StarLightMedia потрапила у шорт-лист Promax Global Excellence Awards 2021   22 Жовтня 2021 о 18:16

До шорт-листа престижної міжнародної премії у сфері маркетингу й дизайну Promax Global Excellence Awards потрапили одразу три проєкти  StarLightMedia. 

У номінації KEY ART: BEST LOGO DESIGN за золото позмагається пригодницький серіал телеканалу ICTV «Козаки. Абсолютно брехлива історія». Нагадаємо, що саме цей проєкт вже був відзначений європейським конкурсом Promax Europe Awards – влітку логотип серіалу переміг у номінації PROGRAMME SPECIFIC LOGO. Цього разу за звання кращої розробки логотипу для ТБ-проєкту в світі StarLightMedia буде змагатися роботами National Geographic, Gedeon та іншими світовими телеканалами.

У номінацію  NEWS:BEST PROGRAM OPEN/TITLES потрапила програма «Антизомбі» телеканалу ICTV. Це програма, в який проводиться детальний аналіз тенденційної інформації про Україну в закордонних, переважно російських ЗМІ. Тут наші суперники будуть CNN, Channel8, RT.

За перемогу також позмагається телеканал СТБ зі своїм редизайном. Він потрапив до номінації BEST BRAND IMAGE – REBRAND OR REFRESH. СТБ будуть протистояти ребрендінги таких світових каналів, як VOACOMCBS, GLOBO, Субота та інші.

«Відмінний результат спільної роботи дизайн бюро, маркетингових команд, продюсерів проєктів і лідерів каналів», – прокоментувала Олена Мартинова, маркетинг-директорка StarLightMedia.

Promax Global Excellence Awards – найпрестижніший світовий конкурс у сфері маркетингу, дизайну та промоушену. Подібні нагороди раніше отримали HBO, BBC, Netflix, National Geographic та інші канали зі світовим ім’ям.

StarLightMedia визнана кращою компанією, дружньою до родин 22 Жовтня 2021 о 15:00

StarLightMedia стала глобальним лідером у рейтингу компаній, дружніх до родин, який вперше в цьому році склав в Україні Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA).

Підтримуючи ідеї, що переважають на західному ринку праці, компанія пропонує своїм співробітникам безліч соціальних програм, які допомагають їм дотримуватися балансу між роботою та домом.

Під час складання рейтингу На роботі як удома експерти опитали 50 компаній із 16 галузей економіки — від IT до ритейлу. Він будувався на основі оцінювання інформації, наданої протягом 23 серпня – 23 вересня 2021 року.

Респонденти добровільно надавали її, заповнюючи онлайн-анкету. Під час складання рейтингу оцінювалися чотири категорії:

  • корпоративна культура;
  • робоче місце та графік роботи;
  • програми соціальної підтримки працівників із родинами;
  • програми матеріальної підтримки працівників із родинами.

За результатами експертних оцінок, компанія StarLightMedia посіла перше місце, набравши 68 балів у рейтингу найбільш дружніх до родин компаній.

У січні минулого року StarLightMedia стала першою українською медіакомпанією, що орієнтується в удосконаленні свого бізнесу на принципи сталого розвитку ООН.

Топ-менеджмент і співробітники спільно визначили вісім цілей сталого розвитку, досягненню яких компанія сприятиме надалі.

StarLightMedia – єдина телевізійна медіагрупа, яка за підсумками дев’яти місяців показала зростання 01 Жовтня 2021 о 17:00

За підсумками дев’яти місяців 2021 року, StarLightMedia, що об’єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2, є безумовним лідером телеринку із часткою 25,9%, що майже у півтора рази вище частки найближчого конкурента (+45%). У ТОП-20 продуктів місяця – більше половини – продукти StarLightMedia. ТОП-5 фільмів місяця повністю складається з фільмів ICTV і Нового каналу.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року, Група показує зростання частки на 2%. Так, ICTV за підсумками перших дев’яти місяців залишається каналом №1 в країні із часткою 9,3%. Кращі продукти ICTV – «Дизель шоу», проєкт «На трьох», «Факти тижня», «Ранок у великому місті», «Надзвичайні новини». 9 вересня випуск програми «Ранок у великому місті» зібрав частку 14,7%, що стало рекордом 2021 року. «Факти» о 15:45 у вересні пройшли з часткою 10,8%, що є рекордним середньомісячним показником у 2021 році. «Дизель шоу» щоп’ятниці був лідером дня. Новий проєкт «Прихована небезпека» 20 вересня пройшов із часткою 10,1% з вражаючою внутрішньою динамікою – під час показу наростив 5,6 п.п. частки. У вересні стартував другий сезон серіалу «Участковий з ДВРЗ». Проєкт взяв частку 7,5%. За підсумками дев’яти місяців телеканал ICTV є лідером за цільовою чоловічою аудиторією 30-50.

Лідером зростання серед великих телеканалів залишається СТБ, який за підсумками дев’яти місяців 2021 року показав зростання відносно минулого року на 23%. СТБ входить у ТОП-3 телеканалів країни. У вересні СТБ виріс відносно минулого року на 12%, що також є найвищим показником серед ТОП-6 телеканалів. Кращими продуктами СТБ є проєкт «Холостячка», «Як вийти заміж» і «Битва екстрасенсів». «Холостячка» та «Як вийти заміж» є лідерами своїх слотів із частками 14,1% та 14,4% відповідно. Перший проєкт «Битви екстрасенсів» зібрав 10,4% за аудиторією 18-54. Також гарні показники показав проєкт «Один за всіх (9,0%), «Мастершеф-11» (8,7%), «Таємниці ДНК» (8,5%), серіал «Сліпа» (8,5%), а також проєкт «Супермама» (8,8%). Прем’єрний серіал «Колір помсти» в перший тиждень показу зібрав 10,5% – проєкт був лідером слоту і щоденно входив у ТОП-3 програм дня. 

У вересні на Новому каналі стартували проєкти «Адська кухня», «Діти проти зірок», «Екси». Результат перших випусків дав відповідно частки 8,4%, 8,2%, 6,4% (аудиторія 18-54) і 11,7%, 9,3%, 10,6% за цільовою аудиторією 24-34. Проєкт «Екси» ставить рекорди за відкладеним дивленням: перший випуск протягом тижня після ефіру набрав додаткові 2,0 п.п., що є рекордом серед праймових проєктів Нового каналу в 2021 році. Крім того, перший епізод  «Ексів» зібрав більше 1 млн переглядів у YouTube. Проєкт «Хто зверху?» в новому сезоні має позитивну епізодну динаміку. 23 вересня проєкт пройшов із часткою 12,5%, встановивши рекорд із січня 2021 року. Проєкт був кращою програмою дня, а також лідером слоту з відривом від найближчого конкурента у 21%. У вересні кінопоказ вихідного дня зібрав частку 8,2%, що на 15% вище показників минулого місяця.

StarLightMedia увійшла в ТОП-30 кращих роботодавців України 30 Вересня 2021 о 18:00

Медіагрупа StarLightMedia увійшла до рейтингу ТОП-роботодавців України «ТОП-100. Рейтинги найбільших». При оцінці роботодавців брався до уваги комплекс заходів, спрямованих на підтримку та розвиток команд.

Експерти та автори рейтингу відзначили: трансформацію корпоративної культури Групи, програму підтримки батьківства «Зірочки», формування команди змін Spring Team, програму корпоративного MBA Spring Booster, нову освітню інноваційну програму i.NOVATE, Wellbeing-стратегію StarLightMedia та боротьбу з Covid-19.

Корпоративна програма підтримки батьківства «Зірочки» має широкий спектр послуг: від безкоштовних курсів з підготовки до пологів і пільг на лабораторні дослідження для майбутніх мам до організації домашнього робочого місця з повним технічним забезпеченням для батьків. Цією програмою також можуть скористатися татусі.

Spring Booster це програма корпоративного MBA, реалізована в партнерстві з Deloitte Academy. Керівники з команди лідерів змін протягом року навчаються і розробляють проєкти для розвитку StarLightMedia.

I.Novate проєкт розвитку екосистеми інновацій StarLightMedia, мета якого посилення інноваційності компанії. В межах проєкту реалізується програма навчання та акселерації. Програму розробив департамент з удосконалення бізнесу та Human Capital StarLightMedia разом з UNIT.City та експертами Кремнієвої долини.

«StarLightMedia – креативна компанія, лідерство якої забезпечують наші таланти. Завдяки їм ми можемо створювати видатні продукти, знаходити кращі рішення і створювати нові ринки, форми, формати. Ми прагнемо до створення середовища, в якому кожен лідер відчуває свою цінність, значимість свого голосу і ідей, відсутність бар’єрів для самовираження і розвитку. На це спирається наша корпоративна культура, і ця відзнака – показовий зворотний зв’язок, що бренд роботодавця StarLightMedia гідно сприймається на ринку. Упевнений, що попереду в нас багато інших  перемог! Разом можливо все!», – прокоментував CEO StarLightMedia Олександр Богуцький.

Експерти й редколегія при оцінюванні компаній звертали увагу на: розвиток різноманітності та інклюзії, лояльність співробітників до бренду роботодавця, систему кар’єрного зростання і підходи до розвитку персоналу, ціннісну пропозицію компанії, її репутацію на ринку праці. 

 

Українську драму «Мама» покажуть на міжнародному фестивалі Serial Killer у Брно 15 Вересня 2021 о 18:48

Драма «МАМА» виробництва «Основа Фільм Продакшн» і телеканалу СТБ отримала міжнародне визнання. 4-серійний телефільм увійшов до основного конкурсу престижного кінофестивалю Serial Killer у Брно.

Всеукраїнська прем’єра першої частини драми в ефірі СТБ відбулася 19 лютого до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні. Історія Ніни Петрівни (Олеся Жураківська), яка вирушила на окупований Донбас шукати свого сина, котрий потрапив у полон, знайшла відгук у мільйонів українців, а запитання, чи повернувся Віталій додому, залишилося відкритим для кожного глядача. Прем’єра зібрала біля телеекранів понад 4,5 млн українців і стала лідером слоту.

«Фестиваль телевізійного кіно в Чехії збирає фільми з усього світу. Серед них лідирують Netflix, HBO. І нещодавно ми отримали лист, що наша “МАМА” буде в основному конкурсі і для журі покажуть 2 серії нашого фільму. Сподіваємось, що наша участь у фестивалі буде вдалою. Фестиваль — це  ще один спосіб показати світові, що в нас війна. Дуже важливо зараз говорити правду, а правда — вона саме ось така, як у нашому фільмі»,  — коментує авторка ідеї та креативна продюсерка проєкту Валентина Руденко.

Вже у вересні фільм покажуть в основному конкурсі одного з найпрестижніших європейських кінофестивалів.

«Це серйозний фестиваль. І це можливість ще раз нагадати світові, без лицемірства і гібридів, що відбувається в Україні, хто воює на нашій землі, хто є загарбник та як страждають люди», — розповідає виконавиця головної ролі Олеся Жураківська.

Нагадаємо, телеканал СТБ і компанія «Основа Фільм Продакшн» працюють над другим сезоном 4-серійної драми «МАМА». У продовженні проєкту глядачі дізнаються, чи відбудеться така довгоочікувана зустріч Мами та Сина, який пішов добровольцем на фронт захищати Україну.