StarLight Brand Content – дім продажів реклами в контенті на каналах та ресурсах української медіагрупи StarLightMedia. Компанія, що збільшує дохід бродкастерів та ліцензорів, монетизуючи контент й інші види інвентарю.
Для цього компанія розробляє спонсорські продукти й формати для рекламодавців, що сприяють взаємному зростанню бізнесу.
У портфелі дому продажів такі відомі адаптації міжнародних форматів як Masterchef, X-factor, The Biggest Loser, The Bachelor, Top model, Got Talent, Survival, So You Think You Can Dance, The Battle of the Sexes; успішні власні та партнерські проєкти «Ревізор», «Хата на тата», «Ранок у Великому місті», Dizel Show, «Вар’яти»; серіали власного виробництва, що мають неабиякий успіх в Україні та за її межами «Кріпосна», «Перші ластівки», «Козаки» тощо.
Першокласний контент медіагрупи StarLightMedia охоплює всі цільові аудиторії, а професіоналізм та досвід команди Brand Content дозволяють ефективно вирішувати маркетингові задачі брендів і створювати натхненні історії, які мільйони глядачів щодня бачать у захопливих серіалах, масштабних реаліті та улюблених шоу.
Інструменти, що використовуються в кампаніях:
Також для своїх партнерів команда створила платформу TV Book, яка містить всю інформацію про контент, фото, відео та реалізовані кейси. Завдяки ресурсу партнери можуть дізнаватися останні оновлення й актуальну інформацію в режимі онлайн.
За понад 10 років команда StarLight Brand Content реалізувала більшн 3000 успішних кампаній для 600 брендів.
Сьогодні StarLight Brand Content – беззаперечний лідер ринку реклами в контенті України за кількістю реалізованих спонсорських форматів і розроблених нових продуктів.
Дім продажів є членом Асоціації європейських медіасейлз-хаусів – European Group of Television Radio Advertising (EGTA) та вносить вагомий вклад у розвиток європейської індустрії реклами в контенті. Участь в Асоціації дає доступ до потужної європейської бази кейсів і досліджень, на основі яких розробляють нові продукти та формати.
Завдяки продуктам та активності StarLight Brand Content частка ринку спонсорської реклами та брендованого контенту в Україні перевищує європейську.
З питань співпраці – Вікторія Шерстюк, [email protected]
Для запитів журналістів – Олександр Тишкевич, [email protected]