Медіаінвестиції

Якщо ви – виробник з якісним продуктом, налагодженою дистрибуцією, чесною ціною; якщо ви ніколи не рекламувалися на телебаченні, відчуваєте брак вільного капіталу або не впевнені в ефекті від телевізійної реклами, тоді проєкт медіаінвестиції – для вас.

Медіаінвестиції – ексклюзивний інструмент для поділу ризиків на ринку ТВ-реклами. Українська медіагрупа StarLightMedia (телеканали СТБ, ICTV, Новий канал, М1, М2, ОЦЕ) готова інвестувати свій рекламний час і досвід у перспективні бренди та розвивати бізнес-партнера.

Ми готові інвестувати у вашу рекламну кампанію до 50% комерційної вартості та змоделювати для вас фінансово-інвестиційну модель з індивідуальним підходом до графіка платежів.

Повернення вкладених інвестицій медіагрупа StarLightMedia отримує за рахунок додаткових продажів (модель media for revenue), згенерованих рекламою.

Ми впевнені в ефективності телебачення для побудови та просування сильних, успішних і прибуткових брендів. Понад 30 проєктів, які ми запустили з 2013 року, переконують нас у колосальному потенціалі й дієвості цього інструменту. Ця впевненість дозволяє нам сміливо вкладати наш медіаресурс у спільний бізнес-проєкт, розділяючи з партнерами успіх і ризики розвитку нових продуктів.

Група StarLightMedia розглядає цей проект як привнесення в Україну кращого міжнародного досвіду медіаінвестицій. Ми хочемо, щоб в Україні з’являлося більше сильних національних торгових марок.

 

Покровський Анатолій
Керівник напрямку медіаінвестицій Star Up Agency
Тел.: +38 (050) 442-57-57
E-mail: [email protected]