У топ-20 найрейтинговіших ТБ-програм березня – 12 проєктів StarLightMedia 02 Квітня 2021 о 17:00

За підсумками березня StarLightMedia, що об’єднує телеканали ICTV, СТБ, «Новий канал», ICTV Ukraine, «ОЦЕ», М1 та М2, є безумовним лідером медіаринку із часткою 27,9%, а також показує зростання частки на 5% за три місяці 2021-го порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Восьмий місяць поспіль ICTV залишається каналом №1 у країні. У березні найкращими проєктами ICTV були «Дизель шоу», «Факти тижня», «Факти» та серіал «Пес». Високі показники і у програм «Ранок у великому місті» та «Надзвичайні новини», а головна прем’єра весни «Пес» успішно увірвалася в ефір з продовженням 6-го сезону. Також у березні ICTV поставив кілька рекордів, зокрема 10 березня епізод детективного серіалу «Розтин покаже – 2» пройшов із часткою 14,1%, ставши найкращим в історії показу, а 30 березня «Факти» о 12:45 пройшли з часткою 15,8%, що стало найбільшим результатом цього року.

Стрімке зміцнення позицій та зростання частки демонструє СТБ, який у березні виріс на чверть щодо минулого року. Канал залишається «другою кнопкою» країни, поступаючись тільки ICTV. Найкращими продуктами СТБ у березні 2021-го були проєкти «Холостяк», «Супермама», «Хата на тата» та прем’єрний серіал «Полонена». Стабільно високі показники у вже улюблених проєктів наших глядачів «Один за всіх», «Таємниці ДНК», «МастерШеф». Березень для СТБ був багатий на рекорди. Так, 12 березня частка каналу становила 12,6%, а «Вiкна-Новини» о 22:00 зібрали 15,5% – ці результати стали найкращими у 2021 році і дозволили випуску «Вікон» о 22:00 від 12 березня стати найпопулярнішою новинною програмою місяця. Проєкт «Супермама» 25 березня з часткою 13,5% поставив рекорд за всю історію показу, а проєкти «Хата на тата» і «Слідство ведуть екстрасенси» 27 і 28 березня, з частками 12,3% і 13,0% відповідно, зібрали рекордні показники за минулі два роки. Епізод серіалу «Слід» від 30 березня зібрав рекордну в історії показу частку 17,6%, ставши лідером слоту із майже дворазовим відривом від найближчого конкурента, а «Таємниці ДНК» з часткою 12,8% поставили рекорд за всю історію проєкту.

«Новий канал» у березні виріс на 3% щодо минулого року, водночас конкуренти серед великих телеканалів продовжують знижуватися. Лідер телеперегляду на каналі – кінопоказ, «Хто зверху» у праймі та новий проєкт «Де логіка?», який регулярно потрапляє до топ-5 програм дня. Перші епізоди «Де логіка?» зібрали 12,6%, а проєкт став найкращою програмою дня і приніс каналу лідерство у слоті з відривом 27% від найближчого конкурента. Успішно повернулися в ефір проєкти «Вар’яти» та Improw Live show. Частка першого епізоду нового сезону відразу стала рекордною в історії Improw Live show. Продовжує демонструвати високі показники праймовий показ «Хто зверху», а недільний кінопоказ регулярно потрапляє до топ-10 програм дня.

ICTV – канал №1 за підсумками 2020-го телевізійного року 21 Січня 2021 о 16:47

ICTV став лідером серед національних телеканалів за результатами року. Першою кнопкою за вподобаннями глядачів канал був 160 днів у році та 6 разів за результатами місяця. Однак 2020-й став роком історичної перемоги. Канал отримав лідерську частку 9,95% за аудиторією 18-54 р. (міста 50 тис.+). Гендерно аудиторія поділилася так: чоловіки – 56,9%, жінки – 43,1%.

«Кожен продукт ICTV є для нас важливим, адже він допомагає порозумітись з глядачем, зняти його напругу і наповнити чимось корисним. Адреналін у наших фільмах, інтриги у детективних серіалах, розрядка гумором у шоу, розуміння, що відбувається у цьому світі – це все нам допомагає знайти ключик до серця українців і бути першими серед їхніх телевізійних вподобань», – поділилась керуюча директорка ICTV Анастасія Штейнгауз.

StarLightMedia показала перший в Україні фільм, створений спеціально для партнерів 10 Грудня 2020 о 11:33

Під час фізичного дистанціювання StarLightMedia знайшла можливості для зближення зі своїми партнерами і створила кіно, у якому підбила підсумки 2020 року та поділилася планами на 2021-й. Прем’єра фільму StarLightMedia. Next Chapter відбулася 8 грудня на YouTube.

Вперше на екранах – ексклюзивна розмова про плани одного з лідерів українського телебачення на наступний рік. Кіно презентує сезон 2021-го від StarLightMedia та розповідає про найгарячіші ТВ-прем’єри, розвиток медіагрупи, тренди та про те, які зміни чекають на український ринок телебачення наступного року.

Медіагрупа як беззаперечний лідер із теледивлення дбає насамперед про безпеку та здоров’я своїх співробітників і партнерів у складний час, тому цього року традиційна зустріч із партнерами, рекламодавцями та ЗМІ зазнала змін. Ми зробили те, що вміємо найкраще – зняли кіно.

«StarLightMedia – інноваційна медіакомпанія, що поєднує креатив та технології заради збереження лідерства у традиційному ТВ-бізнесі та здобуття лідерства серед діджитал-медіа. Наш обов’язок як лідера – це розвиток ринку, який неможливий без партнерства для взаємного економічного зростання. Саме про це йдеться у кінострічці, де ми підіймаємо завісу планів на наступний рік. І звісно, ми чекаємо на особисту зустріч із партнерами у 2021!», – розповів Генеральний директор компанії Михайло Царьов.

 

ТОП-3 канали країни – канали StarLightMedia вже другий тиждень поспіль 07 Грудня 2020 о 16:39

Традиційне лідерство медіагрупи виходить на новий рівень – вперше серед ТОП-3 українських каналів за теледивленням виключно телеканали StarLightMedia. ICTV за результатами 11 місяців залишається каналом №1. СТБ та Новий канал встановлюють нові рекорди популярності шоу та серіалів власного виробництва та обіймають друге та третє місце відповідно*.

Переможна хода телеканалу ICTV продовжується – 4 місяці поспіль канал утримує безперервне лідерство і займає перше місце за результатами 11 місяців року. Чітке позиціонування і власний Всесвіт героїв дозволили телеканалу розширити цільову аудиторію, долучивши до перегляду і чоловічу, і жіночу аудиторії. Якісні, вже легендарні серіали та фільми, заряд гумору від «Дизель-шоу» та сильна лінійка інформаційно-аналітичних продуктів, об’єктивності яких довіряє вся країна, забезпечують каналу стабільну першість. В останні тижні до традиційних топ-продуктів каналу додалася успішна прем’єра першого українського пригодницького серіалу «Козаки. Абсолютно брехлива історія», що здобув любов глядача і пройшов із середньою долею 10,2%.

СТБ в осінньому сезоні демонструє стрімке зростання. З початку сезону показники телеканалу зросли більше ніж у півтора рази, на 59%. Наразі СТБ вийшов на друге місце по комерційній аудиторії і закріпився на першому місці по цільовій аудиторії жінки 35-44 (міста 50+). «Холостячка» кожної п’ятниці стає лідером слоту і разом з «Вікна-Новини» регулярно входить до ТОП-10 програм тижня. Гарні показники демонструє предпраймова лінійка серіалів – так, наприклад, прем’єрний серіал «Колір пристрасті» останні тижні входить до ТОП-10 продуктів українського телебачення.

Новий канал досягає нових рекордів перегляду власних шоу та кінопоказу. Осінній сезон «Хто зверху» регулярно стає лідером свого слоту і має найвищі показники у своїй історії. «Кохання на виживання», «Діти проти зірок», «Супер ТМПУ» демонструють кращі показники, ніж у минулому сезоні. Закупні фільми каналу – світові бестселери, що постійно входять до списку топ-продуктів за переглядами українців. А вже наступного тижня на глядачів чекає довгоочікувана прем’єра другого сезону серіалу «Перші Ластівки. Залежні», що як і в минулому сезоні, не тільки висвітлить гострі соціальні проблеми, а й надасть допомогу тим, хто з ними зіштовхнувся.

«Ми системно реалізуємо стратегію розвитку каналів StarLightMedia і раді бачити, що вона повністю відповідає запитам наших глядачів. Ці показники – результат неймовірної праці всієї команди StarLightMedia. Ми віримо, що це час нового етапу лідерства медіагрупи, і продовжимо працювати над тим, щоб наш контент все більше знаходив відгук у глядачів і приносив успіх не тільки нам, а й нашим партнерам та рекламодавцям», – Дмитро Троіцький, глава дивізіону Мовлення.

За результатами двох тижнів середня доля дивлення: ICTV – 9,83%, СТБ – 8,94%, Новий канал – 8,38% (48-49 тижні 2020; Аудиторія: 18-54, міста 50К+). 22 з топ 30 продуктів минулого тижня – продукти телеканалів StarLightMedia.

Вже завтра медіагрупа презентує перший фільм, створений спеціально для партнерів StarLightMedia. «StarLightMedia. New Chapter» це фільм про майбутнє, плани медіагрупи StarLightMedia та про вражаючий новий сезон 2021 року.

* Всі рейтинги вказані в тексті за даними досліджень ТОВ «АС Нільсен Юкрейн» та ТОВ «НІЛЬСЕН МЕДІА ЮКРЕЙН». Якщо не вказано інше, то вказані дані за аудиторією 18-54, міста 50+ і, якщо не вказано інше, то вказані дані за останні два тижні.

 

StarLightMedia здобула перемогу на премії Partnership For Sustainability Award 27 Листопада 2020 о 17:00

Премія від Глобального договору ООН об’єднала кращі проєкти бізнесу у сфері сталого розвитку з 5 країн. Міжнародне журі визначало переможців за категоріями: «Суспільство», «Планета», «Економічний розвиток», «Мир» та «Подолання COVID-19».

Офіційне оголошення результатів премії та нагородження переможців відбулося 26 листопада. Проєкт StarLightMedia з інтеграції принципів гендерної рівності «Women’s Empowerment Principles в дії» було визнано кращим у категорії «Суспільство». Нагорода відзначає не тільки ефективність та соціальний вплив проєкту, а й партнерські зв’язки, які вдалося встановити бізнесу заради досягнення позитивних суспільних змін. Так протягом цього року StarLightMedia об’єднала зусилля зі всіма профільними інституціями ООН, найбільшими міжнародними та громадськими інституціями, що опікуються темами гендерної рівності та сталого розвитку в Україні.

Оголошувала переможців категорії «Планета» Олена Фроляк, ведуча та головна редакторка інформаційної служби ICTV. Це долучення було особливо важливим, адже Олена власним прикладом демонструє еко-свідомий підхід до життя та залучає до нього суспільство – в ефірі та поза ним.