StarLight Brand Content

StarLight Brand Content

StarLight Brand Content – дім продажів спонсорства та брендованого контенту на каналах та ресурсах української медіагрупи StarLightMedia. Компанія, що збільшує дохід бродкастерів та ліцензорів, монетизуючи контент й інші види інвентарю.

Для цього компанія розробляє спонсорські продукти й формати для рекламодавців, що сприяють взаємному зростанню бізнесу.

У портфелі дому продажів такі відомі адаптації міжнародних форматів як Masterchef, X-factor, The Biggest Loser, The Bachelor, Top model, Got Talent, Survival, So You Think You Can Dance, The Battle of the Sexes; успішні власні та партнерські проєкти «Ревізор», «Хата на тата», «Ранок у Великому місті», Dizel Show, «Вар’яти»; серіали власного виробництва, що мають неабиякий успіх в Україні та за її межами «Кріпосна», «Перші ластівки», «Козаки» тощо.

Першокласний контент медіагрупи StarLightMedia охоплює всі цільові аудиторії, а професіоналізм та досвід команди Brand Content дозволяють ефективно вирішувати маркетингові задачі брендів і створювати натхненні історії, які мільйони глядачів щодня бачать у захопливих серіалах, масштабних реаліті та улюблених шоу.

Інструменти, що використовуються в кампаніях:

  • медійне спонсорство;
  • інтеграція бренду;
  • брендований контент;
  • ліцензування;
  • розробка та виробництво креативних матеріалів.

Також для своїх партнерів команда створила платформу TV Book, яка містить всю інформацію про контент, фото, відео та реалізовані кейси. Завдяки ресурсу партнери можуть дізнаватися останні оновлення й актуальну інформацію в режимі онлайн.

За понад 10 років команда StarLight Brand Content реалізувала більшн 3000 успішних кампаній для 600 брендів.

Сьогодні StarLight Brand Content – беззаперечний лідер промо-бренду в контенті України за кількістю реалізованих спонсорських форматів і розроблених нових продуктів.

Дім продажів є членом Асоціації європейських медіасейлз-хаусів – European Group of Television Radio Advertising (EGTA) та вносить вагомий вклад у розвиток європейської індустрії брендованого контенту. Участь в Асоціації дає доступ до потужної європейської бази кейсів і досліджень, на основі яких розробляють нові продукти та формати.

Завдяки продуктам та активності StarLight Brand Content частка ринку спонсорства та брендованого контенту в Україні перевищує європейську.

 

З питань співпраці – Вікторія Шерстюк, [email protected]

Для запитів журналістів – Олександр Тишкевич, [email protected]