Дизайн-бюро StarLightMedia отримало 10 нагород на Ukrainian Design: The Very Best Of 2020 29 Травня 2020 о 14:11

Національний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2020 оголосив переможців в рамках Ukrainian Creative Stories 2020. Дизайн-бюро StarLightMedia отримало 2 нагороди The very best of, та 8 відзнак The best of. Роботи медіагрупи перемогли у більшості категорій номінації TV/Promo & Video Motion Graphics та здобули золото в номінації Environmental Design.

Олексій Рєпік, керівник Дизайн-бюро StarLightMedia: “Поява дизайн-бюро StarLightMedia  – результат трансформації, яка відбулася у нашій компанії. Ми вірили, що об’єднання професіоналів в єдину команду дозволить досягти синергії наших експертиз та досягати більшого. Нам вдалося зберегти та  зібрати кращих спеціалістів, і ми бачимо, що вже зараз нашій команді вдається демонструвати результат. Бажаю StarLightMedia ще більше амбітних та визначних проектів, які дають нам змогу розкрити свій креативний потенціал та талант. Дякуємо міжнародному журі за широку відзнаку у нашій профільній категорії. Я дякую всій своїй команді, всім колегам і вірю, що це тільки початок наших спільних перемог. Далі буде… ”.

Оцінювало конкурсні роботи міжнародне журі – 32 члени журі з 18 країн – провідні міжнародні дизайнери, арт-директора, архітектори, головні редактори профільних видань та інші професіонали індустрії.

Нагороди Дизайн-бюро StarLightMedia:

Номінація TV/Promo & Video Motion Graphic:

  • The very best of – Перші ластівки – типографія
  • The best of – Перші ластівки – логотип
  • The best of – Перші ластівки – промо кампанія
  • The best of – Перші ластівки – промо ролик
  • The best of – Перші ластівки – дизайн титрів та графіка
  • The best of – Перші ластівки – інші категорії
  • The best of – ICTV Portal – візуальна ідентифікація
  • The best of – ICTV Portal  – промо кампанія
  • The best of – X-Factor – дизайн програми

Номінація Environmental Design:

  • The very best of – Eurovision 2020 – дизайн сцени.

Ukrainian Design: The Very Best Of проводився вже у дев’ятий раз. Щорічно виставка-конкурс є своєрідним звітом українських дизайнерів і художників, який підводить творчі підсумки і нагороджує найдостойніших. 

Галина Балан-Тімкіна очолила серіальне виробництво StarLightMedia 18 Червня 2019 о 15:20

У StarLightMedia є дві гарні новини: Медіагрупа запускає напрямок серіального виробництва і його генпродюсеркою стала Галина Балан-Тімкіна. За останній рік частка серіалів в ефірі телеканалів StarLightMedia збільшилася вдвічі. Серед улюбленців глядачів — багатосерійні фільми власного виробництва: «Кріпосна», «Будиночок на щастя», «Загадка для Анни» та інші. Тож Медіагрупа продовжує розвивати цей напрямок і планує суттєво збільшити виробництво серіалів.

«Компанія включається в глобальний тренд — ставка на серіальне виробництво, — говорить про цей напрямок Володимир Локотко, кервіник StarLightMedia Production. — Ми бачимо, що глядач спраглий якісних сильних історій і ми готові втамувати цю спрагу. Для цього і створили окремий напрямок в продакшені — серіальне виробництво, керувати яким погодилась Галина Балан-Тімкіна. Для нас це велика вдача — отримати керівником такого потужного профі, людину з цінностями. Разом з нею ми зможемо здивувати мільйони глядачів».

У виробництві серіалів Галина Балан-Тімкіна працює понад 15 років, співпрацювала з багатьма телеканалами та до цього часу була креативним продюсером Star Media.

«Робота в StarLightMedia для мене — виклик і можливість у співпраці з колегами досягти нового рівня виробництва вітчизняного серіального продукту. Головна мета — дати глядачу якісну емоцію та спонукати його мислити через нові потужні історії та глибоких комплексних героїв. І я впевнена, що завдяки команді професіоналів, однодумців ми зможемо втілити наші амбітні творчі плани та вкотре завоювати прихильність глядацької аудиторії», — говорить про свою нову роботу Галина Балан-Тімкіна, Генпродюсерка серіального виробництва StarLightMedia.

StarLightMedia створює дизайн-бюро. На чолі — Олексій Репік 31 Травня 2019 о 15:21

З 1 червня 2019 року в StarLightMedia з’явиться новий креативний підрозділ — дизайн-бюро.

Новостворений підрозділ увійде в структуру дивізіону «Мовлення» і об’єднає в собі дизайн-відділи каналів. Спеціалізуватися дизайн-бюро буде на ТВ-брендінгу, упаковці ТВ-проектів і сценографіке, оформлення кіно- і серіалів, branded content, постпродакшн (спецефекти) і VR / AR технологіях для медіа. Всі арт-директора телеканалів — Дмитро Литвиненко (СТБ), Олександр Антонов (Новий канал), Сергій Черних (ICTV) — увійшли в команду об’єднаного бюро. Очолить проект Олексій Репік, який раніше обіймав посаду арт-директора «1 + 1 медіа».

«Об’єднане дизайн бюро було створено як платформа, що дозволяє генерувати не тільки багато якісних креативних рішень, а й впровадити в індустріальні стандарти нові сучасні технології в різних напрямках motion design. Приєднання до нашої команди Олексія дуже цінно для нас. І це тільки початок великого креативного посилення StarLightMedia», — зазначає Олена Мартинова, директор по маркетингу StarLightMedia.

«Я люблю нові виклики і можливості. Побудувати сильну команду в моушн-графіці і дизайні в країні — амбіція, яка дає драйв. І я готовий вкладати максимум всіх своїх компетенцій, щоб найбільший ТВ-холдинг України і група сильних каналів задавали тренди в індустрії не тільки нашої країни», — коментує Олексій Репік.

Біографічна довідка:

Олексій Репік очолював арт-департамент «1 + 1 медіа» з січня по травень 2019 року. До цього більше 4-х років був арт-директором компанії «Студія 1 + 1», раніше — арт-директором проектів на телеканалі «Інтер» і в компанії Signal Red (FILM.UA Group). Має нагороди на міжнародних і локальних фестивалях: PromaxBDA Europe and Global Excellence Awards, The Very Best Of, «Телетріумф». Входить в Гільдію академіків телевізійного дизайну і промо.

StarLightMedia посилився Chief reputation officer 15 Травня 2019 о 15:25

Функцію репутаційного менеджменту очолила журналістка, телепродюсерка та фахівчиня з комунікацій Тетяна Пушнова.

Тетяна має 15 років досвіду виробництва телевізійних новин та інформаційних програм — як редакторка, журналістка та продюсерка. Запускала та продюсувала міжнародний інформаційний канал Ukraine Today, переформатовувала студію та сітку мовлення Громадського телебачення, створювала та випускала в ефір ток-шоу, марафони, аналітичні програми і розважальні новини в кількох медіакомпаніях. Є лекторкою з журналістських стандартів та етики, а також тренеркою та консультанткою з ефективних комунікацій та медіавідносин для громадських організацій та бізнесу.

За освітою Тетяна магістр культурології Києво-Могилянської академії і вважає, що завжди працює за спеціальністю — теорія медіа була темою її університетських інтересів.

«Ми шукали людину, яка б досконало розуміла специфіку роботи саме медіабізнесу, процесів та людей, які працюють у нас і з нами. Людину, яка цінує зміни, виклики та вміє реалізовувати великі, гучні проекти. Експертиза Тетяни не тільки відповідає цим орієнтирам, а ще й доповнена цінностями і чітким усвідомленням усієї відповідальності і ролі медіа, в якого аудиторія вимірюється десятками мільйонів людей. Функціонал CRO охоплює ширше коло питань, аніж корпоративні комунікації. Нам однаково важлива як зовнішня, так і внутрішня репутація StarLightMedia серед співробітників», — пояснює рішення директор SLM Михайло Царьов.

«StarLightMedia — це унікальна компанія, яка об’єднує щонайменше трьох сильних мовників, має довгу і плідну історію, фахову команду і реалізує амбітний процес удосконалення бізнесу. Для мене це цікавезний виклик і я вірю, що у цій ролі буду частиною творення новітньої і значущої по сутності і впливу історії вітчизняного медіаринку», — пояснює мотиви долучення до StarLightMedia Тетяна.

У StarLightMedia новый Human Capital Director 23 Квітня 2019 о 15:28

С 1 мая Human Capital функцию в StarLightMedia возглавит Людмила Довгоброд, ранее занимавшая должность руководителя Центра компенсаций и льгот компании. На этой должности она заменит Анну Каленскую, которая продолжит свою карьеру вне группы.

Людмила Довгоброд развивалась внутри компании с 2014 года и имеет за плечами знание бизнес-процессов, понимание культуры и людей, а также успешную реализацию ряда инициатив. Как HRD СТБ Людмила обеспечила попадание телеканала в ТОП-10 работодателей. Людмила успешно реализовала проект StarLive: исследование и повышение уровня вовлеченности сотрудников.

Именно этот проект занял второе место в премии HR-бренд 2018 в номинации «Столица».

Теперь Людмила с командой планирует масштабировать своей опыт на всю группу StarLightMedia.

«Людмила Довгоброд — сильный профессионал с отличной репутацией как внутри медиагруппы, так и за ее пределами. Когда возникла потребность в новом лидере Human Сapital функции, мы решили прежде всего дать шанс на промоушен внутреннему кандидату. Я верю, что Людмила способна привнести новую энергию в развитие команд, создание вовлекающей среды, диджитализацию функции и построение высокоэффективных процессов», — комментирует назначение нового Human Сapital лидера операционный директор StarLightMedia Татьяна Стрекаль.

«Сегодня StarLightMedia пронизана изменениями. Их качество и результат зависит от людей и команд, с которыми мы воплощаем наши амбициозные планы. Меня вдохновляют вызовы и драйвят изменения. Я понимаю, как вывести на новый уровень HR-партнерства, работу с ценностями и культурой организации, масштабное развитие управленческой культуры, инновационной среды и предпринимательства среди сотрудников. И очень рада возможности реализовать все свои замыслы в новой роли», — говорит HСD StarLightMedia Людмила Довгоброд.

Людмила Довгоброд в 2014 году пришла в SLM на позицию менеджера проектов в отдел льгот и компенсаций департамента управления персоналом телеканала СТБ, в 2016 стала руководителем отдела. В 2017 году возглавила отдел вознаграждений SLM, а позже стала директором по персоналу телеканала СТБ. С начала 2019 года была директором управления персоналом департамента управления по работе с персоналом SLM. До прихода в группу работала и занимала руководящие позиции в финансах. Образование — магистр, экономическая кибернетика от КНЭУ, MA HR&OD от LvBS.