Галина Балан-Тімкіна очолила серіальне виробництво StarLightMedia 18 Червня 2019 о 15:20

У StarLightMedia є дві гарні новини: Медіагрупа запускає напрямок серіального виробництва і його генпродюсеркою стала Галина Балан-Тімкіна. За останній рік частка серіалів в ефірі телеканалів StarLightMedia збільшилася вдвічі. Серед улюбленців глядачів — багатосерійні фільми власного виробництва: «Кріпосна», «Будиночок на щастя», «Загадка для Анни» та інші. Тож Медіагрупа продовжує розвивати цей напрямок і планує суттєво збільшити виробництво серіалів.

«Компанія включається в глобальний тренд — ставка на серіальне виробництво, — говорить про цей напрямок Володимир Локотко, кервіник StarLightMedia Production. — Ми бачимо, що глядач спраглий якісних сильних історій і ми готові втамувати цю спрагу. Для цього і створили окремий напрямок в продакшені — серіальне виробництво, керувати яким погодилась Галина Балан-Тімкіна. Для нас це велика вдача — отримати керівником такого потужного профі, людину з цінностями. Разом з нею ми зможемо здивувати мільйони глядачів».

У виробництві серіалів Галина Балан-Тімкіна працює понад 15 років, співпрацювала з багатьма телеканалами та до цього часу була креативним продюсером Star Media.

«Робота в StarLightMedia для мене — виклик і можливість у співпраці з колегами досягти нового рівня виробництва вітчизняного серіального продукту. Головна мета — дати глядачу якісну емоцію та спонукати його мислити через нові потужні історії та глибоких комплексних героїв. І я впевнена, що завдяки команді професіоналів, однодумців ми зможемо втілити наші амбітні творчі плани та вкотре завоювати прихильність глядацької аудиторії», — говорить про свою нову роботу Галина Балан-Тімкіна, Генпродюсерка серіального виробництва StarLightMedia.

StarLightMedia створює дизайн-бюро. На чолі — Олексій Репік 31 Травня 2019 о 15:21

З 1 червня 2019 року в StarLightMedia з’явиться новий креативний підрозділ — дизайн-бюро.

Новостворений підрозділ увійде в структуру дивізіону «Мовлення» і об’єднає в собі дизайн-відділи каналів. Спеціалізуватися дизайн-бюро буде на ТВ-брендінгу, упаковці ТВ-проектів і сценографіке, оформлення кіно- і серіалів, branded content, постпродакшн (спецефекти) і VR / AR технологіях для медіа. Всі арт-директора телеканалів — Дмитро Литвиненко (СТБ), Олександр Антонов (Новий канал), Сергій Черних (ICTV) — увійшли в команду об’єднаного бюро. Очолить проект Олексій Репік, який раніше обіймав посаду арт-директора «1 + 1 медіа».

«Об’єднане дизайн бюро було створено як платформа, що дозволяє генерувати не тільки багато якісних креативних рішень, а й впровадити в індустріальні стандарти нові сучасні технології в різних напрямках motion design. Приєднання до нашої команди Олексія дуже цінно для нас. І це тільки початок великого креативного посилення StarLightMedia», — зазначає Олена Мартинова, директор по маркетингу StarLightMedia.

«Я люблю нові виклики і можливості. Побудувати сильну команду в моушн-графіці і дизайні в країні — амбіція, яка дає драйв. І я готовий вкладати максимум всіх своїх компетенцій, щоб найбільший ТВ-холдинг України і група сильних каналів задавали тренди в індустрії не тільки нашої країни», — коментує Олексій Репік.

Біографічна довідка:

Олексій Репік очолював арт-департамент «1 + 1 медіа» з січня по травень 2019 року. До цього більше 4-х років був арт-директором компанії «Студія 1 + 1», раніше — арт-директором проектів на телеканалі «Інтер» і в компанії Signal Red (FILM.UA Group). Має нагороди на міжнародних і локальних фестивалях: PromaxBDA Europe and Global Excellence Awards, The Very Best Of, «Телетріумф». Входить в Гільдію академіків телевізійного дизайну і промо.

StarLightMedia посилився Chief reputation officer 15 Травня 2019 о 15:25

Функцію репутаційного менеджменту очолила журналістка, телепродюсерка та фахівчиня з комунікацій Тетяна Пушнова.

Тетяна має 15 років досвіду виробництва телевізійних новин та інформаційних програм — як редакторка, журналістка та продюсерка. Запускала та продюсувала міжнародний інформаційний канал Ukraine Today, переформатовувала студію та сітку мовлення Громадського телебачення, створювала та випускала в ефір ток-шоу, марафони, аналітичні програми і розважальні новини в кількох медіакомпаніях. Є лекторкою з журналістських стандартів та етики, а також тренеркою та консультанткою з ефективних комунікацій та медіавідносин для громадських організацій та бізнесу.

За освітою Тетяна магістр культурології Києво-Могилянської академії і вважає, що завжди працює за спеціальністю — теорія медіа була темою її університетських інтересів.

«Ми шукали людину, яка б досконало розуміла специфіку роботи саме медіабізнесу, процесів та людей, які працюють у нас і з нами. Людину, яка цінує зміни, виклики та вміє реалізовувати великі, гучні проекти. Експертиза Тетяни не тільки відповідає цим орієнтирам, а ще й доповнена цінностями і чітким усвідомленням усієї відповідальності і ролі медіа, в якого аудиторія вимірюється десятками мільйонів людей. Функціонал CRO охоплює ширше коло питань, аніж корпоративні комунікації. Нам однаково важлива як зовнішня, так і внутрішня репутація StarLightMedia серед співробітників», — пояснює рішення директор SLM Михайло Царьов.

«StarLightMedia — це унікальна компанія, яка об’єднує щонайменше трьох сильних мовників, має довгу і плідну історію, фахову команду і реалізує амбітний процес удосконалення бізнесу. Для мене це цікавезний виклик і я вірю, що у цій ролі буду частиною творення новітньої і значущої по сутності і впливу історії вітчизняного медіаринку», — пояснює мотиви долучення до StarLightMedia Тетяна.

У StarLightMedia новый Human Capital Director 23 Квітня 2019 о 15:28

С 1 мая Human Capital функцию в StarLightMedia возглавит Людмила Довгоброд, ранее занимавшая должность руководителя Центра компенсаций и льгот компании. На этой должности она заменит Анну Каленскую, которая продолжит свою карьеру вне группы.

Людмила Довгоброд развивалась внутри компании с 2014 года и имеет за плечами знание бизнес-процессов, понимание культуры и людей, а также успешную реализацию ряда инициатив. Как HRD СТБ Людмила обеспечила попадание телеканала в ТОП-10 работодателей. Людмила успешно реализовала проект StarLive: исследование и повышение уровня вовлеченности сотрудников.

Именно этот проект занял второе место в премии HR-бренд 2018 в номинации «Столица».

Теперь Людмила с командой планирует масштабировать своей опыт на всю группу StarLightMedia.

«Людмила Довгоброд — сильный профессионал с отличной репутацией как внутри медиагруппы, так и за ее пределами. Когда возникла потребность в новом лидере Human Сapital функции, мы решили прежде всего дать шанс на промоушен внутреннему кандидату. Я верю, что Людмила способна привнести новую энергию в развитие команд, создание вовлекающей среды, диджитализацию функции и построение высокоэффективных процессов», — комментирует назначение нового Human Сapital лидера операционный директор StarLightMedia Татьяна Стрекаль.

«Сегодня StarLightMedia пронизана изменениями. Их качество и результат зависит от людей и команд, с которыми мы воплощаем наши амбициозные планы. Меня вдохновляют вызовы и драйвят изменения. Я понимаю, как вывести на новый уровень HR-партнерства, работу с ценностями и культурой организации, масштабное развитие управленческой культуры, инновационной среды и предпринимательства среди сотрудников. И очень рада возможности реализовать все свои замыслы в новой роли», — говорит HСD StarLightMedia Людмила Довгоброд.

Людмила Довгоброд в 2014 году пришла в SLM на позицию менеджера проектов в отдел льгот и компенсаций департамента управления персоналом телеканала СТБ, в 2016 стала руководителем отдела. В 2017 году возглавила отдел вознаграждений SLM, а позже стала директором по персоналу телеканала СТБ. С начала 2019 года была директором управления персоналом департамента управления по работе с персоналом SLM. До прихода в группу работала и занимала руководящие позиции в финансах. Образование — магистр, экономическая кибернетика от КНЭУ, MA HR&OD от LvBS.

StarLightMedia прискорюється зі Spring Booster 19 Квітня 2019 о 15:33

StarLightMedia запустила внутрішню програму навчання топ-менеджерів — Spring Booster. Це корпоративний міні-MBA, який для 50 співробітників компанії організовує Deloitte Academy.

Мета освітнього проекту — занурити команду керівників в прогресивні і трендові формати розвитку особистості, бізнесу і соціуму, підвищити рівень менеджерських компетенцій, дати набір інструментів і орієнтирів, які дозволять розробити і впровадити стратегічні проекти, необхідні для майбутнього компанії.

Ініціатором Spring Booster став СЕО StarLightMedia Михайло Царьов.

Програма складається з 9 модулів, розроблених спеціально для StarLightMedia з урахуванням специфіки медійної компанії. Вона охоплює такі напрямки, як маркетинг, фінанси, HR, управління змінами, проектний менеджмент, стратегія, digital-бізнес, інноваційний менеджмент і основи побудови стійких і відповідальних компаній. В рамках навчання учасники об’єднуються в команди і працюють над певними темами проектів, які після завершення Spring Booster будуть презентовані колегам.

«Spring Booster — це програма, мета якої також показати формати того, як працювати і мислити інакше. Навчитися цінувати зміни і використовувати можливості, які вони дають. Spring з англійської — «пружина», booster — «прискорення». І ми хочемо дати можливість проявитися потенціалу і прискоритися нашій команді і всьому тому, що відбувається в StarLightMedia та медіасвіті. Ми переконані, що такий формат взаємодії топ-менеджерів сприяє розвитку і зміцненню корпоративних цінностей і культури. Щоб ефект від отриманих знань відчули всі співробітники StarLightMedia, в ході навчання командами будуть розроблені бізнес-плани реальних проектів для впровадження в нашій компанії», — коментує ініціативу СЕО компанії Михайло Царьов.

Освітні модулі проходять раз на три тижні протягом 9 місяців. Їх ведуть найкращі викладачі Deloitte Academy з досвідом роботи на керівних посадах у великих українських і міжнародних компаніях: директор Deloitte Academy Іван Компан, екс-директор зі стратегічного розвитку «Фармак» Діна Немирович, СЕО Red Bull Тетяна Лукинюк, екс-директор з управління проектами та процесами «Альфа-банку» Аліна Піддубна, екс-HRD «Київенерго» Сергій Геренко, консультант зі стратегічного планування та екс-директор Bears Тимур Сарбаєв, екс-Генеральний директор Microsoft в Україні, Молдові та Грузії Надія Васильєва.

“Освітня програма, спеціально розроблена для SLM, демонструє новий сучасний підхід до бізнес-освіти. В основі — концентрація передових управлінських технологій, що пройшли перевірку практикою. Замість абстрактних знань — пошук шляхів реалізації нових бізнес-ідей за сприяння блискучого викладацького складу — колишніх і діючих топ-менеджерів великих компаній. Не сумніваюся, що успішна реалізація програми дозволить команді SLM вийти на якісно новий рівень управління бізнесом, як цього вимагає сучасна медіаіндустрія”, — упевнений директор Deloitte Academy Іван Компан.