Нове обличчя СТБ: канал змінив ефірну графіку 23 Жовтня 2020 о 16:00

На початку року СТБ оголосив про те, що тепер в ефірі буде ще більше любові. Весь цей час телеканал упевнено прямував визначеним курсом, доводячи, що з любов’ю можливо все. 20 жовтня 2020 року особлива дата в історії розвитку бренду СТБ – телеканал представив нову ефірну графіку.

«Бренд СТБ змінюється. Від винятково великих шоу ми прийшли до сімейного, емоційного і соціально активного бренду з кращими серіалами, улюбленими шоу та унікальними реаліті. Сьогодні світ СТБ – це безмежний океан емоцій і любові: енергійний, всепоглинальний, величезний, непередбачуваний. Ми розповідаємо неймовірні історії, які надихають, викликаємо глибокі співпереживання і допомагаємо здійснити мрію. На шляху змін бренду ми стаємо ще ближче до глядача. І в новій візуальній графіці ми апелюємо до почуттів нашої глядачки, роблячи світ бренду СТБ для неї більш емоційним», – коментує маркетинг-директорка СТБ Тетяна Свєтлова.

 

Зміна візуального оформлення ефіру – перший етап глобальних змін у розвитку бренду СТБ. Повний редизайн СТБ відбуватиметься в три етапи: функціональний, іміджевий та інтеграційний.

«Функціональний етап – це впровадження чіткої та структурованої навігаційної системи, яка підтримує зміни, що відбуваються зараз із брендом СТБ, допомагає просувати нові слоти, нові проєкти, нову сітку каналу. Наступний етап – іміджевий, у якому ми будемо розповідати про сам бренд і приділимо значну увагу аудіобрендингу, дизайн каналу буде говорити в буквальному сенсі цього слова. Третім кроком стане впровадження абсолютно нової системи інтеграцій наших партнерів у середовище телеканалу так, щоби кожна інтеграція виглядала красиво, функціонально, чіпляла увагу глядача і максимально працювала на його довірі», – розповідає маркетинг-директорка групи StarLightMedia Олена Мартинова. 

«Нашим головним завданням було розвинути бренд СТБ, приділити більше уваги логотипу, дати йому більше життя в ефірі каналу. У концепті нового дизайну ми граємо в енергію океану. Наше лого, як основна крапля цього безмежного океану любові, розливається і наповнює емоціями. Відтепер воно – головне джерело енергії і тригер хвилі емоцій. Також ми повернулися до вже знайомої глядачеві брендової теплої палітри СТБ, але реалізували її в трендових тонах», – пояснює концепцію нового іміджу СТБ директор Управління дизайном StarLightMedia Олексій Рєпік.

motion design: Вадим Ревін, Андрій Науменко, Матвій Бабак, Олег Домотенко, Олексій Золотухін

off air/digital: Закентій Горобйов, Андрій Курило

sound: Владислав Музиченко

project art direction: Вадим Ревін

art director STB: Андрій Асламов

design director: Михайло Бабак

creative direction: Олексій Рєпік, Вадим Ревін, Олександр Антонов, Закентій Горобйов, Віталій Сак, Олексій Ігнатьєв

producer design bureau: Наталія Бовшик

head of design: Олексій Рєпік

marketing director STB: Тетяна Свєтлова

head of strategic marketing: Олена Мартинова.

Gulliver засвітився кольорами прапора з серіалу ICTV 14 Жовтня 2020 о 14:30

До Дня козацтва, 14 жовтня, будівля ТРЦ Gulliver у центрі Києва засвітилася кольорами прапора з пригодницького серіалу «Козаки. Абсолютно брехлива історія», прем’єра якого незабаром відбудеться на телеканалі ICTV.

35-поверховий хмарочос Gulliver ще протягом тижня будуть підсвічувати козацьким прапором, що спеціально розробили для комедійного серіалу ICTV про козаків. Транслюватимуть зображення щодня з 12 по 18 жовтня з 18:00 до 22:30.

«Козаки. Абсолютно брехлива історія» – це комедійний серіал для всієї родини про козаків, Запорізьку Січ та героїчні пригоди, що сталися у вигаданих обставинах кінця 16 століття. Картина покаже новий погляд на українців, козацькі авантюри й дивовижну історію кохання.

Серіал створено за підтримки Уряду України і Міністерства культури та інформаційної політики України. Прем’єра відбудеться на телеканалі ICTV восени цього року.

#красаврятуєсвіт: Новий канал перетворив станцію метро «Лук’янівська» на арт-простір 02 Жовтня 2020 о 17:00

Уже з 4 жовтня сотні тисяч людей побачать соціальні постери учасниць «Супер Топ-моделі по-українськи» на станції метро «Лук’янівська». Не дарма слоган Суперсезону – #красаврятуєсвіт. Соціальна місія моделей втілена як масштабний арт-проєкт. Дівчата стали голосами покоління, адже порушили теми, які їх насправді турбують.

«Кожна модель сама назвала проблему, яка їй болить. Трансгендерна модель Софі Берідзе порушує тему прав ЛГБТ-спільноти, Марго Верховцева акцентує увагу на гендерній рівності. Таня Брик терпіла насилля в стосунках і не боїться сказати про це. Арина Любітєлєва у своїх соціальних мережах активно виступає за свідоме споживання. І це далеко не всі теми, яких торкнуться учасниці реаліті Нового каналу», – розповіла маркетинг-директорка Нового каналу Ольга Балабан.

Запрошуємо відвідати арт-простір від «Супер Топ-модель по-українськи» на станції метро «Лук’янівська»!

Дизайн-бюро StarLightMedia отримало 10 нагород на Ukrainian Design: The Very Best Of 2020 29 Травня 2020 о 14:11

Національний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2020 оголосив переможців в рамках Ukrainian Creative Stories 2020. Дизайн-бюро StarLightMedia отримало 2 нагороди The very best of, та 8 відзнак The best of. Роботи медіагрупи перемогли у більшості категорій номінації TV/Promo & Video Motion Graphics та здобули золото в номінації Environmental Design.

Олексій Рєпік, керівник Дизайн-бюро StarLightMedia: “Поява дизайн-бюро StarLightMedia  – результат трансформації, яка відбулася у нашій компанії. Ми вірили, що об’єднання професіоналів в єдину команду дозволить досягти синергії наших експертиз та досягати більшого. Нам вдалося зберегти та  зібрати кращих спеціалістів, і ми бачимо, що вже зараз нашій команді вдається демонструвати результат. Бажаю StarLightMedia ще більше амбітних та визначних проектів, які дають нам змогу розкрити свій креативний потенціал та талант. Дякуємо міжнародному журі за широку відзнаку у нашій профільній категорії. Я дякую всій своїй команді, всім колегам і вірю, що це тільки початок наших спільних перемог. Далі буде… ”.

Оцінювало конкурсні роботи міжнародне журі – 32 члени журі з 18 країн – провідні міжнародні дизайнери, арт-директора, архітектори, головні редактори профільних видань та інші професіонали індустрії.

Нагороди Дизайн-бюро StarLightMedia:

Номінація TV/Promo & Video Motion Graphic:

  • The very best of – Перші ластівки – типографія
  • The best of – Перші ластівки – логотип
  • The best of – Перші ластівки – промо кампанія
  • The best of – Перші ластівки – промо ролик
  • The best of – Перші ластівки – дизайн титрів та графіка
  • The best of – Перші ластівки – інші категорії
  • The best of – ICTV Portal – візуальна ідентифікація
  • The best of – ICTV Portal  – промо кампанія
  • The best of – X-Factor – дизайн програми

Номінація Environmental Design:

  • The very best of – Eurovision 2020 – дизайн сцени.

Ukrainian Design: The Very Best Of проводився вже у дев’ятий раз. Щорічно виставка-конкурс є своєрідним звітом українських дизайнерів і художників, який підводить творчі підсумки і нагороджує найдостойніших. 

Галина Балан-Тімкіна очолила серіальне виробництво StarLightMedia 18 Червня 2019 о 15:20

У StarLightMedia є дві гарні новини: Медіагрупа запускає напрямок серіального виробництва і його генпродюсеркою стала Галина Балан-Тімкіна. За останній рік частка серіалів в ефірі телеканалів StarLightMedia збільшилася вдвічі. Серед улюбленців глядачів — багатосерійні фільми власного виробництва: «Кріпосна», «Будиночок на щастя», «Загадка для Анни» та інші. Тож Медіагрупа продовжує розвивати цей напрямок і планує суттєво збільшити виробництво серіалів.

«Компанія включається в глобальний тренд — ставка на серіальне виробництво, — говорить про цей напрямок Володимир Локотко, кервіник StarLightMedia Production. — Ми бачимо, що глядач спраглий якісних сильних історій і ми готові втамувати цю спрагу. Для цього і створили окремий напрямок в продакшені — серіальне виробництво, керувати яким погодилась Галина Балан-Тімкіна. Для нас це велика вдача — отримати керівником такого потужного профі, людину з цінностями. Разом з нею ми зможемо здивувати мільйони глядачів».

У виробництві серіалів Галина Балан-Тімкіна працює понад 15 років, співпрацювала з багатьма телеканалами та до цього часу була креативним продюсером Star Media.

«Робота в StarLightMedia для мене — виклик і можливість у співпраці з колегами досягти нового рівня виробництва вітчизняного серіального продукту. Головна мета — дати глядачу якісну емоцію та спонукати його мислити через нові потужні історії та глибоких комплексних героїв. І я впевнена, що завдяки команді професіоналів, однодумців ми зможемо втілити наші амбітні творчі плани та вкотре завоювати прихильність глядацької аудиторії», — говорить про свою нову роботу Галина Балан-Тімкіна, Генпродюсерка серіального виробництва StarLightMedia.