамки повсякденного життя за допомогою натхненних шоу. Він може розважати і об’єднувати мільйони людей довкола прямих ефірів світових подій. Телебачення інформує глядачів у новинах, висвітлює сучасні соціальні проблеми та навчає завдяки документальним фільмам та дитячому програмуванню.

Явним показником розвитку та якості телебачення є значні суми грошей, що регулярно вкладаються мовниками по всьому світу на створення та розповсюдження шоу. Так за даними, зібраними IHS Markit у 27 країнах і опитуванням членів EGTA минулого року у програми було вкладено близько 140 мільярдів доларів. Серед Європейських країн найбільше інвестицій у телевізійні програми було зроблено у Великобританії (8,6 млрд. євро), Німеччині (8 млрд. євро),  Франції (5,5 млрд. євро) та Італії (4,4 млрд. євро).

Явним показником хорошого здоров’я телебачення є величезна сума грошей, що вкладаються в програми мовниками по всьому світу, як у оригінальному вмісті, так і в процесі придбання шоу. Риси 1, зібрані з IHS Markit на загальну суму 27 країн, і опитування серед членів еги в 21 країні показує, що в минулому році в програми було вкладено близько 140 мільярдів доларів – з Північною Америкою – 61 мільярда доларів, що перевершує будь-які інвестиції, зроблені OTT платформи по всьому світу. Найбільш помітними інвестиціями в телевізійні програми в Європі були Великобританія (8,6 млрд. Євро), Німеччина (8 млрд. Євро), Франція (5,5 млрд. Євро) та Італія (4,4 млрд. Євро).

Більше інформації про міжнародний день телебачення можна знайти на ресурсі: http://www.worldtelevisionday.tv

Телеканал СТБ знімає новий проект – кулінарний тревел «Страва честі» 20 листопадаа 2018 о 12:55

Телеканал СТБ розпочав зйомки нового проекту – кулінарного тревелу з елементами реаліті «Страва честі». Його ведучим став успішний український шеф-кухар Юрій Ковриженко. Зйомки стартували у серпні, а прем’єра відбудеться у 2019 році. Всього заплановано 24 випуски.

«Страва честі» – власна розробка телеканалу СТБ. Створенням кулінарного шоу займається Творче об’єднання Андрія Оленича, яке втілило в життя улюблені телеглядачами проекти «Все буде добре», «Все буде смачно» і «Топ-модель по-українськи».

Ведучий – шеф-кухар Юрій Ковриженко – вирушає в подорож найколоритнішими куточками України в пошуках унікальних рецептів, сімейних секретів українських господинь, які передаються з покоління у покоління, і незвичайних інгредієнтів для страв, властивих тому чи іншому регіону. Кожен випуск – нова точка на кулінарній мапі країни, новий продукт і героїня. Щоб місцеві господині поділилися своїми кулінарними секретами і особистою історією, ведучому доведеться заслужити їхню довіру, задіявши не тільки професійні, а й чоловічі якості.

Команда проекту з кухнею на колесах завітає до найвіддаленіших міст і сіл України, щоб спробувати традиції нашої країни на смак. Долати складні маршрути ведучому допоможе вірний супутник – автомобіль, якому під силу будь-які перешкоди, – LAND ROVER Discovery.

Ідея народилася у колег з проекту «Все буде смачно», потім була доопрацьована командою, яка працювала раніше над реаліті «Хата на тата». На мій погляд, саме ця колаборація зробила проект і смачним, і душевним. Його унікальність у тому, що він про нас, про кулінарні традиції наших бабусь, про речі, які роблять нас українцями. Це більше, ніж кулінарне телешоу. Це величезне етнографічне дослідження культури харчування нашого народу. Але не тільки печі та горщики чекають на глядача, розповідає про ідею проекту Андрій Оленич.

Кожен смачний секрет наш шеф Юра Ковриженко відчує, застосує кулінарну магію і переосмислить, доопрацює і відшліфує до рівня страви міжнародної. Якщо після нашого проекту в українських ресторанах стануть зникати салат «Цезар» і піца, а все частіше з’являтимуться ланципупики, значить, наша місія виконана! І ще один важливий аспект – чесність перед глядачем. Якщо ми готуємо з меду лісових бджіл – з укусами ходить вся знімальна група, і ви це теж побачите.

Керівник проекту Ірина Багній зауважує, що в кожній програмі ведучого чекає певна «справа честі» – місія, яку він виконує на знак подяки господині за заповітні кулінарні секрети.

Заради своїх героїнь Юра і в лісі ночував, і на човні посеред озера, і у воду пірнав за мінусової температури. А найцікавіше, що кожна подорож – це реаліті для ведучого. Він не уявляє, які пригоди на нього чекають цього разу. Але найбільша цінність цього проекту в тому, що він викликає почуття гордості за країну і у якійсь мірі почуття провини за те, що ми так мало знаємо про неї. «Боже, як красиво, де це?», «Це Україна?», «Це у нас таке є?» саме такі реакції викликає відео, яке ми показуємо колегам, рідним, друзям. Я вже мовчу про рецепти. Чорна галушка – як її зробили чорною? Чорнило каракатиці? Навряд чи… Ланципупики – що це? Курячі пупики? Навіть якщо загуглити –  ви нічого не знайдете про це. Тому команда проекту зараз виконує велику роботу, щоб показати глядачеві дійсно унікальні, дивовижні програми, зняті в Україні, – розповідає Ірина Багній.

Перші зйомки кулінарного проекту змогли здивувати і ведучого, кухаря з 10-річним стажем Юрія Ковриженка.

Я цілком по-новому відкриваю для себе країну. Багато хто з нас вирiс на розумінні, що Україна – це картопля, буряк, морква і сало. Насправді це не так. Продукти, з якими я знайомлюся на зйомках, у майбутньому легко можуть стати візитівкою України. Наприклад, в’юни і річкові мідії вже стали для мене відкриттями. З них виходять неймовірні котлети! Особисто для мене наш проект – це кулінарна подорож, яка розкривається завдяки людям, до яких ми їдемо. Щоб добути секрети українських господинь, ми вирушаємо до найвіддаленіших куточків нашої країни. У цьому мені дуже допомагає відданий друг – LAND ROVER Discovery, ми з ним практично зріднилися! На період подорожей він замінює мені дім: в ньому завжди комфортно долати  тривалі поїздки, в такій машині не лякає бездоріжжя, а іноді можу просто відпочити або навіть переночувати.

Дуже важливо, що не я вчу людей у проекті, а вони мене. Героїні діляться з телеглядачами своїми секретами, а я, скоріше, доповнюю їхні знання ресторанними техніками, щоб показати, що ще можна приготувати вдома з пропонованих інгредієнтів. У нашому фудтраку немає професійної техніки, тільки побутова, аби кожна господиня, подивившись програму, змогла приготувати страву.

ПРО ВЕДУЧОГО

Юрій Ковриженко професійний шеф-кухар з 10-річним стажем. Навчався у найкращих кулінарних школах Європи, серед яких Ferrandi (Париж), Ecole Ritz Escoffier (Париж), Basque Culinary Center (Сан-Себастьян) та IFSE (П’ємонт, Турин).

Регулярно представляє Україну на міжнародних конгресах, серед них: Slow Food Terra Madre 2016 та 2018 у Турині, World Gourmet Smmit 2017 та 2018 у Сінгапурі й Chefs World Summit 2017 у Монте-Карло. У 2017 році був нагороджений Global Chef Awards у Сінгапурі за внесок у розвиток гастрономії. Також Юрій співпрацює з Міністерством закордонних справ України як посол української кухні в інших країнах світу.

Юрій захоплюється подорожами, знайомствами з кухнями різних куточків світу, а також літературою.

Директор ТО Андрій Оленич, керівник проекту Ірина Багній, головний режисер Назар Бірюк, креативний продюсер Олександр Куций, продюсер Тетяна Петренко.

СТБ і UA: ПЕРШИЙ продовжили співпрацю з проведення Національного відбору на Євробачення ще на три роки 17 Жовтня 2018 о 15:44

Телеканали СТБ і UA: ПЕРШИЙ ухвалили рішення про продовження співпраці з проведення Національного відбору на Євробачення та вдруге уклали трирічний меморандум (до 2021 року включно). Робота над Національним відбором-2019 вже розпочалася. Музичним продюсером Національного відбору залишається Руслан Квінта. Ведучий прямих ефірів – Сергій Притула. Суддівський склад буде оголошено найближчим часом.

– Три роки тому, починаючи нашу співпрацю з UA: ПЕРШИЙ, канал СТБ поставив перед собою за мету створити мегаплощадку, на якій кожний професійний виконавець зможе заявити про себе Європі. І нам це вдалося, адже за три роки сцена Національного відбору відкрила широкому загалу чимало нових імен, дала успішний старт багатьом молодим артистам, а сам відбір став головною музичною подією року і привернув увагу успішних продюсерів і меценатів. Це дуже гідний результат, яким ми по праву пишаємося. Тому ми хочемо продовжити нашу співпрацю з UA: ПЕРШИЙ, сконцентрувавшись на виробництві та створюючи те, що СТБ вміє найкраще – подієві масштабні телевізійні проекти, яким є тепер Національний відбір на Євробачення, – коментує керівник телеканалу СТБ Володимир Бородянський.

Нагадаємо, перший трирічний меморандум на спільне проведення Національного відбору на Євробачення СТБ і UA: ПЕРШИЙ підписали у 2015 році.

– Зважаючи на досвід попередніх років, ми раді продовжити нашу співпрацю з СТБ, оскільки впевнені в тому, що Україна буде репрезентована найкращим чином: молоді артисти отримають рейтинговий майданчик, глядачі будуть задоволені якісним шоу, а голосування за представника України відбудеться чесно та відкрито. Як наймолодший європейський Суспільний мовник, що перебуває в стані трансформації та в умовах 50% недофінансування, ми вважаємо, що наша співпраця з комерційним каналом по проекту Євробачення є економічно доцільною: самостійно ми зараз не можемо забезпечити таку високу якість Нацвідбору, як комерційний канал, – коментує голова правління НСТУ Зураб Аласанія.

Згідно з попереднім меморандумом телеканал СТБ брав на себе всі витрати на організацію, проведення і трансляцію прямих ефірів Нацвідбору. Також, з власної ініціативи, СТБ запропонував переможцю Національного відбору ряд додаткових бонусів у вигляді фінансової підтримки під час підготовки і поїздки на конкурс. У 2018-му, вперше за всю історію участі України на Євробаченні, трансляцію основного конкурсу здійснили одразу два телеканали – СТБ і канал Суспільного UA: ПЕРШИЙ.

У новому меморандумі СТБ взяв на себе всі витрати по проведенню телевізійної частини Національного відбору. Телеканал отримує право на трансляцію основного Євробачення шляхом отримання сигналу від UA: ПЕРШИЙ. Сцена Національного відбору, як і раніше, залишається наймасштабнішим музичним майданчиком для українських виконавців.

Виробництвом Національного відбору займається Творче об’єднання Наталії Франчук (телеканал СТБ).

Прямі ефіри Національного відбору-2019 пройдуть 9, 16 і 23 лютого одночасно на телеканалах СТБ і UA: ПЕРШИЙ. В період проведення Нацвідбору в ефірі СТБ традиційно виходитиме спецпроект «Небачене Євробачення» про закулісся наймасштабнішого конкурсу країни.

64-й конкурс «Євробачення» відбудеться 14, 16 і 18 травня в Тель-Авів (Ізраїль).

З правилами участі у Національному відборі можна ознайомитися на сайтах СТБ і UA: ПЕРШИЙ.

Андрій Партика залишив посаду генерального директора сейлз-хаузів StarLight Sales та StarLight Brand Content 17 Жовтня 2018 о 12:15

Як і раніше, SLM займатиметься розвитком напрямку спонсорства та інших рекламних інтеграцій, що реалізуються на етапі виробництва контенту. В рамках проекту «Трансформація» SLM було визначено мету у збільшенні прибутків від непрямої реклами до 25% за наступні 5 років.

StarLight Brand Content (рекламне агентство) реалізовуватиме цю мету на чолі з Андрієм Тюлєневим, який раніше, протягом 13 років займав посаду керуючого директора сейлз-хаузу. Окрім того, Тюлєнев –  Член правління Європейської асоціації будинків продажів ТБ та радіо, кандидат MBA Лондонської бізнес школи.

Компанія StarLight Scenery виконає перше замовлення для Cirque du Soleil 09 Жовтня 2018 о 12:29

Компанія StarLight Scenery, яка займається виробництвом декорацій і реквізиту для більшості проектів телеканалів групи SLM і не тільки, уклала договір на створення реквізиту для постановки одного з циркових номерів легендарного Cirque du Soleil.

Майже півроку тривали переговори і узгодження, і, нарешті, ми можемо поділитися з вами цією радісною новиною! Адже це визнання з боку провідної світової циркової трупи, артисти якої точно знають, як повинен виглядати і працювати реквізит високого класу. Кожна програма du Soleil – це оригінальне шоу з єдиним сюжетом, цілісний спектакль, в якому номери плавно перетікають з одного в інший, не порушуючи загальну структуру вистави. Чимале значення в становленні номера поряд з карколомними трюками має музика, декорації, костюми, світлові і кольорові рішення.

«Таких фантастичних декорацій ви не зустрінете більше ніде, – розповідає виконавчий директор StarLight Scenery Юлія Прохорова. – На виготовлення однієї тільки маски птаха, яка уособлює старого аристократа в шоу Алегро, пішло близько 120 годин роботи! Тварини в цирку принципово не використовуються, і цей актуальний сьогодні меседж ще більше надихає нас допомогти du Soleil в їхній благородній місії».

«Для нашої компанії і для мене особисто робота з кращим в світі цирком – дуже значуще досягнення. І це справжній професійний виклик. У світі немає більш глобального і серйозного замовника в сфері циркових і театральних шоу, ніж Cirque du Soleil, – розповідає директор StarLight Scenery Філіп Нірод. – Спочатку мова йшла про те, що ми зробимо технічну розробку проекту, знайдемо конструкторські та інженерні рішення. Переконавшись у високому рівні нашої експертизи, замовник захотів, щоб саме ми і виготовили цей реквізит. Згідно з угодою, ми не можемо розголошувати всі подробиці, в тому числі, і в якій виставі буде представлена декорація. Можу сказати тільки, що це спільний проект Cirque du Soleil і компанії Art Of Artistic (Німеччина). За 6 місяців (настільки кропіткою була робота) ми розробили і узгодили з замовником ескізи. Переговори велися як на місці, в Києві, так і по скайпу. Наші варіанти менеджери Cirque du Soleil відправляли на розгляд своїй інженерній групі. Зараз ми працюємо над прототипом проекту. На виробництво піде близько трьох місяців, протягом яких ми кілька разів протестуємо виріб самі і разом з цирковими артистами».

* Cirque du Soleil (фр. «Цирк сонця») – канадська компанія, що працює в сфері розваг, яка визначає свою діяльність як «художнє поєднання циркового мистецтва і вуличних вистав». Була заснована в 1984 році, базується в Монреалі (Канада). Цирк відомий принциповою відмовою від участі тварин в спектаклях і своїми синтетичними виставами, в яких циркова майстерність поєднується з музикою, химерним дизайном і хореографією. Вважається, що Cirque du Soleil вдихнув нове життя в циркове мистецтво.У штаті компанії понад 4000 осіб з 17 країн. Основна частина трупи дає вистави в Лас-Вегасі, гастрольна частина їздить з різними шоу по всьому світу.